[Re:] [ollie:] Norbinak mégsem az egészségünk számít? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Cifu
(nagyúr)
Blog

A reklámtábla egy dolog, tessék egy könyvet elolvasni és minden benne van.

Ha azt mondom, hogy nem csak egy könyvet olvastam el, és nem csak egy ember véleményét hallgattam meg a témában elhiszed? Ennek ellenére (vagy éppen ezért) állítom, amit állítok.

Az Update termékek GL-je 30 alatti, a ch minimum -50%.

Megbocsáss, de ha felolvasod a Norbi Update reklámanyagát, attól az automatikusan igaz és minden vivő igazság lesz?

A ch minimum -50%-ra külön felhívnám a figyelmedet. Ugyanis ez így értelmetlen, lévén ha valamit százalékban fejezünk ki, akkor kell egy skála, hogy mit tekintünk 100%-nak és mit 0%-nak. Szóval a -50% akkor értelmes jelző, ha odarakod mellé, hogy mihez képest -50%.

Nem tudom, mi gond van azzal, hogy ő ebből él.

Azon túl, hogy átveri az embereket? Semmi...

Rengeteg meló van az Update mögött, és Norbi kiáll a termékei mellett.

Azért csinál folyton új és új cégeket, majd dönti be az előzőeket? Azért lett elmeszelve nem egy és nem két esetben a GVH által?

Milyen szavahihetősége van egy olyan termékcsaládnak, amelyben fogyasztó süteményt reklámoznak?

Légyszi mutasd meg a coca cola gyártóját...

Légyszi mutass rá, hogy én mikor hoztam fel bármire is példának a Coca-Cola Co.-t. Szóval ha érvelni akarsz valamivel, akkor kérlek ne adj a számba semmi olyat, amit nem mondtam/írtam.

A témához: amikor 106kg voltam, napi egy üveg kólát minimum megittam, de kezdett emelkedni a vércukor szintem, és jött a figyelmeztetés. Leálltam a kólával, kicsit odafigyeltem az étkezésre, elkezdtem mozogni, illetve nekiálltam tanulmányozni a táplálkozási elemzéseket, nézeteket és egészségügyi valamint fitnesz anyagokat . Ha az ember alaposan utánanéz (és több könyvet is elolvas a témában) rájön, hogy sokszor még a nívós szakemberek, komoly tudományos háttérrel elvégzett kísérletekkel is ki tudnak hozni igencsak eltérő megállapításokat is. Azt is lehet látni, hogy mekkora üzlet van e mögött, és hogy jönnek-mennek a divatok a táplálkozás tudományban, lásd most újra felkapott lett a "paleo" étrend.

Annak akinél nem, megnézném az étrendet, hogy mit hogyan evett. Mert a rejtett cukor mindenben szinte ott van. Meg nem fogyunk le, ha az Update ebédet esszük, de amellett reggelire a zsömlét meg a sima kakaóscsigát, vacsira meg szintén. Ezeket hívom a kamu update-eseknek. Meg azokat, akik addig élnek így amíg lefogynak, aztán minden visszaáll, és csodálkoznak, hogy visszahíznak. Na és ilyenkor szidják Norbit...no komment...el kellene sokaknak gondolkodni, utánaolvasni és megérteni, hogy hogy működik az emberi szervezet.

Ez mind szép és jó, csakhogy ehhez nincs szükség Norbira. Mindezt el lehet érni nélküle is. Norbi nem egy isten, és nem ő találta fel a spanyol viaszt. Ha őszinte ember lenne, akkor nem a saját termékeit helyezné a többi termék elé, hanem azt mondaná, hogy erre és erre figyeljetek, és akkor nem lesz baj. De nem, a Norbi-féle marketing egyik alapeleme, hogy próbálja ezer szállal magához kötni az embereket, és meggyőzni őket arról, hogy az a legjobb döntés, ha csak és kizárólag a Norbi Update 1 termékeket vásárolnak.

Hangsúlyoznám, hogy egyes elemeit, amit a Norbi Update felhasznál, valóban működik és jó dolog. Csak a köré kiépített marketinggel van bajom, és azzal, hogy sok esetben direkt átverik az embereket.

üzenetek