üzenetek

hozzászólások


cinemazealot
(addikt)
Blog

Elkapott a facepalm érzés, amikor az "e" kötőhanggal és a "kisautó" kifejezéssel párhuzamosan megláttam ezt a másfél tonnás szörnyet. :U Vajon eljutunk valaha odáig, hogy a gyártók felismerjék, hogy a SUV-kal saját magunkat gyilkoljuk le szép lassan, elektromos autót pedig sokkal inkább lenne értelme a tényleg bevált kisautók (márkánál maradva pl. ráncfelvarrt 206-os) mintájára gyártani?


Noukoum
(veterán)

Én sem vagyok suv párti, de ha már az kell a népnek akkor vegyenek elektromost.


k-adi
(nagyúr)

látom a beltér megint az "ölembe a kormány és zongora billentyűk".... kösz de kösz nem. :)

szerk.
viszont elölről nem is csúnya annyira

[ Szerkesztve ]


Rolly
(veterán)
Blog

az akkuk miatt egy e208, corsae is 1,5 tonna szóval ez nem sokkal nehezebb :), de ebbe már jobb lett volna 60-65-ös akku :( ...


Rolly
(veterán)
Blog

Nem tudom, hány ilyen (iCockpit) autóba ültél de tényleg kényelmes és jól használható :)

Ja más a tempomat kritika a cikkben :) kb 5 perc megtanulni :)
- középen van egy állító, hogy tempomat vagy sebesség kontroll funkciót akarsz használni
- hátul van két gomb amelyik fel-le állítja a sebességet vagy menti az aktuálisat
- végén gomb ki be kapcsolja a tempomatot


#24536576
(addikt)

Ezt is kifagyasztja egy rossz kábel? Út közepén veszélyezteti az emberek biztonságát, és még csodálkoznak, hogy sokan hulladékként kezelik a francia autókat. :U


mjani1172
(addikt)

Ez nem egy nagy autó, csak egyszerűen nehéz.
De pontosan mi gond a SUV-okkal? Mármint az ilyen vagy hasonló, észszerű és korszerű méretűekkel?
Azon kívül, hogy most menő dolog szídni őket.


cinemazealot
(addikt)
Blog

A régebbi, egyszerűbb kialakítású kisautókkal szemben a mai, full-extrás modellek a sok kényelmi funkció miatt is nehezebbek: egy rakás szervó/relé, amit korábban (illetve az fapadosabb modellekben) bovdennel vagy dedikált kapcsolóval lehetett vezérelni. Nem azt mondom, hogy menjünk vissza a múltba és legyen gagyi, fapados minden, de a mai divatnak nagyon komoly ára az, hogy szinte semmi nem javítható, csak csere horror áron. Az egy személyre vetített útfoglalásunk pedig egyre csak nő*.

(#7) mjani1172
Nem divatból szidom a SUV-kat. Ezzel a hatótávolsággal és a kisebb társaihoz mért fogyasztásával nem jut messzire egy feltöltéssel. Annak pedig, hogy az ingázva dolgozni járók ilyenekben üljenek (*magukban) a dugóban a rövidebb és keskenyebb modellekhez képest, nem sok értelmét látom. A méretek ésszerűsége pedig szubjektív, arról inkább ne nyissunk vitát.

De eszemben sincs kötekedni, csak iszonyú szomorú a jövőkép, amit a divatcikkek (ez is az) gyártói előre vetítenek. :(

[ Szerkesztve ]


Tigerclaw
(nagyúr)
Blog

A magasabb legellenallas, suly miatt jellemzoen sokkal tobbet fogyaszt. Ez minden autonal problemas, de elektromosnal kulonosen.

btw. mikor jutunk mar el oda, hogy a gyari navigacio legalabb eleri az ingyen elerheto appok szintjet? Okosteve feelingje van az egesznek. Az autogyartonak csak alibi szinten kell infotainment rendszer. Ki van pipalva es kit erdekel, hogy a tulaj mast hasznal helyette. Se a hardvert nem akarja megfizetni, amin jol futna, szepen nezne ki, se a szoftverert nem akar fizetni es barmi eleg neki ami minimalisan tudja a funkciokat. Ilyenkor jonnek a gyenge hardveres, alacsony felbontasu TN panelen futo megoldasok, neha talan meg rezisztiv erintokepernyovel.


Rolly
(veterán)
Blog

miről is beszélsz? :) még jó hogy a német nagy márkáknak pont ugyanazok a beszállítói :D


Rolly
(veterán)
Blog

félreértés ne legyen nem vagyok suv párti sőt városba abszolút pici kis autók valók... oda hülyeség a SUV meg a 4+ méteres autók... Sajnos a gyártóknak ki kell szolgálnia a vásárlói igényeket. Korábban ugye a kis autók nőttek ... Most meg a suv mánia van :(


Tigerclaw
(nagyúr)
Blog

Suv helyett jobb lenne, ha a normal autokba kerulne par centis futomu emelesi lehetoseg.


mjani1172
(addikt)

Annak pedig, hogy az ingázva dolgozni járók ilyenekben üljenek (*magukban) a dugóban a rövidebb és keskenyebb modellekhez képest, nem sok értelmét látom.
Ez nálam nem szempont. Ha valóban "zöld" szeretnék lenni akkor nem azon múlik valami hogy 20 centivel keskenyebb és alacsonyabb a dugóban.kb semmit nem jelent. Inkább használnám a tömegközlekedést.
Egyébként fél évente egyszer ha megyek a belvárosba.

A méretek ésszerűsége pedig szubjektív, arról inkább ne nyissunk vitát.
Én egy kicsit más oldalról közelítem meg. Nagyon sok autóm volt de a közepes SUV a leghasználhatóbb (leguniverzálisabb) kategória szerintem.
Nem kell mélyre ülni. Ez nekem nagyon fontos a ki és beszállás miatt. Ez mellett sokkal jobban látni mindent. Normális a csomagtartó mérete. Az utastérben nem kell feküdni így lényegesen jobb a lábak helyzete. A legtöbb SUV nem nagyobb mint az azonos padlólemezen futó testvére.
A súly nem attól függ hogy SUV vagy nem suv. Nekem egy Ateca-m van, magas felszereltséggel 1350 kg, ez mellet egy S-Cross közepes felszereltséggel 1050 kg. Ez sok?
Egyedül a légellenállás szól ellene, ez nekem autópályán kb 0,5-1 liter plussz.
És egy kényelmes autóval megoldok mindent.

De eszemben sincs kötekedni, csak iszonyú szomorú a jövőkép, amit a divatcikkek (ez is az) gyártói előre vetítenek.
Nem is vettem annak. :)


k-adi
(nagyúr)

a SUV mánia nem a biztonságérzet növelése miatt van? nagyobb kocsi, nagyobb védelem? (kérdem)

+meg persze lehet pakolni bele, stb.. de a legtöbb család elférne kisebbe is.

[ Szerkesztve ]


Zolás
(addikt)
Blog

Biztonság, jobban kilátsz, plusz ha viszem a szüleimet-nekik veszek autót, szintén jó dolog, hogy magasan van az ülés.
Mondjuk mióta mindenki SUV tulaj, azóta nem látsz előrébb, mert minden második autó akkora, vagy nagyobb, mint a tiéd.


k-adi
(nagyúr)

"közepes SUV a leghasználhatóbb (leguniverzálisabb) kategória szerintem."

Szerintem is.
Köv. autóm olyan lesz, már eldöntöttem :) többek között azokért is, amiket leírtál, amin sok ember át is siklik, pl. beszállás kényelme, kilátás, lábak helyzete, stb.


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Az szerintem is jobb lenne de sajnos az embereknek nem erre van igénye hanem SUV-okra.

A Peugeot e-208 is egy egész jópofa autó, viszont ez a SUVosított verzió 2008-as... Régebben ilyenre nem is lett volna szükség de most a divat miatt nagy igény van ezekre.


Noukoum
(veterán)

A legnagyobb probléma azzal van hogy nincs is “büntetve”, csinálnak kvóta elektromos autót ami veszteséges cserébe ugyanolyan áron adják a nagy suv-kat mert azon több a haszon.


esoember
(csendes tag)

Nem vagyok nagy SUV őrült, de a Peugeot nagyon betalált ezzel a formavilággal! Ha lenne pénzem, egészen biztosan egy új Peugeot vennék belőle, vagy ezt, vagy a nagy tesót a 3008-at! Oké, most minden gyártó nyomatja ezerrel az elektromos típusait a CO2 kvótarendszer miatt, de szerintem Mo-n még nemigazán opció az elektromos autó! Mindenesetre tetszetős darab!


Rolly
(veterán)
Blog

de azért is meg mert magasabb és jobban kilátni belőle, de ha mindenki suvot vesz ez az előny elmúlik. Még előny amit írt mjani1172, hogy könnyebb ki beszállni. Amúgy ebben egy i3 is nagyon jó és kényelmes a magas csomagtartó padlóval egyaránt... mi mivel még fiatalok vagyunk most az e208-at választottuk, mert a e2008 nagyon fapaddal fért csak bele a támogatásba így inkább jobban felszerelt e208 lett a választott...

amúgy ez a nagyobb biztonságosabb valójában inkább a nehezebb biztonságosabb... Bár tény, hogy kicsit tartok a Peugeot CPM platformtól, mert az akuk csak az ülés alatt van így ahol nincs akku ott nem tudom mennyire merev az utascella - de csak gondoltak erre a PSA-nál -

üzenetek