a középső, külső tükör, a oszlop, b oszlop stb. elég fontos a gép biztonságos működtetéséhez.
én nem azt mondtam, hogy mindenki meghal emiatt, csak megemlítettem, hogy alapvetően kockázat.
hogy ki mennyire értékeli lényegesnek a veszélyt biztos összefügg azzal mennyit vezetett már, mennyit tört már, látott-e már hullát karambolos kocsiból kifeszegetni, mennyi gyerek utazik a kocsiban, hány gyalogosgázolásba tudja belehaluzni, hogy a babakocsis nő a lógó flikkflakk mögötti holttérben volt.
ez mind szubjektív. a valószínűség meg nem. ennyi. tudom, nem-vulkániként ezt elég nehéz feldolgozni. ami nem is baj, mert aki úgy gondolja ignorálja. csak azt nem értem miért kell próbálkozni cáfolni. pontosabban értem, a kognitív disszonancia.
amúgy tök mindegy, mostantól a bogár ott van az agyatokban, mától akaratlanul is eszetekbe jut majd amikor a lifegés miatt ráirányul a figyelmetek egy-két tizedmásodpercre. resistance is futile.
[ Szerkesztve ]