üzenetek

hozzászólások


Xirtam
(veterán)

Jó leírás. Csak egy valamit nem értek, mért pont elektromos és nem belső égésűt választottál?


rudi
(nagyúr)
Blog

Mert lusta disznó vagyok :) A belső égésűt állítani kell, tankolni kell, célszerű hajtás után lekezelni, ha felborul lefullad, ha nem húzod neki a gázt akkor is lefullad, zajos, büdös. Kétségtelen, hogy magas szinten sokkal igazi autósabban viselkedik, de kezdéskor szerintem sokakat eltántoríthat a pepecselés, ezért érdemes elektromossal kezdeni, ahol csak a töltéssel kell szívni. Aztán, ha az ember tényleg komolyan gondolja, akkor úgyis elmegy találkozókra, versenyekre, és akkor vagy elkapja a benzingőz vagy nem. Engem asszem nem fog.

[ Szerkesztve ]


L4mie
(veterán)

Hobbyking
Szintén honkong, szintén olcsó
és tele van RC-s cuccokkal, mi Airsofthoz szoktunk vásárolni ott akkukat, töltőket, eddig minden megjött 3 hét alatt.


Csomag01
(tag)

üdv. Jó írás.
Én is modellautoztam kb 4 évig.
Volt elektormos,belsőégésű,és benzines.
az elektormos mindegyiket vitte.
Volt egy egyedileg tuningolt,átépített tamiya DF-03 dark impact buggy-m
1:10,4wd.
Egyedileg összeválogattott elektronikával, hidd el kevés belsőégésű volt aki egyáltalán melletem tudott jönni(természetesen kategoriába,a több 100e ft-os gépek otthagytak végsebességre,bár gyorsulásba nagyot néztek)
Csak így tovább, én ajánlom egy brushless szett és valami jobb li-po akkut szerezz be!
Vagy ha jobban beleakarsz merülni a modellezésbe,vegyél valami komolyabb autót,akár használtan,mert ezek nemsokáig birják a terhelést.


LW
(őstag)
Blog

A robbanómotoros nem fullad le. Ha felborul, akk húzni kell egy kis gázt.
Pár éve vettem egy robbanós Ofna Ravagert (Hong Nor Violator ua.). [LINK] Nagyon jó és drága szórakozás. :) Viszont elég keveset gurultam vele, max 10 lityó üzemanyagot.

Így néz ki egy verseny, egyik budapesti pályán voltam boxutcában, akik ott indulnak, azok már elég komolyan veszik. Tartalékban egy komplett autónyi alkatrészt hoznak. :)


hackeeeee
(Jómunkásember)
Blog

"Tanulni" valahol jobb az elektromos.. Szerintem. Bár kinek mi. :)


beefjeez
(senior tag)
Blog

jo iras, regebben en is sokat szorakoztam ienekkel, bar en csak egy jikkot hajtottam szet tuningolva, sulycsokkentve :DDD


Ayg0
(senior tag)

de idegesítő, ahogy a tizenéves pondrók beugrálnak minden hülyeségért a pályára. a vidi háromnegyedénél az egyik konkrétan majdnem rátapos a vezető autóra. ha így történt volna, gyanítom, hogy a peches tulaj sok tízezres veszteséget könyvelhet el, mert a futóműtől kezdve sokminden elhalálozik a járgányon... :N

[ Szerkesztve ]


rudi
(nagyúr)
Blog

Készül egy versenyes élénybeszámoló is, hát ott tényleg fejenként százezres nagyságrendű felszereléssel vonultak ki az emberek.


LW
(őstag)
Blog

Szerintem ha egy ilyen autó eltrafálja, a gyereknek jobban fájna. :)

Am úgy vagyok vele, hogy anno még tojáshéjjal a hátsómon ruháztam be egy ilyen gépre (most vok 18), éés tetemes összeget fektettem bele, amit megspórolgattam. Eladni kár lenne, komolyabban foglalkozni vele meg pénzem nincs. :B

[ Szerkesztve ]


hackeeeee
(Jómunkásember)
Blog

Volt nemrég pesten a TemoFest modellkiállítás, oda RC Drfit-es csapat jött ki.. Egészen pontosan Ők..

Hát náluk is volt motyó, nemkevés.. :)


rudi
(nagyúr)
Blog

Szerintem nem egy szerencsés pálya van a videón. Ahol én voltam, ott sokkal nagyobb mozgástere volt az állogató emberkéknek és maga a pálya is messze jobban biztosítva volt. Ha egy 1:8-as arányú 3-4 kilós autót valakit eltalál 50-60 km/h-val annak szinte biztos törni fog valamije, de az autón karcolás sem nagyon esik. Ezekkel 10 métereset lehet ugorni és még ha tízes bukfenccel érkezik le, akkor sem feltétlenül törik rajta bármi.


#56573440
(nagyúr)
Blog

tényleg elég nagy móka ez a kocsikázás :K

balcsin hétvégén láttam srácokat hajókkal, nem hittem a szememnek olyan sebességgel mentek, követhetetlen volt amit csináltak:)


Angel1981
(veterán)

Ez kicsit olyan, mintha egy Opelestől megkérdeznéd, hogy miért nem Porschét vett...

[ Szerkesztve ]


wolruf
(őstag)

A fejenként százezer még nem sokat mond, nem is olyan nagy pénz :)

Nekem van egy (vételkor) 0 km-es Tamiya FF01-es VR6-os 3-as Golfom, ami mire összeállt, 100 körülre jött ki mindennel együtt.
Persze azóta már van egy DF-02-esem (Plasma Edge), mert a Golf folyamatosan összetört. Na ez a dög kijött 40 valamennyiből teljesen RTR-re (én raktam össze, nekem az a mániám :D ).
Nomeg még egy FF01 (Golf 4 V5).
Jó dolog ez az RC-zés, jó pénz és időigényes :D
Fontos, hogy tényleg kitakarítsa az ember a dögöket egy-egy komolyabb szórakozás után, mert sok pénzt takaríthat meg :D Nomeg jó móka atomjaira szedni :)


rudi
(nagyúr)
Blog

Persze, nem is azt mondom, hogy százezer volt egy felszerelés, hanem hogy százezrekkel jött ki egyetlen "garázs". Én csak mosolyogtam, hogy egy-egy jobb távirányító vagy motor kontroller kétszer annyiba kerül, mint az én egész autóm :D Azt viszont érdekes volt látni, hogy az iszonyatos esések ellenére alig törött valami. Gondolom, ez nem csak a masszív felépítésnek, hanem a pálya korrekt kivitelének is köszönhető volt. Nyilván a százzal parkolóban rongyolásnak előbb-utóbb törés a vége, de nekem nem igazán az a célom, ezek a menjünk ezerrel egyenesen videók nem hatnak meg, inkább a fűnyírás, porkavarás meg ugrálás érdekel.

[ Szerkesztve ]


beefjeez
(senior tag)
Blog

én inkább makettezek már. :B


wolruf
(őstag)

Eeegen :) Pont azután kezdtek terjedni a 2,4-es távok az olcsóbb szegmensben, amikor összeraktam a Golfom... Nekem még jó drága volt a sima táv is, de így is jó móka.

Hja, igen. Arra is figyelj, hogy a csavarok a nagy-esés-de-nem-törik-semmi esetében is lazulhatnak nem kicsit :) Érdemes NAGYON megnézni :) Nekem a buggym kb. egy évnyi nyúzás után egyszer csak elhagyta a hátsó lengőkar rögzítőcsavarját, vele a kutyacsontot és a kivezetést a diffiből. Persze erdőben, avarban :) Na azóta a buggy csak pihen a polcon :)

[ Szerkesztve ]


rudi
(nagyúr)
Blog

Naigen, csavarhuzigálás, zsírozás, csapágyak ellenőrizgetése az lesz bőven, de már az 1:10-es autón.


HummeRC
(senior tag)

Na pont emiatt lehet kapni csavarrögzítőt. Kb mint a pillanatragasztó, csak nem olyan oldhatatlan, utólag bontható szándékosan. A lényeg annyi, hogy ne csak a menet fogja a műanyag elemben, mert abból kilazulhat / kiszakadhat a csavar.

Egyébként mint az életben mindenhol, itt is igaz az, hogy egyben mindig olcsóbb, mint alkatrészenként tuningolgatni. Egyben megveszel egy gyári tuningos rtr autót mondjuk 100-130k körül és abban minden benne van. Csak plusz akkukat és töltőt lehet venni hozzá, hogy növelhesd a folyamatos játékidődet. És sosem volt ilyen olcsó (relative) az akkumulátoros üzem. Ráadásul egy jobb elektromos simán jobb teljesítményű, mint a nitrós vackok. :)

üzenetek