üzenetek

hozzászólások


jerry311
(nagyúr)

Ja, ezen is ott virít a GSi. :))
Benzin, 1493 cm3, 52 kW. Egy vezérműtengelyes.


KrAt
(veterán)
Blog

Akkor ez viszont Daewoo motoros, ugye? :) Mert az Opelnek nincs 1.5 benyása


_seth_
(veterán)

Kadettben az 1.3S 1297cm3 és 55kW :)


dragonfx
(veterán)
Blog

sok szerencsét hozzá, tényleg jó lett.egy ilyne művelet a bömin minimum 2x ennyibe fájna.


jaja1981
(addikt)

Gyárilag egy Mantában volt, és abba is kerül.


jaja1981
(addikt)

Hát nem tudom mennyi a fényezés, mert én magam csinálom, de most lesz a Mantán egy kis javítás. Bal első sárhányó elem, bal ajtó, bal hátső sárhányó ív, és első köténylemez fényezése. Ez olyan 15.000Ft-ből kijön, már meg is rendeltem a festéket, lakkot és edzőt.
Őszinte részvét, aki ilyen drágán épít autót.


jerry311
(nagyúr)

KrenAtesz
Ennyire nem vágom a típusokat és motorokat. Az alkatrészek többsége GM emblémás. Daewoo logo leginkább csak a műanyag tartályokon és kupakokon van. :DDD
Szóval az egyik verzió, hogy GM gyártmány, a másik hogy megvették a GM-től a gépsort és még arra is lusták voltak, hogy a logokat lecseréljék. :))

_seth_
A teljesítmény és térfogat adatok a forgalmiból vannak, nem tudom a gyár mit hazudott róla. :))


jaja1981
(addikt)

Mind a két teljesítmény adat elfogadható.
Ezek a motorok nem erőművek, de sokkal tartósabbak, és megbízhatóbbak, mint a modern motorok. Az indok elég egyszerű: --> kevesebb alkatrész, kevesebb hibalehetőség

Egy mai benzines autó, olyan 200-300ezer km-t tud menni, ha vigyáznak rá.
Nézzétek meg, hogy a Ti autóitokban mennyi van!!!

[ Szerkesztve ]


jerry311
(nagyúr)

175k km :)
Motorgenerál még nem volt.


alex89
(senior tag)

Hát igen , a régi motorok még sokkal tartósabbak voltak, pont a minap olvastam,hogy a volkswagen jelenleg a benzines motorjait 120 ezer a dízelt pedig 180 ezer kilométerre tervezi.

közben az én verdám is alakulgat :C,kicsit még hülyén néz ki ilyen magasan,de ha visszakerülnek a leszedett cuccok akkor majd megül egy picit. [link][link][link][link]


zoo8800
(veterán)
Blog

Hát igen , a régi motorok még sokkal tartósabbak voltak, pont a minap olvastam,hogy a volkswagen jelenleg a benzines motorjait 120 ezer a dízelt pedig 180 ezer kilométerre tervezi.

Hol olvastál ilyen marhaságot? Bocsi, nem beszólni akarok, de hogy nem igaz, az tuti.


KrAt
(veterán)
Blog

Olyan 300 körülre teszem :D De előferdülhet, h 400 :) :B


jaja1981
(addikt)

Igen.
A dieselt én is 400 körülre teszem, ha jólbánnak vala.
Példul a cégnél, ahol dolgozom ott az 1,7 diesel Astrák olyan 250-nélmegadták, szinte sorban. Jól voltak karbantartva, de a kereskedők tolták nekik.
Ez van.


jaja1981
(addikt)

Szép lesz a Golf. Gratula.
Szerintemjóltudnakkinézni a Golfok.
Én csak szelíden csinálnám meg, dea Te dolgod.
Csak ne add fel.


alex89
(senior tag)

Linket sajna nem tudok mutatni, de egyébként elsőként egy tanáromtól hallottam aki valamilyen autógépész-mérnők vagy mi (nem tudom pontosan :DDD ) , szóval eléggé benne van a témában... és aztán olvastam utána én is dolognak valahol a neten.Bár ezek az adatok nyilván nem azt jelentik,hogy utána ki kell dobni a motort,hanem hogy 120 illetve 180 kilométer felett elképzelhető ,hogy a kopó alkatrészeket cserélni kell.

csak érdekességképpen a fater régi mercijében (benzin,V8 ;] ) is több mint 500ezer van és még hozzá sem volt nyúlva... valamint a céges mercibe(régi 2.5szívó diesel) amivel németbe járkálnak ,abban 1millió körül van és szintén érintetlen.Persze egyik verda sem volt széttaposva, 7 ezrenként olajcsere stb..

jaja1981: nem lesz semmi tuning,a felnin kívül minden marad gyári ;)

[ Szerkesztve ]


VR6-Fan
(veterán)
Blog

1,3 karbi?

mikori bodé (ha jól látom még kis lámpás hát fal van rajta)?


jaja1981
(addikt)

Helyes tuning nem kő! Annál jobb nincs is,mint a gyári.

És igen. A régi szívó dieselmergák elmentek 1 millió fölött is.
Nekem is van egy 1986-os sivó diesel 2-es Jettám, 1,6-os,és abban is 500 felett van, és még gyári a motor, pöcc indúl.
Ja! és 4,5l/100km-el jár el.


alex89
(senior tag)

79-es (ha jól tudom ez az utolsó kis lámpás) évjárat, 1.1 karbi :DD , mivel ez az első autóm,friss jogsi stb... szóval direkt lett ez a kis 1.1-es nehogy kísértésbe essek ;]

[ Szerkesztve ]


VR6-Fan
(veterán)
Blog

én tuti meg örülnék, már az 1,6-os cordobától is ki van a hócipőm amin próbálnak oktatni a vezetésre.

jól tudod, 80-tól már nagy lámpa

alja milyen volt?

idővel mi megy bele, G60-an ne talántán VR6 :U ?


alex89
(senior tag)

alja meglepően jó volt, jobb hátsó javítóív,küszöb meg sárvédő lett cserélve..

idővel mi megy bele, G60-an ne talántán VR6 :U ? nem megy bele semmi, öcsém kb 1 év múlva fogja csinálni a jogsit és ő fogja megörökölni a verdát.Én meg ha lesz pénzem veszek valami combosabb 2-es golfot.Idővel én is VR6 mellett akarok kikötni, vagy golf vagy corrado formájában ;]


VR6-Fan
(veterán)
Blog

pedig golf 1 VR6 (turbo) az igazi ;] [link][link]
no de kettesben az igazi a 3-as meg a corrado azért elégé el vannak hízva a ketteshez képest ;)
corradot meg úgy se fogsz itthonit jót találni vagy csak olyan szinten túl árazva hogy abból építesz kettőt...

[ Szerkesztve ]


zoo8800
(veterán)
Blog

Szerintem is kb 300 ezret mennek a mai mocik viszonylag simán. Aztán csőstül jön a baj :o :(((


alex89
(senior tag)

a 2-es golf a legszimpatikusabb, nem kéne semmi csicsa(szárnyak meg hasonlók..), csak nagylökösök színre fújva,lámpákat ,díszrácsot cserélném ,nagy felnik,kis csupaszítás,falazás.. ja és persze benne egy húzott 1.9 tdi

KarenAtesz: bocsi a sok off-ért :B


VR6-Fan
(veterán)
Blog

kéne a fenének 1,9 TDi..... mi jó abban a dizel kerepelésben?!!

nem tudom kettesnek a szinre fújt lökösök szerintem nem állnak jól, így a tuti

kicsit on is legyek, szerintem semmilyen régi kocsinak nem állnak jól a színre fújt lökösök/ívek

[ Szerkesztve ]


alex89
(senior tag)

nem olyan rossz az színre fújva sem :) [link].De egyébként szerintem is nagyon kevés olyan régi autó van aminek jól áll a színre fújt lökös, az enyémen is fekete lesz.

ui.:a diesel-ben meg nem a kerepelés a jó,hanem a nyomaték meg a fogyasztás ;]

mod2: jaja, a króm lenne az igazi :K

[ Szerkesztve ]


VR6-Fan
(veterán)
Blog

nekem annyira nem tetszenek a régi autók ennyire csicsásan, lehet bennem van a hiba.

neked a kis lámpák véget króm kéne lökösből is tőkőrből is, meg kéderfeszítőkből is, szerintem

azt nekem senki ne akarja beadni hogy egy 180-300 lovas 1,9 tdi 10 liter alatt eljár ha nyomkodod neki :U , a nyomatékra meg csak ennyit tudok mondani no meg még ezernyi tényező szólhat a benyás mellett, egyedül ezeknél fogyasztást lehet föl róni, no de azt is nézni kell mit kapsz cserébe...

[ Szerkesztve ]


jaja1981
(addikt)

És miből veszitek, hogy a VR6 turbós?
Ha jól tudom abból nem volt turbós kiszerelés.

Én is benzin párti vagyok. Diesel-ben egyedül a fogyasztás a jó.
Nem mindegy hogy 1200rpm-tól húz, vagy mondjuk 1600-tól?
Szerintem tök mindegy, mert nem alsó fordulaton tolod a kocsit.
Olyan 4000-en meg már jobb a benzin, mert a diesel kifogy a kraftból.
Arról nem is beszélve, hogy a benzines sokkar jobban reagál a gázra, jobban veszi.


alex89
(senior tag)

Gyárilag nem turbós,csak van aki tesz rá...


jaja1981
(addikt)

Az már nem lesz olyan.
Szívó motorra turbót tenni!!! Hát....
Én nem tenném.
Nem nő jelentősen a teljesítmény, mert nem lehet nagy töltőnyomást beállítani.
Macera.
200-250 HP fölött úgyis mindegy mert elkapar.
Ott már összkerék kell.


VR6-Fan
(veterán)
Blog

nem vesszük tudjuk :)

amúgy gyárilag nem volt turbos (khöm, volt csak azt nem adták el..)

miért ne lenne olyan? meg lehet építeni rendesen is egy motor.

hát ha neked 110%-os teljesítmény többlet, gyári dúgóval/hajtókarral/főtengellyel/etc-vel nem jelentős teljesítmény több lett akkor, inkább többet meg se szólalók!

VR6-ot meg 174le-714le közt skálázódnak (keréken).

azért nem mindegy hogy egy mezei dizelt hasonlítasz össze vagy egy verseny dizelt, hidd el azok elég jól veszik a gázt és nem 4000 fogynak el... bár igaz ott a fogyasztás ugyan úgy bukó...

amúgy rendes verseny slik-en 300-320 lóig nem kaparnak el max ha direkt arra van írva az elektronika.

no meg légy nyugott a teljesen gyári 3-as golf is elkapar jó gumival nagy kerékkel, alóból, no hát akkor golf1 kasztniban (az 150-nél is kapar..) :U


jaja1981
(addikt)

Én sima széria autókrólbeszélek,nem verseny autókról.
Amúgy Te hány motort, vagy autótépítettél, vagy vettél részt benne?
Vezettem egy pár autót,és részt vettem pár építésében,és hidd el, hogy az utólagosmegoldások nemvezetnek eredményre.
Most nem azokrólbeszélek, amiket direkt kittben árulnak egyes fajta motorokhoz, vagy komplett tuning motort, amit gyárak kisérleteztekki, hanem az igazi házi tuningról,mert kishazánkban az a menő. Kevés a lóvé, akinek van, az meg megveszi az új autót a legerősebb motorral.
Aztmeg elhiszem, hogy a gyári 3 golf is elkapar, mert az csak kis kuplung gyakorlat kérdése, hogy akarok indúlni. Gyorsan, vagy füstölősen.


VR6-Fan
(veterán)
Blog

láttam már egy két autó építést test közelből

amúgy én meg "kitt-ről" beszélek, bár VR6-nál tök mindegy, mert otthon úgy se fogsz turbot csinálni meg leömlőt öntögetni.

hát nem tudom a fentebb linkel golf1-ek már 3-4éve az útakon vannak és még mindig egy darabban pedig azok tényleg home made-k.

mindenesetre csak úgy más motornak nem állnék neki amire már nincs egy jól bevált módszer.


domi007
(őstag)
Blog

Szerintem ennyiért ilyen szép végeredményt kapni igazán megérte!
Riszpekt!

DOMy


KrAt
(veterán)
Blog

Köszi :)

(csak ne lennének itthon ennyire szarok a "kocsi körülményei"... :U)


jaja1981
(addikt)

Ez így igaz.
Itthon csak lelakott, széthajtott autókat lehet beszerezni.
Néha vidékről egy pár jó állapotú régebbit.
A magyar nem költ az autóra, nem tartja karban, csak hajtja.
Sok olyan autót láttam, amiben már 30e km volt egy olajban. Ezek mind 2 évnél fiatalabbak. Azt mondják nem érdekes, mert úgyis eladják.
Na most szegény vevő ilyeneket vesz meg, azt csak csodálkozik, ha megáll.
Persze tisztelet a kivételnek!


jerry311
(nagyúr)

És akkor még ott vannak a szervizek is, ahol csak elszámolják az olajcserét meg az olajat arany árban ás nem cserélik. :(((


Kimmuriel
(aktív tag)
Blog

Most olvastam az írásodat. Hát mit ne mondjak, gyönyörű lett az autód! :C Igazán impozánsan mutat! :K Legyen még sok örömöd benne! :)


KrAt
(veterán)
Blog

Köszi :)

üzenetek