Linket sajna nem tudok mutatni, de egyébként elsőként egy tanáromtól hallottam aki valamilyen autógépész-mérnők vagy mi (nem tudom pontosan ) , szóval eléggé benne van a témában... és aztán olvastam utána én is dolognak valahol a neten.Bár ezek az adatok nyilván nem azt jelentik,hogy utána ki kell dobni a motort,hanem hogy 120 illetve 180 kilométer felett elképzelhető ,hogy a kopó alkatrészeket cserélni kell.
csak érdekességképpen a fater régi mercijében (benzin,V8 ) is több mint 500ezer van és még hozzá sem volt nyúlva... valamint a céges mercibe(régi 2.5szívó diesel) amivel németbe járkálnak ,abban 1millió körül van és szintén érintetlen.Persze egyik verda sem volt széttaposva, 7 ezrenként olajcsere stb..
jaja1981: nem lesz semmi tuning,a felnin kívül minden marad gyári
[ Szerkesztve ]