Ja, ezen is ott virít a GSi.
Benzin, 1493 cm3, 52 kW. Egy vezérműtengelyes.
hozzászólások
![](/dl/faces/own/jerry311.gif)
jerry311
(nagyúr)
Akkor ez viszont Daewoo motoros, ugye? Mert az Opelnek nincs 1.5 benyása
sok szerencsét hozzá, tényleg jó lett.egy ilyne művelet a bömin minimum 2x ennyibe fájna.
![](/dl/faces/axe.gif)
jaja1981
(addikt)
Hát nem tudom mennyi a fényezés, mert én magam csinálom, de most lesz a Mantán egy kis javítás. Bal első sárhányó elem, bal ajtó, bal hátső sárhányó ív, és első köténylemez fényezése. Ez olyan 15.000Ft-ből kijön, már meg is rendeltem a festéket, lakkot és edzőt.
Őszinte részvét, aki ilyen drágán épít autót.
![](/dl/faces/own/jerry311.gif)
jerry311
(nagyúr)
KrenAtesz
Ennyire nem vágom a típusokat és motorokat. Az alkatrészek többsége GM emblémás. Daewoo logo leginkább csak a műanyag tartályokon és kupakokon van.
Szóval az egyik verzió, hogy GM gyártmány, a másik hogy megvették a GM-től a gépsort és még arra is lusták voltak, hogy a logokat lecseréljék.
_seth_
A teljesítmény és térfogat adatok a forgalmiból vannak, nem tudom a gyár mit hazudott róla.
![](/dl/faces/axe.gif)
jaja1981
(addikt)
Mind a két teljesítmény adat elfogadható.
Ezek a motorok nem erőművek, de sokkal tartósabbak, és megbízhatóbbak, mint a modern motorok. Az indok elég egyszerű: --> kevesebb alkatrész, kevesebb hibalehetőség
Egy mai benzines autó, olyan 200-300ezer km-t tud menni, ha vigyáznak rá.
Nézzétek meg, hogy a Ti autóitokban mennyi van!!!
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/m01.gif)
alex89
(senior tag)
Hát igen , a régi motorok még sokkal tartósabbak voltak, pont a minap olvastam,hogy a volkswagen jelenleg a benzines motorjait 120 ezer a dízelt pedig 180 ezer kilométerre tervezi.
közben az én verdám is alakulgat ,kicsit még hülyén néz ki ilyen magasan,de ha visszakerülnek a leszedett cuccok akkor majd megül egy picit. [link][link][link][link]
Hát igen , a régi motorok még sokkal tartósabbak voltak, pont a minap olvastam,hogy a volkswagen jelenleg a benzines motorjait 120 ezer a dízelt pedig 180 ezer kilométerre tervezi.
Hol olvastál ilyen marhaságot? Bocsi, nem beszólni akarok, de hogy nem igaz, az tuti.
Olyan 300 körülre teszem De előferdülhet, h 400
![](/dl/faces/axe.gif)
jaja1981
(addikt)
Igen.
A dieselt én is 400 körülre teszem, ha jólbánnak vala.
Példul a cégnél, ahol dolgozom ott az 1,7 diesel Astrák olyan 250-nélmegadták, szinte sorban. Jól voltak karbantartva, de a kereskedők tolták nekik.
Ez van.
![](/dl/faces/axe.gif)
jaja1981
(addikt)
Szép lesz a Golf. Gratula.
Szerintemjóltudnakkinézni a Golfok.
Én csak szelíden csinálnám meg, dea Te dolgod.
Csak ne add fel.
![](/dl/faces/m01.gif)
alex89
(senior tag)
Linket sajna nem tudok mutatni, de egyébként elsőként egy tanáromtól hallottam aki valamilyen autógépész-mérnők vagy mi (nem tudom pontosan ) , szóval eléggé benne van a témában... és aztán olvastam utána én is dolognak valahol a neten.Bár ezek az adatok nyilván nem azt jelentik,hogy utána ki kell dobni a motort,hanem hogy 120 illetve 180 kilométer felett elképzelhető ,hogy a kopó alkatrészeket cserélni kell.
csak érdekességképpen a fater régi mercijében (benzin,V8 ) is több mint 500ezer van és még hozzá sem volt nyúlva... valamint a céges mercibe(régi 2.5szívó diesel) amivel németbe járkálnak ,abban 1millió körül van és szintén érintetlen.Persze egyik verda sem volt széttaposva, 7 ezrenként olajcsere stb..
jaja1981: nem lesz semmi tuning,a felnin kívül minden marad gyári
[ Szerkesztve ]
1,3 karbi?
mikori bodé (ha jól látom még kis lámpás hát fal van rajta)?
![](/dl/faces/axe.gif)
jaja1981
(addikt)
Helyes tuning nem kő! Annál jobb nincs is,mint a gyári.
És igen. A régi szívó dieselmergák elmentek 1 millió fölött is.
Nekem is van egy 1986-os sivó diesel 2-es Jettám, 1,6-os,és abban is 500 felett van, és még gyári a motor, pöcc indúl.
Ja! és 4,5l/100km-el jár el.
![](/dl/faces/m01.gif)
alex89
(senior tag)
79-es (ha jól tudom ez az utolsó kis lámpás) évjárat, 1.1 karbi , mivel ez az első autóm,friss jogsi stb... szóval direkt lett ez a kis 1.1-es nehogy kísértésbe essek
[ Szerkesztve ]
én tuti meg örülnék, már az 1,6-os cordobától is ki van a hócipőm amin próbálnak oktatni a vezetésre.
jól tudod, 80-tól már nagy lámpa
alja milyen volt?
idővel mi megy bele, G60-an ne talántán VR6 ?
![](/dl/faces/m01.gif)
alex89
(senior tag)
alja meglepően jó volt, jobb hátsó javítóív,küszöb meg sárvédő lett cserélve..
idővel mi megy bele, G60-an ne talántán VR6 ? nem megy bele semmi, öcsém kb 1 év múlva fogja csinálni a jogsit és ő fogja megörökölni a verdát.Én meg ha lesz pénzem veszek valami combosabb 2-es golfot.Idővel én is VR6 mellett akarok kikötni, vagy golf vagy corrado formájában