hanem tipp-topp allapotban levoket, az atlagosnal olcsobban.
Ez nem tudom, neked miből jött le?
Szerintem olyat kerestem, amiről a megvétele előtt megtudhattam, nagyjából mennyit kell ráköltenem, ha megvettem.
A szervizbe csábított A6-os arcnak is megmondtam: nem azért nézetem át a szerelővel, hogy aztán minden megtalált hiba után kaján vigyorral faragjam lefelé az árat súlyos tízezrekkel!
Azt szeretném tudni, hogy az egész hóbelevanc belefér-e a keretembe.
Speciel nagyjából 1.5M HUF keretem volt. Nekem igazából majdnem mindegy volt, ez 900e vételárból és 600e javítási költségből, vagy 1.3M+0.2M változatból jön össze.
Ha a végösszeg jóval túllépi a keretemet (vagyis nem enged annyit az árból hogy beleférjek), akkor egyszerűen nem veszem meg! Ő nem veszít semmit, mert ingyen kapott egy állapotfelmérést, a vasat meg eladja majd vmi baleknak annyiért amennyiért nem szégyelli!
Hiszed vagy sem, pl. a két BMW árát már az én megvizslatásom után azonnal komolyan csökkentették az eladók a hahu-n!
A gond ott van, hogy a legtöbben mereven elzárkóztak az én szervizemben való átvizsgálástól!
Esetleg azzal jöttek, hogy majd ők választanak szervízt, mert az enyém tutira ellenük fog dolgozni, nekem fognak kedvezni...
Hiába magyaráztam:
- ha sok hibát találnak, magas a tervezett javítási költség, nem veszem meg az autót, ergo nem ők javítják, nem keresnek pénzt!
- ha kevés hibát találnak, és megveszem az autót, ha utána kiderül hogy vmit benéztek (gyk. elqurták) és jóval többe kerül(ne) nekem, lehet hogy azonnal máshova viszem az autót, de minimum a javítás után elválunk egymástól...vagyis (hosszú távon) megint csak veszítenek a dolgon!