nem, legalább is én sehol nem találtam ilyet, pedig végig jártam mindent.
hozzászólások
jupp008
(senior tag)
Ez és hasonlóakkal kapcsolatban kérdeztem és is nemrég, hogy különböző rutinok (esetleg Bixby Routines) futtatható -e.
Egyébként oda vissza kiolvastam a netet és nincs rá megoldás sajna.
Azért egy Samsung órától elvárnék ilyen dolgokat ...
Pedig annyira alapveto elvaras lenne.
Viszont talaltam a telon olyat,hogy "ne zavarjanak"
Ez utemezheto,es elvileg szinkronizal az oraval.
Beallitottam, ugy nez ki, hogy mukodik.
[ Szerkesztve ]
Nekem amikor az első okosórámat vettem, az volt a legfontosabb, hogy lássam ha írnak/hívnak, valamint ha rajtam van a telefon legyen csöndben.
Na a samsung úgy gondolta, hogy a 2. az lényegtelen és az eddig tökéletesen működő "mute connected phone" funkciót kiveszik, mert miért is használná ugye bárki is. De a wearable appban ugyan úgy ott van, csak nem csinál semmit
Azt hittem a telefonnal vagy az órával van valami, de amikor telefont és órát is cseréltem, akkor rájöttem, hogy nem és akkor mondta nekem a samsung, amikor személyesen/telefonon/emailben beszéltem velük, hogy kivették
Pedig szerintem elég alapvető funkció, volt szerintem, és imádtam.
[ Szerkesztve ]
-myself-
(tag)
És olyan van, hogy okos ébresztés? Hogy akkor ébreszt mikor a legkevésbé fáj? A fitbit tud ilyet
Én nem találtam és ahogy rákerestem gyárilag nem tud, pedig nekem is jó lenne
Shader
(aktív tag)
Üdv!
Az utolsó 08.03-i Wearable frissítés óta brutális akku merülést produkál az óra távoli LTE kacsolat esetén (8-9 óra) (46 LTE). BT kapcsolat esetén azonnal megszűnik a jelenség (2 nap). Mindent leszedtem, sőt csináltam gyári visszaállítást az órán, de maradt a 8 órás lemerülés. Röhej, mert közben a Wearable mutogatja a 2 nap 13 órát...teljesen fals becslést.
Van aki tapasztal/t ilyet? Köszi!
Szia nekem mindkét órám ilyen, egy napot sem bírnak ki, active 2 és watch 46 mm-es, esim mindkettő, mobil hálózat spotyfy kombo, és merül mint állat
kanál01
(tag)
Sziasztok, használtan vettem itt kollégától nagyobbik watch -ot. S10+, új, saját fiokom beállítása+ párosítás, wearable beállitottam, frissítettem az appokat. De a lünetta, ahogy forgatom, semmire nem reagál a szoftverben. Se ébresztés, se lépegetés a menübe, semmi. Kollega azt mondja, rég nem használta, fél éve se, nem emlékszik ilyen hibára. Szoftveres gond lehet? Újratelepítés?
Garancia lejárt.
Köszi
nylacika
(aktív tag)
Üdv! Lustaság vezérel! Mennyi a hivatalos garancia az órára? 1 vagy 2 év? Köszi előre is!
csaba1203
(addikt)
2 év ha szerződött partnertől vásárolod.
nylacika
(aktív tag)
Még egy kérdésem lenne. Én ugyebár Samu telefonnal használom, nincs is gond. De Huawei-en nem lehet használni a Galaxy Apps applikációt. Tudtok rá valami megoldást?
Shader
(aktív tag)
Szia!
Már az elejétől fogva ilyenek, vagy most kezdték ezt a merülést?
Az enyém egész idáig elfogadható volt (22-23 óra). Most, nagyjából 08.03. után (Wearable frissítés) kezdte el. Még arra is gondolok, hogy esetleg a Samu szoftveresen merítteti az akkut, rámerőltetve egy új vásárlást,(túlpörgetteti a 4G chipet)...
francz'70
(aktív tag)
Mikor megvetted, kipróbáltad és működött?
Mert ahogy leírtad, ez nagyon szervíz szagú
nekem az első pillanattól ilyen mindkettő...
kicsit furcsa volt tapasztalni több huawei wacth gt-k után
kanál01
(tag)
Szia, még nem volt eddig okos órám, de egyből újra telepítettem, mert a kollega email címe, fiókja volt beállítva. Azt hittem, ezt szoftveresen ki lehet kapcsolni, de valószínű ezek szerint nem és műszaki hiba, ha nem forog/ lépked szoftverben a fizikálisan működő lünetta? Max egy újra telepítés még azért? Köszi