[Re:] [Spet:] Emag garanciáztatás? Inkább ott .... - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Lauda
(félisten)
Blog

Legnagyobb forgalmú volt az edigital, második az emag. A kettőből mindenhogyan csak első lehet.


llax
(senior tag)

Nem a forgalom nagysága a kérdés. Maradhatna kérdésként a forgalom helyszíne, de talán a "szmájliból" és a halmozott kérdőjelekből sejthető, hogy a kérdés nem "egyenes", akadhat benne némi iróniával vegyített cinizmus :)

De jöjjön a következő kérdés:

Biztos, hogy Philips az a tévé??? :)

Hová is akarok kilyukadni? :)


Evil Snowman
(őstag)
Blog

Maga a történet cink, nem irigyellek. :(

De, ha mégegyszer valaki szervÍzt ír szervIz helyett, esküszöm megölök valakit.


D1Rect
(félisten)
Blog

Gyakorlatilag a legsűrűbb kiskereskedelmi időszakban, teljesen reális időn belül megjavították a cuccot.
Értem, hogy jó lett volna több kommunikáció, de ilyenkor tiszta őrület van karácsony előtt - után.
Mint említetted, a legnagyobb bolt.


Ghoosty
(őstag)

Bár elméletben nem lehetetlen, de nem olvastam még tv márka hamisítási ügyről, így nem gondolom, hogy átverés történt.
Teljesen biztos vagyok benne, hogy Philips. TP vision megvette a márkanév használatot és ők gyártották, teljesen jogosan írták rá a márkanevet szóval tuti Philips.


sanzi89
(addikt)
Blog

Szerintem arra gondolt a kommentelő, hogy ez már nem az a régi, békebeli Made in Netherlands, hanem valami kínai dzsunga átcímkézve.
Az egyszerű paraszt rákap, hogy 'he ez Philips, mi az a TCL?, nekem ez kell.

[ Szerkesztve ]


Ghoosty
(őstag)

A Philips attól Philips, hogy jogosan használja valaki a nevet.
Tudom, hogy miért írta, csak hülyeség. Az számít, hogy egy termék milyen minőségű, nem az, hogy mi a neve. Made in Netherlands ugyanúgy tud szart gyártani, mint a Made in PRC. A Made in PRC se jelent automatikusan szart.
A Philips TV az eredeti tulajdonos által gyártva szar volt. Ezt onnan lehet tudni, hogy nem tudott eleget eladni belőle és rákényszerült, hogy eladja a TV üzletágat. Idén lesz 8 éve, hogy már új tulajdonosa van az Philips TV-nek. Nyereségesen működnek és folyamatos a termékbővítés, tehát mondhatjuk, hogy az új Philips jobb mint az eredeti volt.

[ Szerkesztve ]


e-newsee
(addikt)
Blog

Hát nem tudom. Ez egy összességében normális ügyintézés volt az emagról hallott egy-két sztori ellenére.
Oké a kommunikáció a vásárló felé hagyott némi kívánnivalót maga után, de az év végét is kalkulálva, amikor az ajándékvásárlások miatt jó eséllyel a garanciális ügyek mennyisége is megnő, szerintem rendben volt.
Ellenben, ha ugyanezt próbálod elintézni mondjuk a kék alapon sárga csillagos, segítőkész "szakértőkkel" operáló üzletláncban (a sarkon), akkor kb így alakult volna a történet:
-bemész, hogy hibás
-megkérdőjelezik, hogy nem te tetted-e tönkre a tévé alaplapját, és "illedelmesen" felhívják a figyelmedet, hogy ha úgy ítéli meg a szerviz, hogy nem jogos a garancia, akkor a javítást neked kell állni, szóval vallj színt, vagy így jártál
-ott hagyod a cuccot, megígérik, hogy szólnak, ha változás van
-egy hét múlva érdeklődsz, hogy mizu, de az üzletben:
a) Nem tudnak semmit az ügyről, az üzletvezető pedig "nincs bent"
b) Azt mondják, hogy elküldték, de lehet, hogy még ott porosodik az üzletvezető irodájában a sarokban
c) Azt mondják, hogy "mondtuk, hogy szólunk, ha van valami, nem kell feleslegesen érdeklődni"
-újabb egy hét múlva már biztosra mondják, hogy elküldték, de az állapotról nem tudnak semmit, mert ők csak elküldik a szerviznek. Ha kivered a hisztit, és fenyegetsz a fogyasztóvédelemmel, akkor "telefonálnak" egyet, majd közlik, hogy igen, tényleg megérkezett, már javítják.
-újabb egy hét után érdeklődsz (mikor még mindig semmi infó), hogy akkor adják meg a szerviz elérhetőségét, amire azt mondják, hogy a partnereikről nem adhatnak ki ilyen infót
-egyszer csak kapsz a szerviztől egy emailt, hogy ma kapták meg a cuccost, és nekiálltak javítani
-az üzletben azt mondják, hogy nem értik, miért csak most ért oda, ők már régen elküldték
-újabb hét (esetleg 2-3), mire nagy nehezen utoléred a szervizt az e-mailben lévő elérhetőségek valamelyikén, ahol közlik, hogy kész a cucc, már rég visszaküldték a boltba
-bemész a boltba, ahova nem érkezett semmi. Biztos a futár, meg csúszás, meg hát nemzeti ünnep, oké, hogy szombat, de tudod, na.
-pár ilyen napi szintű üzletbe járás, és reklamálás/vitatkozás után egyszer csak felhívnak, hogy megérkezett, átveheted.
-bemész, hazaviszed, működik, boldog vagy
-megnézed a szervizlapot, és látod, hogy a telefonokban bemondott dátumokból semmi sem igaz
És mindez országon belül zajlott le, magyar forgalmazó által magyar kereskedelmi egységen keresztül egy magyar szervizzel.
Ehhez képest a cikk leír egy viszonylag gördülékenyen lezajlott jogos garanciális ügyintézést pozitív végeredménnyel, ami határokon átívelt, ráadásul a két fél magyar és román volt. Szerintem ez bőven jó. :)


Lauda
(félisten)
Blog

Mo. legnagyobb online kereskedelmi egysege (hala , hogy egybe olvadt az Edigital-al)

Ez volt a kiinduló megjegyzés. Lehet ezt csűrni-csavarni, de attól még az emag-edigital egyesüléséből akkor is az ország legnagyobb online kereskedelmi egysége jött létre.


llax
(senior tag)

A legnagyobb mennyiséget itt értékesítő, de továbbra sem Magyarországé. De még csak nem is itt működő (az ED rész már igen).
Az ide adózás témája körül is akadnak érdekes kérdések...
Elsőre nelyvtannáciskodásnak tűnik az ilyen értelmezési dolog, de nem az... Szabályok betartásának elvárása, garancia és sok más esetben van ennek jelentősége.


Lauda
(félisten)
Blog

Ok, értelmezd így.

Ha egy amerikai székhelyű cég adná el az online felületén a legtöbb terméket magyarországon, akkor az nem Mo. legnagyobb online kereskedelmi egysege lenne? Tök mindegy a székhely, az elért magyarországi online forgalom a lényeg.

Például 2018-ban az emag lett az első: A 2018-as online forgalmi adatok alapján Magyarország legnagyobb webáruháza az eMAG lett [link]

[ Szerkesztve ]


llax
(senior tag)

Igen, TP, ami nem lesz attól Philips, mert a nevet jogosan viseli. De nem ez a lényeg... (Más kérdés, hogy ilyenben makulátlan LCD-t nem nagyon láttam, de ez most még annyira sem lényeg.)

Amire ki akartam lyukadni:

Egy nem magyarországi cégtől vettél egy nem Philips tévét, amit nem Magyarországon szervizelnek. Mielőtt elkezdenéd szétszedni, gondolkodj el ezen a mondaton.
Ez ilyen körülmények mellett még nagyon is gyors volt, reklamációnak helye nincs :)

[ Szerkesztve ]


DeFranco
(nagyúr)
Blog

szerintem te nem is létezel.


llax
(senior tag)

Talán így is van, nem tudom :)


Gdi
(senior tag)
Blog

Ünnepi időszakban egy hónap átfutás problémák nélkül, és panasz van? wtf?


szabifotos
(senior tag)
Blog

Tegnap érkezett az EMag-tól egy Samsug monitor ilyen állapotban..:
Remélem sikerül a gariztatás/visszaküldés.


Gdi
(senior tag)
Blog

Shot by Potato Cam.

Azmiaz rajta?
Nem védőfólia? :D
Doboz mennyire nyomott?


joccadoki
(senior tag)
Blog

Kedves blog író! Azt tudtad hogy 30 nap áll rendelkezésre a készülék beérkeztéig a törvény szerint (kivéve ha cégesként lett véve, mert akkor 40)?
Csak érezd a helyzetet, én a 135ezres alaplapomra 48napot vártam, mire az visszatalált hozzám. Ha jól láttam nálad nem volt 2 hét, és nem is egy nagy értékű terméket kellett gariztatni


szabifotos
(senior tag)
Blog

Nem Potato, hanem Pocophone.
Bocsi, munkahelyről küldtem, és csak ez a tömörített kép volt kéznél :D
Ezt meg elmostam, nehogy elolvasd az üzeneteim :P :

Már berendeltem egy másikat a 10% akció keretében. Remélem sikerül visszakapni ennek az árát. A doboz teljesen sértetlen. Nem is értem, hogy csinálták. Bár maga a monitor nem volt bubis csomagolásban, csak a hungarocell között egy puhább zacsiban. Lehet nem ártott volna.... :O


sanzi89
(addikt)
Blog

Hungarocell + puhább zacsi a bevett gyakorlat a monitoroknál. Normál esetben elég.

üzenetek