[Re:] [.Szaki.:] Hír - Megjelent a Toyota Prius legújabb generációja - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


.Szaki.
(addikt)
Blog

A képek időnként nem jelennek meg, ezt egy frissítés általában megoldja. Az okát ne kérdezzétek, egyelőre nem tudtam rájönni.


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Ha tényleg így fog kinézni , akkor ennek én is örülni fogok , mert a negyedik generáció volt szerintem a generáció szégyene , már mint külső dizájn szempontjából .


.Szaki.
(addikt)
Blog

Egyetértek! :)


Toltotollkin
(junior tag)

futurisztikusan nez ki nekem tetszik


DEJVID
(őstag)
Blog

A rejtett hátsó kilincs 1997-ben jelent meg.


BoB
(veterán)
Blog

"A formatervezők visszatértek az eredeti irányhoz"

Csak az én véleményem, de a legelső széria sima kommersz forma, semmi extra, ez meg úgy néz ki mint egy sportautó. Semmi kapcsolatot nem látok benne, mintha nem is ugyanaz a széria lenne, annyira eltérő.


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Tessék hunyorítva nézni :DDD


Egon
(nagyúr)
Blog

Na ja.
Nagyon szép, kicsit Mazdás, kicsit - ahogy a cikkben is szerepel - Teslás dizájn, bejövős.
Más kérdés, hogy ilyenem se lesz: egyrészt az új autók ára túl van a pofátlanság határán (4.5 éve vettünk egy Opel Astra K kombit, közepes motorral és felszereltséggel, készletről: alig lépte át az ára az 5 millát; pár hónapja megnéztem a készletes Astra L autókat, és 9.8M volt a legolcsóbb (nem kombi!!!), ergo egy laza árduplázás bejátszott... :W Tartok tőle, hogy sosenem veszek többet új autót... :( ), másrészt nekem a kombi lenne az érdekes (az Astra-val összehasonlítva legalább akkora csomagtartó mérettel és hátsó lábhellyel).


Somatom
(veterán)
Blog

Én is a plus -t választanám, ha lenne belőle, de ne legyünk telhetetlenek! Örüljünk, hogy nem SUV, Crossover, vagy más divatnevű tank, hanem rendes autó. Mondjuk, a koncepció nem teljesen világos. Miért nem dízel? A 90 Km -es villany hatótáv elég a városi ingázáshoz. A hosszabb túrákhoz viszont jobb lenne a dízel.


UnA
(Korrektor)
Blog

Mert a dízel teherhajóba és kamionba való :D


8th
(addikt)
Blog

Amikor ilyen fogyasztást produkálnak én mindenbe IS csak azt raknék. Kisautókba is.


.Szaki.
(addikt)
Blog

" Örüljünk, hogy nem SUV, Crossover, vagy más divatnevű tank, hanem rendes autó."

Így igaz. De ha valaki mégiscsak szeretne hasonló formavilágból SUV-t, akkor az is lesz, - egyelőre csak koncepcióként - jelenleg bZ Compact SUV Concept névre hallgat.


Somatom
(veterán)
Blog

Az én batáromat egy 2 literes, 150 lovas tádé hajtja, meglepően dinamikusan. Nem érzem kompromisszumnak, viszont az autópályás fogyasztása legalább másfél literrel alacsonyabb egy azonos kategóriájú benzinesénél. Városban még nagyobb lenne a különbség, de azt most ne számoljuk, mert a Priusban arra való a villany. Szvsz a vegyes üzemmódhoz jobb párosítás lenne a dízel.


Donki Hóte
(veterán)

Nemcsak hosszú távokra, hanem közepes távokra is jó a dízel. Az asszonynak van egy Ford Focus 1.6 TDCI autója, vagy 10 ezer km óta nem nullázta le a fogyasztásmérőt (mert azt sem tudta, van benne fogyasztásmérő, nemhogy azt, hogy azt le lehet nullázni :D ), azóta az átlagfogyasztása 5,4 l/100 km.

Persze nem Pesten használja, de a falun belül sokat megy vele, meg megy a szomszéd faluba vásárolni.


Somatom
(veterán)
Blog

Én a plus verziót hiányolom. Az lenne a nekem való bódé. De, valamiért azt a gyártók nem preferálják. Múltkor megszemléltem a cégnél parkoló autókat. Kb. 50 -ben volt 2 kisbusz, 2 Galaxy, 3 Espace, 1 Alhambra és sok kombi (E Merci, Passat, stb.). Limuzin, SUV elvétve. Látszik, hogy mi a praktikus utazóautó. Múltkor egy Bora -val jöttünk haza. A rolleremet kint kellett hagynom, mert nem fért be. Az enyémbe meg csak úgy belököm. Nem kell Tetriszezni, tök mindegy, hogy egy rollerrel több, vagy kevesebb.

[ Szerkesztve ]


Somatom
(veterán)
Blog

Igen, a dízel csak a városi, rövid távokra nem való. Arra meg ott a villany. Az a 90 Km -es hatótáv sztem bőven elég ahhoz, hogy a dízelt be se kelljen indítani a városban.


.Szaki.
(addikt)
Blog

Igen, sajnos úgy néz ki, hogy a legpraktikusabb és észszerű kategóriák azok, amiket jellemzően elkaszálnak a gyártók és mindegyik helyére SUV-t tesznek. Erről nem is oly rég írtam egy bejegyzést itt az oldalon.

Az egyterű kategória lényegében teljesen megszűnt létezni, ugye se a C4 Picasso, sem a VW Group egyterűi (Sharan, Alhambra), sem pedig a Ford Galaxy/S-Max nem kap utódot. Ahogy néztem ezeket a típusokat leginkább a dobozosokból átalakított családi verziókkal kívánják helyettesíteni, mint például a Stellantis dobozosai (ProAce/Combo/Berlingo/Rifter), vagy a VW Caddy/Transit Connect.

Ugyanez igaz a középkategóriás autókra is, holott az egyterűek mellett a kombik a praktikusság szimbólumai. Utód nélkül marad a Focus, a Mondeo és ha igaz amit csiripelnek a madarak, akkor a VW Passat is.

Ami pedig még szomorúbb, hogy a kisautók is kezdenek megszűnni, amik szintén praktikusak, hiszen a városokban sokkal könnyebb velük parkolni és annyi helyet sem vesznek el. Erre első példa a Fiesta.

Mindegyik helyett jönnek a nagy homlokfelületű, nehéz SUV-k, szigorúan a környezet és a városok védelmének érdekében. ...


DEJVID
(őstag)
Blog

Passat helyett ott az Arteon.


.Szaki.
(addikt)
Blog

Még.


Somatom
(veterán)
Blog

De, még ha kapna is! Vártam a Galaxy hibridet. Erre mi lett? Fityfasz akku, konnektorról nem tölthető és csak benzinessel társítható. Egy egyterű utazóautó. Ennek így mi értelme?
Útálom a SUV -okat. Az egyetlen, ami tetszik, az a T-Roc kabrió. :D De, az is csak 1,5TSI -vel kapható.
A bekárpitozott teherautók pedig nem hozzák a személyautó komfortot.

[ Szerkesztve ]

üzenetek