Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


Synthwave
(HÁZIGAZDA)
Blog

[link]

:))

Amúgy ha esetleg érdekel: [link]


Synthwave
(HÁZIGAZDA)
Blog

"1080p-ben meg jatsszon az, akinek hat anyja van."

*4K-ban

:))

[ Szerkesztve ]


SchumiBácsi
(őstag)

1440soron is van 144Hz ráadásul IPS panellal 27" képátlón. Ha most 4K üzemmódra kapcsolnék előfordulhat hogy a képméret is megugrik olyan akár 15"-t, ami 60Hz-en még okádékabb "mozgást" adna mint egy 27" 60Hz panel.

42" körül ha nem kerül annyival távolabb a monitor hogy láthatóan akkora legyen mint egy 27", akkor nemhogy 144, hanem 200-240Hz kell ugyanahhoz a folytonossághoz, mert ahhoz nem kell nagy ész kitalálni hogy a képátló növelésével az egyes képkockák közötti ugrás is növekszik ha a Hz emelkedése nem követi, avagy a káprázatos 60Hz-en maradunk.


dabadab
(titán)
Blog

"42" körül ha nem kerül annyival távolabb a monitor hogy láthatóan akkora legyen mint egy 27", akkor nemhogy 144, hanem 200-240Hz kell ugyanahhoz a folytonossághoz, mert ahhoz nem kell nagy ész kitalálni hogy a képátló növelésével az egyes képkockák közötti ugrás is növekszik"

Ez azért nem tűnik egy rettenetesen alátámasztott elméletnek.


koxx
(MODERÁTOR)
Blog

Igen, ez az elmelet tobb sebbol is verzik.


SchumiBácsi
(őstag)

https://prohardver.hu/dl/upc/2016-07/19/152446_uamf6hkomvy2rzxv_hi_fps.jpg

Telefonról sajna így ment a linkelés...

Vessétek össze a két "monitort" és a skálákat. A kép feltételezi hogy a képpontméret azonos, és az egérmozdítás mértéke is azonos. Azaz mindkét monitoron 1mp alatt ugyanoda nézel a játékban.

Ahogy nő a képátló úgy lesz egyre darabosabb a mozgás az alacsonyabb sebességeken, mert a két képkocka között a kijelző felületén mérve nagyobbat ugrik. Ha ennek nem hiszel akkor nézd meg ugyanazt a filmet telefonon a tenyeredben, aztán a nappaliban a TV-n.

Ugyanaz a szindróma mint a fotózásnál: a fényképezőn "ááá jó az facca lett nagyon", hazaviszed ráteszed a PC-re vagy a TV-re és akkor jössz rá hogy belehánynál az egészbe legszívesebben mert alkonyatban fotóztál és mégiscsak bemozdult a képek fele.


Chaser
(titán)

telefonos dolgotén is sokszor tapasztalom:) pedug fhd a kujelző, és most csak hd a notebook

szerk:
Synthwave origi q3 q3dm17 only railgun, nekem a többi pálya lassú, és hát no, egy lövés..egy halál ( : ha van 8-10 ember akkor jó a party.d
egy van még amit minden fegyverrel toltam,annak nem ugrik be a neve

[ Szerkesztve ]


koxx
(MODERÁTOR)
Blog

Na, de nem ugyanakkora felbontáson tolom a 17-es monitoron mint a 27-esen :U ez engem továbbra se győzött meg. Nemrég próbáltam 24" fhd 144Hz-en, most 34" uwfhd 144Hz és nem látok difit azon kívül, hogy 34"-on nyilván nagyobb képpont távolság.


SchumiBácsi
(őstag)

Mégegyszer: a képpont távolság azonos. Nem a felbontás hanem a képpont távolság. Ez adja meg hogy adott felbontáson végül is mekkora lesz a monitor. Van 27"-on is 4K, úgy mint FullHD.

Utóbbi szinte a kőkorszakba repít, az előbbi meg a jövőbe. Ha mindenhol egyforma lenne a képpont akkor minden felbontásnak saját képmérete volna. De ez a mi esetünket nem befolyásolja, csak azért emeltem ki mert egy régi 17" CRT-m 0.27mm volt asszem, a 27" LCD-m meg 0.23.

Azért vettem a rajzon azonosnak, mert így nem kellett azzal is számolni. Természetesen a két eltérő méretű kijelző azonos képpont távolságon eltérő felbontású lesz.


CJ4567
(veterán)

Én is OC-zom a monitorom, 60 helyett 70Hz-en megy. :D


Synthwave
(HÁZIGAZDA)
Blog

"nekem a többi pálya lassú"

Lassúnak tűnt a vidi (vagy a többi - nem tudom, hogy belenéztél-e a playlistekbe)? : D

"egy van még amit minden fegyverrel toltam,annak nem ugrik be a neve"

Gondolom, dm6.

Vigilantével jó párost alkotnátok. Számára is csak point & click a Quake. :))

[ Szerkesztve ]


d4Y.187
(tag)

a jó égnek hála, végre valaki számításba veszi a biológiai tényezőket :D már majdnem teljesen kiégtem ezektől a hszektől... :D a minap olvastam, hogy pl közúti baleseteknél átlag (!) 1.5mp reakcióidővel számolnak a vizsgálódó szervek. de ugorjunk is a konklúzióra: jó ez a nagy freki, de nem való mindenkinek.


Chaser
(titán)

Oc-s monitorok, ezen meg mindig vigyorgok ( :

Synthwave beleneztem, ahhoz kepest sztem minden lassu, minimalis lehetoseg van elbujkalni, menekulni, jobb bandaval ha egyet pislogtam 3* szetlottek :d


Synthwave
(HÁZIGAZDA)
Blog

Azért azt ugye vágod, hogy a vidiken jellemzően elég jó (vagy éppen adott játékstílusban top) playerek ellen vannak a meccsek, nem játékospalánták pubstompja egyik feltöltés sem (kivéve talán az utolsót, de azt meg azért raktam föl, mert új stratégiával kísérleteztem Cliffside-on - ami bejött :D) . : >

Igazából az a bajom az instával, hogy van egyetlen fegyver, és semmi más. Se itemek (ergo no timing), se power upok, se más fegyverek. Gyakorlatilag nincs metagame, és a movement sem annyira fontos, mert nem feltétlenül kell A-ból B-be menni. QL-ben jópár olyan embert ismertem/ismerek, akikkel általában elég szoros instákat játszottunk, egyéb játékmódokban meg lábtörlő (se) kategóriában voltak.

(Ha meg nem instát játszol, a railhez el is kell jutni, fel kell venni, ha fogy az ammo, azt is kell szerezni hozzá (a lőszermenedzsment is nagyon fontos). Ha nem hagyják (weapon denying), akkor mit csinálsz? 2v2 TDM-ben játszottunk olyat DM6-on, hogy az ellenséges csapat egyszer sem tudta felvenni az railt. Szerinted mi lett a vége? Pikk-pakk mercy limit, kb. a hetedik perc magasságában.

Vagy amíg te ráfixálod magad, hogy rail-rail-rail, addig az ellen kb. minden mást felszed a mapon, ami az esetek túlnyomó többségében megintcsak azt jelenti, hogy you are fucked, my friend. Hiába találod el kétszer, ha full stackkel + minden fegyóval már a halántékodat karistolja. Plusz teljesen más instagibben railezni, mint FFA-ban, TDM-ben, CTF-ben vagy duelben. Mert a különböző játékmódokban teljesen más a meta.

Arról nem is beszélve, hogy a legtöbb mapon relatíve egész jól körbe lehet játszani a railereket: egyszerűen kerülöd az olyan szögeket, ahonnan rád tudnak lőni. Vagy ha van stacked, bevállalsz egy(-két) hitet, és amíg újratölt, már az arcában vagy shotgunnal / rakétával / lg-vel / plazmával - ott meg már maximum imádkozhat, hogy nagyon béna legyél és ne dezintegráld 2 másodperc alatt.)

Nem azt vonom kétségbe, hogy valaki szerint fun! Néha én is játszok egy-egy menetet, de azt feltételezni, hogy bármit is jelent az insta-skill, erősen megmosolyogtató. Az igazi Quake nem reflexjáték; a brutális combat skill és aim vagy a fluid movement már nem kíván aktív gondolkodást/rákészülést, hanem csak magától történik, külön erőfeszítés nélkül; a játék bő 80 százaléka fejben dől el (hiszen folyamatosan a másodperc tört része alatt hozol döntéseket, próbálsz az ellen fejébe látni és útvonalakat/csapdákat kalkulálni, miközben az itemek/(TDM-ben fegyverek is, hiszen 30 másodpercenként jelennek meg újra felvétel után)/power upok pontos spawn idejét is észben tartod).

tl;dr: Attól, hogy egy kontextusoktól mentes, point & click játékot játszik valaki a bemagolt spawn pontokra (instagib DM-ről van szó, az insta CTF egy picivel azért összetettebb), még nem lesz alapvetően jó játékos (/quaker), hiszen az adott játéknak csupán egy töredékével foglalkozik. Kicsit elvonatkoztatott példával élve ez olyan, mintha autóvezetésnél már tudná használni a gázpedált, de a féket, a kuplungot, a váltót vagy kormányt még nem.

Visszatérve Kvélykhez: az eredmény jobb esetben csak az lesz, hogy tud lőni raillel (ami ugye megint nem teljesen ugyanaz instagibben, mint egyéb, item-alapú játékmódokban), semmi más.

Ettől függetlenül tőlem instázhatunk majd (szerezz egy QL-t, nem egy nagy összeg, és jó, ha van talonban - most már LAN-támogatás is van), csak értelme nincs sok, mert semmi sem derül ki belőle. Meg uncsi.

[ Szerkesztve ]


Chaser
(titán)

Felreertesek elkerulese vegett:
Amirol en beszelek kulon csak railgunnal, nem kell felvenned, vegtelen loszer, osztgyiiiii' ( : vannak itemek is egyebkent, asszem' 200-as fraglimittel/v 5-10 perc timelimittel toltuk
Amelyiken van kotel ugyanez, csak lehet kotelet is hasznalni, ugy meg porgosebb is tud lenni
Pontos server nevet mar nem tudom, talan era q3dm17 volt a kotel nelkuli only railgun palya


CJ4567
(veterán)

Ez az egyetlen dolog, ami OC-zható, és OC-zva van a gépemben. :DDD (A VGA TDP limit kitolása tuningnak számít? Gyönyörű ASUS rátette a tápcsatlakozót a kártyára, de 48W-nál le van fojtva, mintha nem lenne rajta a tápcsatlakozó.)


Synthwave
(HÁZIGAZDA)
Blog

"Felreertesek elkerulese vegett:
Amirol en beszelek kulon csak railgunnal, nem kell felvenned, vegtelen loszer, osztgyiiiii'
"

Igen, ezt hívják instagibnek. Az előző posztom pontosan erről szólt (a három bekezdéses, zárójeles részt kivéve, mert abban csak a rail-only próbálkozásokat vetítettem le bármilyen nem-insta játékmódra).

Itemek biztos nincsenek (csak gondolj bele; mi értelme van felvenni egy RA-t meg MH-t, amikor egy lövés 999-et sebez?). Pont attól instagib az instagib, hogy nincs semmi a mapon, csak örök lőszer point & click, oszt jóvan.

[ Szerkesztve ]


Chaser
(titán)

azt passzolom mi számít tuningnak, sztem eseted nv szerint nem lenne tuning, asus szerint meg igen ( :

Synthwave
van ebből olyan server ahol vannak itemek is:) - már ha nem fegyverről beszélünk, hanem pl a quad damage-ről -
legközelebb lényegretörőbben, és akkor telefonról is elolvasom ;]
"technikai" elnevezések meg soha nem érdekeltek ennél a játéknál - mondjuk egyiknél sem -, tolom oszt' kész ( :


s.bala31
(őstag)

Szerintem ő az excessive+ modra gondol. Az valamivel másabb, gyorsabb mint a qlive instája.


Vesh
(csendes tag)

Köszönöm mindenkinek :)

üzenetek