[Re:] [t72killer:] Fapadisztán 2, avagy a Bp-Kanári saga folytatódik a Ryanair szervezésében - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Lauda
(félisten)
Blog

Megkérdezném attól az ötven utastól, hogy ha ők lennének a pilóták, felszállnának egy túlterhelt géppel? Volt ebből nem egy katasztrófa. A pilótát megértem. A légitársaság meg egy nagy hulladék úgy néz ki.


t72killer
(titán)
Blog

Kb egyértelmű az eseménysorozat, a Ryanair brand-ben kódolva volt ez előre...

1. olcsó jeggyel behülyítik a magyar turistát, akinek ráadásul nincs más opciója közvetlen járatra.

2. magyar turista még nem szokta meg a bőröndmentes utazást, a nagymama üveges lekvárjától kezdve minden szart bepakol és fizet 100EUR csomagdíjat - miközben az elcsomagolt cuccai jó, ha 90EUR-t érnek.

3. Csóri-Air természetesen csak marhavagon-zsúfoltsággal képes rentábilisan üzemelni, azaz 20-30%-al több ülés van az ilyen gépekben, mint akár egy Easyjetnél.

4. Csóri-Air természetesen spórol az üzemanyagon is, azaz ha a minimumnál 3 bolhával több van a csomagtérben, kevés lesz a keró és muszáj lesz egy marokkói benzinkúton megállni... (nem a géptest limitjeiről beszélek, hanem a normál tartományban lévő nagyobb teher miatti nagyobb fogyasztásról)

+bónusz: a magyar lakosság elképzelhető, hogy a Ryanairt kevésbbé ismeri. Ez az általam ismert leggyökerebb légitársaság, zsúfolt gépek kisebb ülésekkel, a kézipoggyászt is elveszik sokszor. Én 100%, hogy családi nyaralást nem bíznék rájuk, főleg, hogy beindult náluk a sztrájkszezon.

[ Szerkesztve ]


Viszlát
(addikt)
Blog

3. Csóri-Air természetesen csak marhavagon-zsúfoltsággal képes rentábilisan üzemelni, azaz 20-30%-al több ülés van az ilyen gépekben, mint akár egy Easyjetnél.

Ryanair - Boeing 737-800: 189 ülőhely
EasyJet - Airbus 320: 180 ülőhely

Értem én, hogy divat fújjolni, de 20-30%-ot leírni nagy butaság volt. A többi feltételezésed is hasonló szinten mozog, de legalább jól megmondtad a magadét, hejj!


Viszlát
(addikt)
Blog

Ja kérem, tologassuk a kapufát, már nem fontos a másik fapados céggel való összehasonlítás. :D

Ha már megtaláltad a Seatguru-t, azt is láthatod, hogy leszámítva a 20 darab business ülőhelyet, ugyanakkora hely van a KLM-n is mint Ryanairnél. Nehéz dolgok ezek, de gondolom mind lúzer aki nem veszi meg a business class jegyet...


Lauda
(félisten)
Blog

Hehe. Erről jut eszembe, mikor kint voltam isminél usaban és tervezte, hogy átköltöznek máshova. Újságolja, hogy már ki is gyúrta a tervet, hogy uhaul-lal átszállít oda mindent. Kicsit számoltam fejben, mondom neki, a bérlés+üzemanyag többe fog kerülni, mint amennyit ez a sok hulladék ér, amit át akarsz oda költöztetni. A válasz: engem nem érdekel, akkor sem kezdem újra megint. Tehát inkább költesz több pénzt és pakolsz egy csomót, mint hogy ott vennél pár szekrényt+fotelt+a többi szemetet. :F Szóval igen, a nagymama lekvárja nagyon fontos és értékes. :DDD

[ Szerkesztve ]


t72killer
(titán)
Blog

Ja, csak valahogy mégis sikerült 4 Ryanair-es útból 3 alkalommal a csomagtérben landolnia a kézipoggyászomnak, merő véletlenség. (Easyjettel már 20 felett járok, velük egyetlenegyszer se volt ilyen "szerencsém"). De nyilván minden rendben a Ryanair szénája körül, az az 50 utas is nyilván felheccelt propagandista volt.

[ Szerkesztve ]


Csabroncka
(addikt)
Blog

Én jövőre szeretném elvinni a felségem Tenerife-re. Melyik légitársaságot ajánljátok? Inkább Liszt F. et preferálom, de Schwechat is szóba jöhet...


JóGéza
(aktív tag)

Utazási irodák is szerveznek Ryanair-rel utat oda.
Akik irodán keresztül utaznak, szinte biztos, hogy feladott poggyászt is fognak vinni.


t72killer
(titán)
Blog

VIE<->TFS Austrian airlines:K Drágább, mint egy átszállásos megoldás, viszont így kisebb a rizikó, hogy pl belefuttok egy Frankfurti/Madridi/stb sztrájkba, vagy egyéb komplikáció adódik. Az Austrian-en tudtommal rendes kaja is van, bár van, vagy 6éve, hogy utoljára velük repültem.

#9: pfffh, mekkora paraszt utazási iroda tesz fel utazóvendéget Ryanairre:R... Mindíg is mondtam, hogy az olcsóságnak is van határa, ha túltolod, megszívod - pont egy családi nyaraláson szivassa az ember magát?


JóGéza
(aktív tag)

t72killer
(titán)
Blog

Ez milyen légitársaság lehet? Eurowings nem repül szerdán.


JóGéza
(aktív tag)

A kis kézipoggyász méretekből ítélve Ryanair/Laudamotion.
Bécsből repül szerdán és szombaton ősztől.


t72killer
(titán)
Blog

Ja, látom. Kíváncsi vagyok, hogy az osztrák utas/fogyasztóvédelem mellett is meg merik-e lépni a pestihez hasonló fiaskókat. Bár ahogy a Ryanair szénája mostanában áll, nem biztos, hogy a csomag miatt aggódnék leginkább.


#56573440
(nagyúr)
Blog

A magyarázat.

Az algoritmus ami számol ide szar, és a 737-800 mellett nincs más nagyon, amit be lehetne állítani, az meg nyaralójáratnak nem igazán ideális ilyen távra. Innentől ezt az anomáliát nem igazán fogják 100%-ra bookolva megoldani, még pár ilyen kör és talán ők is rájönnek, hogy a fizikát nem tudják megbszni.


t72killer
(titán)
Blog

Naigen, itt üt be a Ryanaires - okéokétudom, csak 10%-kal - nagyobb utaslétszám.


#56573440
(nagyúr)
Blog

"A számításuk egyik alapvető hibája, hogy a cég algoritmusa úgy számol, hogy a 189 utasnak csak a fele ad fel poggyászt, ami viszont a valóságban nem működik"

Itt a 10%-nál egy jóval nagyobb gondot vélek felfedezni ;) Egyszerűen ez a gép amivel dolgoznak nem erre van kitalálva, és nincs más a flottában ami ennél jobb lenne.

[ Szerkesztve ]


tuki2200
(senior tag)

Most egy kicsit mas volt, mint elosszor, hogy direkt hagytak le a csomagokat.. az a baj, hogy a budapesti repter tul kicsi, nem birja el ezt a forgalmat es minden nap cirkuszok vannak a helyekert meg a szemelyzetert a tarsasagok kozott, kb. kaosz mindennap, most csak annyi tortent, hogy a szamelyzet veletlen tultankolta a gepet igy a rengeteg csomaggal mar tulsullyos lett (ez egyebkent ott dolgozo ismeros szerint 2 naponta elofordul)

[ Szerkesztve ]


t72killer
(titán)
Blog

Teljesen jogos cég "algoritmusa" a kEU London vendégmunkásokkal számol, akik totál más vendégtípus (még ha ugyanaz az ember is), mint a nyaralni induló magyar...

#18: Ezt értsem úgy, hogy a tank kapacitása olyan nagy, hogy full megpakolt gépnél (utasonként testsúly+összcsomag=100 kilónyi teherrel számolva) túl lehet tolni a futómű kapacitásán?


tuki2200
(senior tag)

Igen, ott dolgozo szerint ez egyaltalan nem egyedi eset, legitarsasagtol fuggetlen, hogy veletlen tul tankolnak, a foldi szemelyzet nincs a toppon erre rajon a tul sok gep, tul keves hely..nem is ertik miert kaptak ezt fel most, biztos a multkori Ryan-es eset miatt, de itt nem a legitarsasag hibazott, vagyis csak olyan reszben, hogy mindenkepp idoben akartak indulni, nem hagytak idot korrigalni igy az utasok szivtak meg

[ Szerkesztve ]

üzenetek