üzenetek

hozzászólások


tom956ster
(aktív tag)
Blog

Azt hiszem a kolléga erre válaszolt:
"1,2m rotorátmérő, 2200-as fordulat, 2,7KW teljesítmény, mi kellhet még?! " "Hogy ne kerüljöön 300 eft-ba..."

Utalva arra, hogy ez egy drága hobby. Sajnos a helikopterezésre és a repülőkre ez fokozottan igaz, ahogy az is, hogy ami felment az le is jön. Ne mindegy, hogy egy 150-250 Eft-os T-rex-et verek földhöz -> biztos a totálkár, vagy egy hasonló értékű versenyautót burítok meg. Az autót visszaállítom és húzom tovább a gázt, a helikopternél és a repcsinél csak a számat tudom elhúzni, hogy akkor most ez egy masszív minusz volt. Anno 2009-ben volt egy nyári offroad sorozat Turán, ahol indultam. Az utolsó versenyre meghívtak egy igen tapasztalt helis srácot. Hozott egy 600-as metiles T-rexet. Félelemeteset pörgetet vele, a látvány fantasztikus volt. Sajnos a vége úgy alakult, hogy kb 25-30 m magasból a földhözcsapódott, mivel adóadott egy egyszerű motorikus hiba... :(

Nem akartam túlmagyarázni, inkább csak az árnyoldalát is érzékeltetni a modellezésnek.

üzenetek