üzenetek

hozzászólások


Piszkos-Fred
(aktív tag)

Mióta B2P-re váltott és tele van mindenféle extráktól mentes skinekkel meg petekkel, mountokkal, stb, azóta komoly összegeket hoz a játék a ZOS-nak és a Bethesdának (mint kiadónak). Konzolon - bár csúszott egy évet a premier - nagyon sok példányt adtak el (ez amúgy is jellemző a TES sorozatra, az eladások 70%-a konzolon történik). A mikrotranzakciós petek, mountok, skinek meg minden nem havidíjas MMO-nál a bevételi forrás nagy része, azzal tartják el magukat kvázi, és itt is nagyon jól fogynak ezek. Arról nem is beszélve, hogy a DLC-k opcionálisak, és azokért is nagyjából 15-20 eurós díjat fizetünk ki negyedévente - már aki akar.

Attól nem kell tartani, hogy a singleplayer látja a kárát, mert
A), két külön stúdió fejleszti a két játékot, Zenimax ONline Studios és Bethesda Game Studios és csak az anyacég - a pénzeszsák - a közös, a Zenimax Media, illetve a kiadásért mind a két esetben a Pete Hines féle Bethesda Softworks felel,
B), a Skyrim több mint 20 millás eladása (és ez még a leakciózott legendary kiadás előtti szám) miatt már abban a percben elkezdték a fejlesztését papírvázlatokon, amikor kijött az utolsó 1.9-es peccs :)
C), a Witcher 3 letaszította a trónról a Skyrimet az openworld fantasyk világában, amely trónra lehet, hogy felül most a Fallout 4 (de legalábbis megpróbálja), de az a trón a TES sorozaté. A cél adott, a TES VI-tal megmutatni, hogy ki az Úr :)

Szóval most Todd és a BGS összerakta a Fallout 4-et, de ahogy az megjelenik, a csapat fele ráfókuszál a TES VI-ra, a maradék fele meg csinálja a Fallout DLC-ket, kiegeket, nevezzük bárminek. Tippre 2017-18-ra meg jön az új TES. :)

üzenetek