üzenetek

hozzászólások


feel good
(aktív tag)

Még a harsánypiros szín elmegy, de az a rács, meg az a lökhárító..
Hülyegyerekautó feelinget ad az amúgy komoly kis kocsinak. :)


lacam
(aktív tag)
Blog

Köszi a tippeket, rávetem magam az alufelni témára.

Amúgy, hamár a képeknél tartunk: [link]
Össze sem hasonlítható a Tietekkel, erősen javallott minimum egy polírozás...nade majd egyszer ez is szép lesz! :D ....meg erős! :DDD


RECSKA
(veterán)
Blog

Az régen volt. Mikor megvettem, olyan volt...

Most kb ilyen!

[ Szerkesztve ]


The DJ
(addikt)
Blog

Köszi :) Azóta már kapott 4 új alufelnit a csúnya dísztárcsák helyett, még dob egy kicsit a külsején. Ha tudok, majd keresek képet arról is, szerintem egész jók, komoly hatást keltenek, nem úgy mint ezek a műanyag bizbaszok, amiket egy bedőlősebb kanyarban el elhagyok ;]


VR6-Fan
(veterán)
Blog

[link]
[link]
[link]
[link]

nem az enyém noha közem ingen csak sok van hozzá ill a családba van, néhány métere most is :)

én majd egy kettest akarok....

direkt szűrűt nagyon nem ajánlom, föleg a turbo miatt töblett por megöli, am mekkora van fent?


feel good
(aktív tag)

jobb :)
de mi a gond a gyári ráccsal?
ha lenne egy ilyenem, full gyári kinézete lenne, hátul dízel felirattal.. aztán hadd jöjjön a meglepetés :D


sh1n0b1
(csendes tag)
Blog

Csinálj róla hátulról is, nem látszik a légterelő ;]


VR6-Fan
(veterán)
Blog

dizelhez kéne a füst is az meg már régen rossz ha egy benyás így füstől :D

valami 1,1 vagy hasonló felírat kéne

[ Szerkesztve ]


RECSKA
(veterán)
Blog

egy magnum direkt, nem nagy, de muszály lesz, mert nem elég a levegőmennyiség...

Amúgy ha találok, akkor egy sportbetétszűrőt rakok be, de rohadt drága.


RECSKA
(veterán)
Blog

A rácsot felejtősnek tartom. Az új intercoolerrel nem fog felférni. Ahhoz még szabatni kell majd sokmindent...


Fooler89
(őstag)
Blog

Az igazi csajozós autó


VR6-Fan
(veterán)
Blog

akkor azt tedd fel amit 3000 köbciig ajánlanak mert a kisebbet esélyes hogy össze szívja(3000 ajánlják azért a 2,8-as motor össze szivta 2cm-sre...)


Solten
(addikt)
Blog

Szép :C

Az 1.1 elfogóm:


Solten
(addikt)
Blog

:)


The DJ
(addikt)
Blog

Azért a tied se kutya, ez a vízparti kép pedig nagyon hangulatos lett :R


VR6-Fan
(veterán)
Blog

egy ilyet mindenképpen szerezz be, turbosoknak kötelező!!![link][link]


Chieftec
(őstag)

EJP-423 valakinel esetleg? :)


RECSKA
(veterán)
Blog

Enyémnek most ilyen :
- [1]
- [2]
- [3]

Az enyémen most még rossz helyen van, majd az új csövezéssel kerül be a véglegesre.


VR6-Fan
(veterán)
Blog

nem rossz.. bár a kacsahívó akkor is csúcs, vagy a gáz kürtnek a tölcsére, bár az honás szokás...


RECSKA
(veterán)
Blog

Alakul a kipuff, a turbotömítések, meg a talpak már megvannak!

Ha így menne majd a verda, elégedett lennék...


VR6-Fan
(veterán)
Blog

én ilyesmire vágyok:
[link]
[link]

:)


menpee
(aktív tag)

Széép!
Na ha majd kész lesz, elmegyünk vele egy-két körre :D


kefete
(tag)

Gratz a verdához, nagyon bírom az ilyen autóépítős dolgokat, én tavaly a leharcolt családi Ladát újítottam fel, mostmár én hajtom. Motor ügyileg még gyári, pénz függvényében fognak nőni a lóerők. :)

Kitartást az autóépítéshez! :C


RECSKA
(veterán)
Blog

Te leszel a második, akit megautóztatlak majd vele! De készülj, Dedalon bevétele, zacskó készenlétben való tartása kötelező! :D


RECSKA
(veterán)
Blog

Én is nagyon szeretem a zsigulikat, csak sosem vehettem eddig azt! Sajnos most már nem is fogok, mert a piros után ha hátultekerős kocsit veszek, akkor az vagy 200SX, vagy egy Turbo BMW lesz.

Köszönöm a jó kívánságokat!


vtechun
(veterán)
Blog

Nekünk votl egy 91-es 70 s.x. i.e. Imádtam, csak az injektora állandóan szarakodott. De a kis 70 lóerejével az is ment mint állat, hogy a hangjáról ne is beszéljek. Egyszerüen imádtam. A belseje is tökéletes, anyagokban designban ergonómiában nagyon sok mai kiskocsit vert, igaz ez nem az alap volt :)


RECSKA
(veterán)
Blog

Bizony!

Viszont az enyém már zörög-csörög. Bár nem annyira mind a dízelem, de azért zavaró...
23 éves kocsitól már kötelező ;]
Viszont nagyon jó, mikor egy full optikás 207 mellé beállok, és elkezd keménykedni. Aztán hagyon elmenni, majd másodikban 60 körül annyit hall, hogy a hajszárító megelőzi...
Nem gyorsulásra jó az ilyen kis kocsi, legalábbis nem 0-100-ra. Hanem pl. 60-140-re. Azt 3.-ikban váltás nélük egész jól teljesíti. :DDD

Kíváncsi leszek az új konfigra majd. mindenki 180LE körüli becsüli majd, de úgy is csak a padon fog kiderülni.
Utcai konfigba kb 160 lesz... Hogy az Asszonykám is tudja majd vezetni. Hogy kormányozni hogy fogja, azt még nem tudom! :B


BobChemistry
(őstag)

hm...azért egy 2.5 V6 TDI motor már elég jól húz, pláne automatával :D


RECSKA
(veterán)
Blog

Ezzel nem is vitatkozom, és a fogyasztása is kisebb...

Viszont ha dízelt vennék, akkor csak is 2.4 JTD...


RECSKA
(veterán)
Blog

Tegnap elmentünk a Kocsiért.

Brutálisan szép a rendszer alatta, szép a DTM vég, és kegyetlen jól néz ki rajta a GT2252...

Ellenben nyilván 5km-t bírt a zsír új olajcső, elrepedt a betáp résznél, ami megy a turbóhoz. A forró motorra fröcskölt az olaj, szép kékes-fehéres füstöt varázsolva. Picit megilyedtünk, hogy nagyobb baja van... Sanyi Mester visszahúzott a műhelyébe, csáposra fel, kb 30 perc alatt olajcső kicserél ( nem kicsit nincs hely ott... ), majd csáposról le, beindít. Szép, nem csöpög, nem folyik, AZ OLAJ!!! Mert a benzin az a benyahídnál enged. Nem is kicsit. kb 1dl/10sec... Azért így még beindítani sem nagyon merjük. Úgyhogy ma megyek vissza, viszem a szívósorom, meg az injiket, benyahidat, AC-t, és felvarázsolja az TURBÓK MESTERE!

Nem tudom mikor lesz kész, de mostmár a tököm kezd kilenni... Nem azért, mert nincs kész, hanem mert Anyám ( kinek a derekát 4db platina csavar tartja, és kotyognak ), és Barátnőm ( aki végtelenül SZERETNIVALÓ ) végig kinnt vártak a kocsiban ránk...

Úgyhogy nem kicsit lesz meghajtva, ha végre életre kel...

Amúgy 4k felett éled...


kefete
(tag)

Amúgy 4k felett éled...

Ez elég durva. ;]
De legalább 4k alatt normálisan lehet vezetni. Ha meg odalépsz neki, akkor húz mint a ződfesték. :D


fenergie84
(addikt)
Blog

Halihó!
Én is egy Uno Turbo gazdája vagyok (vagy Ő az enyém :)).
Érdekelne mennyiből hoztad ki az átalakítást, a cuccokat hogy szerzted be, a Turbo miről van...stb.

üzenetek