Sok sikert a játékhoz, én már nagyon várom. Vrhoz lenne egy ötletem... Google cardboard +egy telóval tudod tesztelni. Vannak programok, amik a PC képét küldik a telefonra. Trinusvr program például, de sok hasonló van. Teszteléshez szerintem elég, később meg tudsz venni ocolust, ha látod értelmét...
Esetleg reklámfelületeket is adhatnál el cégeknek. Pl. Coca-Cola automata a játékban, vagy ilyesmi. Lehet hogy onnan is lenne bevétel.
hozzászólások
phanze
(aktív tag)
Szuper a cikk és a játék is királynak tűnik ,szívesen kipróbálnám.
Sok sikert hozzá!
Mondjuk szerintem ha kicsit is jó és értelmes lesz a játék, akkor nem érdemes ingyen adni, legalábbis a végleges változatot. Azt úgyis feltörik PC-n, viszont konzolokon azért hozhat még bőven annyi bevételt pár ezer Ft-os áron is, hogy megérje a fejlesztői hardverekre beruházni (amik a későbbiekben még egyéb célokra is jók lehetnek). Én legalábbis ha komoly játékot fejlesztenék, akkor mindenképpen beleszámolnám a nagy játékkonzolokat. Sőt, ha jól emlékszem a későbbiekben ebben a szakmában szeretnél továbbdolgozni, és bizony sok esetben élveznek prioritást a játékkonzolok (tehát érdemes lehet tapasztalatokat szerezni e téren is).
A közösségi finanszírozást engedi a 3DS Max EDU licensze?
nem. oktatásival nem kereshetsz pénzt. köbö ez a lényege.
Azt hittem még EDU-val tolja, nemrég értem oda, hogy verziót váltott, bocsi.
Nyugis
(senior tag)
Hello
Egy apró ámde fontos kérdésem /észre vételezes kívánkozik.
Magyar játék magyar fejlesztésű stb.
A kérdés magától jön :
A magyar nyelvű játék lehetősége. (?)
Ez már valami! Drukkolok, hogy sikeres legyen! Ha csak a fele összejön a feature-öknek, akkor már jónak tűnik.
Én is a mellett tenném le a voksomat, hogy valamilyen formában legyen fizetés, akár csak donation jelleggel, vagy valamilyen content kapcsán (pl. + pályák később, más játékmódok, stb.).
Egy kalappal!
És kérlek mindenképpen jöjjön az update valamilyen formában itt az oldalon.
Sediqwe
(csendes tag)
A képek 97% ban fekete pixeleket tartalmaznak, oda majd jön valami lényeges tartalom is vagy ennyi a játék' menj a nem fekete fele...mert akkor nagyon jó' lesz... sötétség szimulátor... "és ezt a feketét láttad már?"
15:30 kor nézem, fény a szobába kb szürt, fehér a honlap hátulja...semmitnem lehet látni...értsd ..SEMMIT...
ez ilyen "gondolj bele valamit akármit mindegymit" lesz? mert annak elmegy kár a Unreal motor alá... sima fekete kirajzolása , 2 fénnyel objektel...kb a voodoo 2 -es kártyával is elmegy... nem szaggal :S
nemérti :S
Ne aggódj. Ez csak a kamera érzékenysége miatt lett ilyen. Amint kikerül egy logout cikkem, az már elavult játékról szól. Azóta nagyon sok minden változott, lesz természetes napfény is, kevesebb lesz a lámpa. Lesz utóeffekt , tömni fogom tartalommal nem egy átlagos massza lesz. A héten fogok friss up to date screenshotokat osztani.
[ Szerkesztve ]
Sipike19
(tag)
Nagyon jól néz ki!!!
Én amúgy ezt tényleg nem adnám ingyen, vagy esetleg más az üzletpolitika?
[ Szerkesztve ]
Ragnar_
(addikt)
Jó látni, hogy eddig jutott már a projekt, sok sikert az Indiegogohoz. (Modellezést bevállalok ingyen is, ha netalán nem jönne össze a támogatás... A legegyszerűbb egy próbamodel lenne, FBX-be tudok menteni, indie Substance Painter van, úgyhogy textúrák mehetnének PBR/UE4 templattel.)
Rakd teli easter eggel
És ha lehet, legyen valami ultra low grafikai beállítás, mert ki szeretném próbálni Q8400+9600GT
(#1) icemad
Ez nem is rossz ötlet, ezen azóta sokat agyaltam és mindenképpen megér egy karikát, ha nem is Cardboard de valami értelmesebb megoldással.
Reklámfelületnek nem sok helye lenne a játékban, ebben a játékban legalább is. Ezt is megfontoltam, de elrontaná a képet, ráadásul ilyenekkel foglalkozni jelenleg semmi kedvem, konktaktolni ilyen nagy cégeket.
Csak úgy belerakni egy Coca Cola automatát nem is merek, a végén még nekem kéne nekik fizetni.
(#3) Kendek
Mindenképpen szeretném nextgen cuccokra megjelentetni, ami a játék árát illeti az nagyon képlékeny. Azt majd a végleges produktum fogja megszabni.
(#7) Nyugis
Lesz.
Több más nyelvet is szeretnék, de a jelenlegi számitásokban angol-magyar-német.
Illetve ez időmtől függ, lehet az alpha csak angolul lesz.
Az egész feliratozás melós egy dolog, az a legvégére fog maradni kb.
(#12) Ragnar_
Erre lehet még visszatérek, jelenleg alakulóban van egy itteni Prohardveressel.
De minden segitség el fog kelleni, nagyon benne vagyok mindenben, lesz még update, és köszönöm, hogy jelezted!
Easter egg lesz bőven, grafikai beállitás is lesz, igyekszem minél jobban optimalizálni, jelenleg szépen állok és már alig van olyan dolog ami ronthat a dolgon.
Nagyon szép munka, én konzolon még pénzt is hajlandó lennék áldozni rá, a támogatásért mindenképpen 2-3 ezer forintot simán kicsengetnék rá.
Ragnar_
(addikt)
Oke, nemrég határoztam el, hogy marketplacekre fogok modeleket gyártani, de egy éles projektben tapasztalatszerzés is jó lenne.
Vigilante
(őstag)
Kedves tagok, valaki nem tudja az Unreal Engine 4-el ellátott The Turing Test játéknál, hogy a viharba lehetne kiütni a 60 FPS-es limitet!? Az ini-kbe már mindenütt kilőttem a bSmoothFrameRate-et False-ra.
A "nagyon magas minőségű alapanyagok"-ba ugye belefér az is, hogy a falfirkák ne ennyire látványosan egérrel rajzolt betűk legyenek, hanem olyanok, mintha valaki kézzel írta volna fel?
A játszhatósághoz nekem is hozzátartozik, hogy lássak. Értem én, hogy rejtély, meg horror, de a HL-ben is mindig toltam annyit a fényerőn/gammán, hogy legyen esélyem annyit meglátni, mint élőben.
A graffitik tesztnek voltak fent, igyekszem eredetiket keresni, csak az nem olyan könnyű.
Lesz fény.
Nem a többórás munkával felfújt "valódi" graffitikre gondolok, hanem a tag-szerű firkákra (Where is your...). Amiket nemtom, talán segítségnek szánsz majd.