üzenetek

hozzászólások


pilóta
(nagyúr)

Senki nem nézte?
Azért durva volt, ahogy leolvadt a szárny és mégis lehozták... :Y


Interceptor
(addikt)

Dehogynem néztük, szépen lépdelnek előre :D Most az újságok is sikeresnek írták mindenhol :U
Az engem is meglepett, hogy még landoltatni tudták olyan sérülésekkel.
A következő repülésre szerintem ezt a problémát is megoldják(muszáj lesz) ismerve a spaceX-et.
Elképesztően jó volt az élőkép is, hogy ennyi infót megtudnak osztani velünk is.


pilóta
(nagyúr)

Hát nem nagyon pörög a topic, pedig most lenne miről írkálni.

Kíváncsi vagyok, hogy mit találnak ki a hővédelem megerősítésére, mert attól függetlenül, hogy még így is működött, eléggé ijesztő volt ahogy átégette a plazma...


Interceptor
(addikt)

Biztos vagyok benne, hogy az 5. repülésnél már ezen is változtatnak, ami miatt megint egy kicsit többet kell majd várni szerintem.


vicze
(félisten)

Továbbra is a tények számítanak, nem pedig amit egyesek hozzágondolnak. Minden teszt feltételt teljesített, és nincs FAA vizsgálat(nincs mire fogni miért tart olyan sokáig...), ebből egyértelmű, hogy végrehajtották az első sikeres tesztet.

Elég nagy gratuláció a SpaceX mérnökeinek, hogy ilyen gyorsan sikerült elérni az első lépést. Én még 2 próbálkozásra számítottam, de azokat valószínűleg a több dolog javítására tuják szánni.

"Kíváncsi vagyok, hogy mit találnak ki a hővédelem megerősítésére"
Gyakorlatban semmit, mert a S30 kész van, a részlegesen sérült S31 esetleg kaphat változtatásokat de lényegesen több munka lenne. Még S32 van készen, szóval jelentősebb változtatás csak a talán még épülő S33-on lehet majd, de lehet az is kész van.
A probléma a mechanikus részek megfelelő szigetelésével volt elsősorban, nem a kerámia csempékkel. Ezen némileg javíthatnak. De fogalmunk sincs, hogy egyéb sérülés volt-e a hajón, ha igen és vastagabb és így nehezebb csempék kellenek, akkor az csak jóval később fog megtörténni valamikor jövőre. Jelenleg összességében lényegtelen még, igen sok egyéb megoldandó probléma van.

A FSH földi landolását csak akkor fogják megpróbálni, ha lesz második torony. Azt nem tudjuk, hogy mennyire volt pontos a visszatérés. Illetve nyilván a raptorok problémásüzembiztonsága miatt elég kockázatos megpróbálni.

Első számú probléma jelenlenleg, hogy a súly minden próbálkozással csak nő jelentősen, ezért próbáljak a Raptorokból kipréselni az utolsó tartalékokat is, csak ezzel meg a megbízhatóság csökken, így kérdésese mi lesz a végső hasznos teher, ha eljutnak odatalán jövőre.

5. tesz a hajtóművek űrben való újra gyújtásáról és manőverezés demonstrálásáról fog szólni, hogy FAA engedélyezze a pályára állítást.

[ Szerkesztve ]


vicze
(félisten)

üzenetek