üzenetek

hozzászólások


devil-k
(nagyúr)
Blog

Az előbb írtam, hogy ne az üzleti Oszkárokat nézd, hanem mondjuk csak a mi példánkat. Mi nem fogjuk egy nap megtenni négyszer a Debrecen-Budapest útviszonylatot.

"ha regisztrált Uber-es sofőr vagyok és éppen olyan napom van, hogy el kell mennem Bp-en a III. a X. és XI. kerületbe, akkor bejelentkezek és ha jön fuvar, akkor szerencsém van
(Uber költségmegosztás)"

A sofőr nem látja, hogy hova kell majd vinni az utast, csak akkor kapja meg a címet, amikor az beült az autóba. Vagyis hiába mennél te A-ból B-be, hogyha az utas K, D, E, X helyekre fog menni, ami marhára nem fog neked megegyezni. Annak az esélye, hogy Ő is oda menjen, egyenlő a majdnem nullával.

Ezek szerint még nem Ubereztél.


E770
(senior tag)

apropó, miért ne nézzem az üzleti Oszkárokat, ők is személyszállítást végeznek, mint az Uber - mi a különbség?

másrészt pedig ha nem időre kell menned valahova, akkor belefér pár olyan fuvar ami nem pont oda megy - s akár mekkora kerülőt is kell tenned egy utas miatt, bőven behozza a útiköltséget, azaz költségmegosztás lesz


devil-k
(nagyúr)
Blog

Az üzleti Oszkároknál és az Ubernél bevételszerzésre irányuló tevékenység a cél.
Az egyéni Oszkárnál pedig költségmegosztás.

Mi ezen olyan nehéz? :F


66zio
(aktív tag)
Blog

Pedig van különbség rendesen. Megnézem ahogy te mondjuk nyíregyházáról felUberezel Pestre, vagy Budapest 7. kerületből átoszkározol a 8. kerületbe, vagy 1,5km-t menj oszkárral. Ráadásul oszkáron nem háztól házig visznek (vihetnek úgy is, de az csak a vezetőn múlik és nem kell többet fizetned érte, ha ilyen jó fej). Mit szólnál ahhoz, hogyha beszállsz egy UBereshez és nem visz el a célodhoz? Akkor is megy az öt csillag stb? Hiszen ugyan az mint az oszkár, akkor nem köteles odavinni. Amúgy ég és föld a különbség. :)


E770
(senior tag)

"Az üzleti Oszkároknál és az Ubernél bevételszerzésre irányuló tevékenység a cél."

egyetértek, akkor miért is nem kell nekik, az üzleti Oszkárosoknak taxióra és egyebek?


E770
(senior tag)

nono, itt a Válasz a változó körülményekre : [link]


devil-k
(nagyúr)
Blog

Mert se az Oszkár, se az Uber, se a Wunder, se a Bla-Bla Car NEM TAXI!!!!!!


E770
(senior tag)

szerintem sem, egyik sem taxi - és koncepciós kib..szás a hatályos új jogszabály, ami az Ubert kiemeli


66zio
(aktív tag)
Blog

Már megint az üzleti dolgok kevered ide ami igen hasonló a többihez, de a telekocsi nem erről szól. Az oszkár azért hozta be, hogy valamiből az oldal is fent maradjon. De az üzleti sofőröknek adóznia kell(ene).
„A profitorientált sofőröknek nem érdeke úgy elindulni, hogy az út nem termeli meg az útiköltséget. (A klasszikus telekocsi esetében ezt nincs így, mert ott az az alapfelállás, hogy a sofőr így is úgy is utazik).”

Lehet bennem van a hiba (de tényleg), de én akkor sem tudom a TELEKOCSIZÁST összekeveri se az uberrel se a taxival. Már nem tudom ki kezdte el összemosni azzal a szöveggel, hogy miért csak az Ubert szívatják, őket miért nem? Azért mert más dolog a kettő. Nem a profitról szól, ha igen azután adózni kell. De tudom van az, hogy ha nekem rossz akkor dögöljön meg a szomszéd tehene is.


motoflug
(őstag)

Sziasztok!

Most regisztráltam a profilom az Uberre, de felmerült bennem egy kérdés. A 4. kerületből mennék soroksárra, ami nem a legközelebbi pont. Hogy-hogy a sofőr nem tudja a címet? Ez nem lutri számára? Egyébként köszönöm a cikket, ez alapján fogom kipróbálni az egész processt. :R


devil-k
(nagyúr)
Blog

Szia!

Ez a lényege, hogy a sofőrök ne tudjanak szelektálni a címek között! :)


#16741888
(őstag)
Blog

Utolso Taxi amiben ultem eleg rossz elmeny volt, konkretan kimenekultunk parommal a Taxibol mert a sofor konkretan reszeg volt. Azota csak Uber.

8-10 szor utaztunk mar Uberrel, eddig kizarolag pozitiv, es nagyon -nagyon pozitiv elmeny volt. Kedves soforok, tiszta autok, transzparens elszamolas, lehuzasnak a latszata sem volt. Mindenki Wazezott, legrovidebb uton mentunk stb.

Szamomra egy megnyugvas hogy ertekelheto az osszes sofor, ennek pedig az a hozadeka hogy a soforok jofejek es erezhetoen figyelnek erre...

Mi tartja vissza barmelyik taxis tarsasagot hogy letrehozzon egy hasonlo rendszert? Oke fotaxinak van appja... de egyaltalan nem ilyen transzparens mint az Uber...

Jobb elmeny Uberrel utazni mint taxizni.... es ez nem az allam, az Orban, a Fidesz vagy a part hibaja, hanem kizarolag a Taxitarsasagoke... egesz egyszeruen nem hiszem el hogy nincs penzuk fejleszteni, inkabb az akarat meg a fejlodesre valo kesztetes hianyzik... meg az hogy a mai vilagban az ember a penzeert minoseget var el... Taxisoknal meg a regi proli feelingem van, sokpenzert keveset. Mai vilagban ez nem mukodik.


E770
(senior tag)

és még mekkora szerencséd volt, hogy nem egy hiéna kapott el
mostanában pesten már olyan átlagos autókkal járó hiénákat lehet látni, hogy amíg a sofőrt nem látod, esélyed sincs felismerni - na talán arról, hogy nincs logó az autón, hanem többnyire hatalmas taxi tábla van a tetején


#16741888
(őstag)
Blog

Mint amikor 5 ezerert vittek minket a Blaharol a Moriligetbe? :DDD johat reszegek voltunk, de akkor is gaaz... rahagytuk koltse gyogyszerre.


Victoryus
(addikt)
Blog

Bocs, ha volt már: ez csak Pesten van, vagy vidéken is megy? Én sokszor tudnék vinni utasokat Békéscsaba környékén... de ha nem működik nem regisztrálok feleslegesen.


66zio
(aktív tag)
Blog

Tudtommal Uber Csak Budapesten van.


devil-k
(nagyúr)
Blog

Jól tudod! :K


Victoryus
(addikt)
Blog

Az nagy kár... Pedig az lenne a nagy előrelépés. Most rengetegen buszoznak itt is... Ezer éves csuklós ikarusok járnak Csaba.Békés között, se klíma se fűtés... Több száz ember közül gondolom sokan váltanának autóra. Bár sok helyen a munkahely fizeti a bérletet. Egyáltalán van olyan konkurense, ami így vidéken, települések között is működik?


E770
(senior tag)

hogy működik az Uber-nél a földrajzi korlátozás, azaz hogy csak itt vagy csak ott működik egy ország területén?


devil-k
(nagyúr)
Blog

Ahol vannak jelentkezők és van rá igény. Hiába lenne mondjuk Debrecenben vagy Miskolcon 3-3 sofőr, ha az emberek nem ismerik ezt a szolgáltatást. Pesten is csak 1 éve van még.

üzenetek