üzenetek

hozzászólások


Remus389
(veterán)
Blog

Nem tudom mi ütött beléd, hogy egyből személyeskedsz.

Én legtöbbször ájfónt női kezekben látok, és alá is tudom támasztani, mi ebben az agyhalottság? A nők pedig jellemzően nem veszek Infinity Blade-et és társait.

A Google 88% részesedéssel bír, ergo ez kompenzálja a jellemzően kisebb vásárlóerőt, tehát Androidra is megéri fejleszteni.

Amit belinkeltél pedig többtényezős dolog, egyrészt Androidon több ingyenes cucc, ugye ott készülékenként nézik az a tizedet, de viszont ez nem azt jelenti hogy egy játék amit is kifejlesztenek tizedannyit hoz, közel sem. Másrészt meg ugye 10 eladott készülékből, 9 Androidos, tehát ez kompenzálja.

[ Szerkesztve ]


hombre[EU]
(veterán)

Ugye tudod,hogy a GooglePlay csak egy a sok közül? Tencent,360 mobile assistant,baidu megvan?

[ Szerkesztve ]


Norb79
(őstag)

és #21-re is ugyanaz a válaszom, hogy több fejlesztőtől is olvasni, hogy a platform szerinti bevételi megoszlás mindenféle boltot egybevéve is inkább 6-10 az 1hoz az iOS javára. Szóval nem, nem kompenzál a nagyobb darabszám. Lehetne így is, logikus amit mondotok, csak a tények ezt egyértelműen cáfolják.

Pl egy konkrét eset, de gugli dob még ezer ilyet.


Remus389
(veterán)
Blog

Tudnál valami mást linkelni, mert nekem nem működik, illetve bejön az a Yahoo Oath, amit inkább kihagynék.

De nézzük amit kisbarátunk belinkelt:

Látható hogy 4,4x annyi a letöltésenkénti nyereség, de viszont 7,4x több az Androidos eladott telefon. Ha ehhez hozzávesszük hogy Androidon több az ingyenes cucc, ami lejjebb viszi az átlagot, akkor kiderül hogy ha megírunk egy játékot Androidra, több nyereségre számíthatunk, sőt a konkurrencia is kisebb. Persze nyílván hátrány a csúnya szóval fragmentáció, szép szóval változatosság Android vonalon.

[ Szerkesztve ]


azbest
(félisten)
Blog

hát persze... vannak kacsák meg vannak disznók, ebből következik hogy milliomos lesz, aki andoidra játékot fejleszt. Jaj én is képes vagyok ilyen zagyvaságokat összehordani.

Ilyen apróságok, hogy androidon mennyivel lehet nagyobb a kalózkodás... meg hogy mennyivel nehezebb ios-en kalózkodni, az biztos nem számít. Majd a sok-sok 100 dolláros telefonnal jól bevásárol a sok android felhasználó, csak mert sok kicsi semmi sokra megy.

[ Szerkesztve ]


Remus389
(veterán)
Blog

Kacsák, disznók, milliomos...

Ha nem értesz valamit, szólj, segítek.

[ Szerkesztve ]


azbest
(félisten)
Blog

nem kevésbé zagyvaság, mint az a minden alapot nélkülőző légből kapott levezetésed abból a grafikonból.

Ezzel szemben, 8ad annyi készülékkel dupla annyi bevételt generálnak az ios platformon. [link]
Az app letöltések száma pedig csak valamivel több, mint duplája androidon az ios-hez képest, mert a fehasználók többsége nem telepít minden nap tucatnyi alkalmazást.

Nem meglepő módon ez passzol is az általad is beidézett grafikonhoz:
android letöltésenként 0.1 * 2 mert dupla annyi letöltés mint ios, tehát 0.2 és durván fele így is az ios-nek, ami 0.44

[ Szerkesztve ]


Remus389
(veterán)
Blog

Jó ez már sokkal reálisabb.

Technikailag ez úgy néz ki, hogy megcsinálod iOS-re a játékot és később átírod Androidra.

Tehát Androidból is van bevételed.

Gondolom átírni Androidra egy kész játékot, nem olyan befektetés mint egy teljesen új játékot megírni.

Tehát aki koca gamer, annak jó a Droid, csak az ilyen nagy mobilos gamereknek(akik éjjel nappal nyomkodják a telót) kell az iPhone.

Én is gamer voltam pár éve, de én PC-n, mobilon azért nem az igazi.

#17: Aki út közben játszani akar, vegyen kézikonzolt. : Minek? Mindig nálad van? Mindig játszol?

Nem, néha ha nagyon unod magad előkapod és tolsz a buszmegállóban egy kis game-t ennyi, erre jó egy mobil.

[ Szerkesztve ]


janeszgol
(félisten)

Nem is baj. A tablet piac halott! Ezer éves hardverek, vacak gyártások.


janeszgol
(félisten)

Én szeretek mobilon játszani! Igénylem is. Mindjárt november, és idén kb 5 játékot vásároltam Playen. Tavaly ez a szám 15-20 körül járt, tavaly előtt pedig igencsak felette. Hiába: gagyi játékok, online előre tolás, IAP, ami a legsúlyosabb a három közül.
Szóval várom a mai telefon trendet (mivel a tablet piac halott) egy kb 7 colos, 60 ezernél nem vagy alig drágább Xiaomi személyében (amire lecserélem a csak játékra tartogatott, mára elavult telefonom) és ha nem lesz inkompatibilitás, akkor megveszem a Baldur's Gate Sagat és évekig nem veszek semmi mást. Nem akartam ezeket a hosszú RPG-ket mobilon játszani, de kénytelen leszek.


Remus389
(veterán)
Blog

Én most ezzel játszok, full ingyenes androidon és szórakoztató: [link]


Alchemist
(addikt)

Jöhetnének már komolyabb játékok és alkalmazások Gear VR-ra...


janeszgol
(félisten)

Köszi, ez érdekel engem! :)


Yany
(addikt)
Blog

A megélni akaró fejlesztő multiplatform sdk-val dolgozik.

[ Szerkesztve ]


markknight
(veterán)

Na igen! Sajnos az összes 3D-s android játék 85-90% resolution scale-lel operál ami elfogadhatatlan! Ráadásul laggol az összes játék.


DraXoN
(addikt)
Blog

A probléma leginkább az, hogy nincsenek hardveres "korlátok" szabva a droidok esetén a google részéről. Így kis milliónyi felbontás és elérhető teljesítmény van.. Mind2 probléma "önmagában" is.

...engem mondjuk csak közvetetten érint, a telefonos app-fejlesztő "kollégáim" majd megbirkóznak vele módon állok a kérdéshez (én nem fejlesztek mobilra, én inkább backendes vagyok)..
...szabadidőmben meg én próbáltam telefonon játszani, de a sudokun kívül más nem köt le rajta 1-2 napnál tovább ... fps-ek irányítása meg "borzalom" számomra... inkább nem... kipróbáltam.. de ... kösz, tényleg nem....
egy-két platformerrel el-el tudok szórakozni, de azok is pár nap után feledésbe merülnek... a "ritmusjátékok" amit még előveszek ... de azt is csak pár havonta pár napra.. de az az egyetlen visszatérő az állandó sudoku mellett... Ha játék nálam marad az asztali gép..


Hopkins95
(addikt)

Akkor meg minek a bika hardver a telefonokba? Belerakják a sok Ramot meg az erős processzort, de kihasználva igazából nincsen. Szerintem az igenis egy reális elvárás, hogy a 1000 Eurós telefonok korában lehessen okostelefonon normális játékokkal játszani...és ez mára igenis realitás, mivel konzol játékok kerültek portolásra telefonokra(pl. The Witness, Fortnite, Pubg, Life is Strange, stb.)

Amúgy sosem értettem, hogy az Androidon miért nem úgy működik az eszközillesztők cserélgetése, mint Windowson. A Google ugyanúgy megcsinálhatná mint a Microsoft és akár manuálisan is lehetne cserélgetni a drivereket.
Bár az is lehet, hogy anyagilag nem éri meg nekik és nincs sem motivációjuk sem tapasztalatuk ebben, a Windows meg már eleve úgy indult a Mac-kel szemben, hogy a PC családok számára a legjobb, mert lehet rajta játszani is.

Szerintem egyébként a Google úgy van vele, hogy oldják meg a fejlesztők. Ami egy nagyon komolytalan hozzáállás egy ekkora cég részéről, valljuk be. :(((

[ Szerkesztve ]


Daelion
(őstag)

"Nem, néha ha nagyon unod magad előkapod és tolsz a buszmegállóban egy kis game-t ennyi, erre jó egy mobil."

Lehet csak én vagyok túl paranoiás az utcán/idegenek közt de én meg arra is utálom elő venni a telefonom,hogy megnézzem az időt nem hogy játszak rajta a buszmegállóban. :DDD

Játszani szoktam néha telefonon de max akkor ha géphez nincs kedvem oda menni vagy kikelni az ágyból.
Gond az,hogy van pár játék ami tetszik is de mindegyik ilyen mikrotranzakciós 'szar' és pár hónap után elérem azt a szintet hogy kb nem bírok haladni tovább ha csak nem önteném bele a pénzt.


#33253120
(addikt)

Nem csak te. Mások is ahogy látom...
De én pont nem. Azért vettem egy 4k+ felbontású, sokmagos, sokramos S9+-t, hogy bárhol is tudjak játszani, és azért ne akadjon rajta mondjuk a városi tv.... :D
Pc elé én nem ülök. Ha jó idő van, akkor irány a napozóágy, ha rossz, akkor meg bent döglök valahol telefonnal a kezemben. Buszon, megállóban, melóhelyen kajaidőben, bárhol tudok játszani, persze nem árt egy vállalható bt füles sem.
A másodtelefonom meg egy S7. Nem mondom, hogy nincs rajta játék. :D

üzenetek