üzenetek

hozzászólások


AAAgold
(senior tag)

Túl szemérmesek itt páran - a buszmegállót nyugodtan be lehet helyettesíteni a wcvel... :)


nemlehet
(őstag)
Blog

Láthatóan te nem utazol mondjuk 1,5 órát munkába. Hidd el nagyon jól tud jönni hogy van a mobilodon játék és azért az, hogy kikapják a kezedből a telót közel sem olyan gyakori itthon mint azt egyesek megpróbálják beállítani.


Dare2Live
(nagyúr)
Blog

Ha ennyire játék akkor mért nem szifon, mért S9+?

Én eléggé androidos vagyok de ha játék főszempont lenne egyértelműen méret függően XS, vagy XS maxot vennék.


Dare2Live
(nagyúr)
Blog

Azért nem szab google "korlátokat", mert nem tud. Próbálta többször max gumikeretek sikerültek strore... segítségével.

Android nyilt az rakja fel arra ha úgy van kedve szana szét forkolva amire nem szégyelli. Ez van.


icp1970
(senior tag)

Egyet értek.Szerintem is.


#72042496
(félisten)

Igaz, csak S7-en és S8+-on próbáltam játékokat, de amit tapasztaltam, az számomra érdektelen, gagyi, vagy csak simán taszít.

Én, hiába más állatfaj, egy Switchet vennék ha annyira szeretnék út közben játszani. Lehet lesz is, mert az a mobilos (droidos) felhozatal gyakorlatilag ellentettjeként hozza azt, amiért szívesen merülök el egy-egy játékban. :)

[ Szerkesztve ]


#33253120
(addikt)

Soha fel sem merült az iPhone lehetősége.
Egyrészt használom a google ökoszisztémát, (Gmail, Chrome, Google Play Games, Google Play Store, Keep, stb.) és vásároltam is már az áruházból, így egy esetleges platformváltásnál a megvett dolgaim bukom, mind a játék, mind a zene vonalon. Illetve körülményesebb lenne az idegenvezetői státuszomat is folytatni.
Másrészt (bár az utóbbi időben a makrózási lehetőségeket kivették belőle) a Samsung elég jó játéktámogatást ad igen régóta. A Game launcher kiszedi az applistából a játékokat, azokat külön helyen láthatod. Nálam pl a klasszikus kezdőképernyő alsó sora így néz ki:

Azaz elszeparáltan lehet kezelni a játékokat, az alkalmazásoktól. A Game Tools segítségével akár játékonként is be lehet állítani az energiagazdálkodást, kijelzőfelbontást, ilyesmi. Illetve beépített, könnyen elérhető lehetőség van a gameplay videók mentésére, mivel sok játék pause-ba váltja magát ha rázárod a telefont van lehetőség itt a telefon lezárása nélkül csak a képernyőt lezárni, automata fényerőt korlátozni a játékok futása alatt, és még sok apróság ami nem jut azonnal eszembe. Pl játékstatisztikák mind a Game Launcherben, mind a Google Play Gamesben. Utóbbiban acsik is vannak egyes játékokhoz, és ismerek olyat aki favorizálja ezek gyűjtését.

Biztos van még valami ami kimaradt, de mivel IOS vonalon nem vagyok képben, ott a rendszer ad hasonló lehetőségeket?
Ha a méret lenne a lényeg, akkor meg tabot vennék. Ez a méret is kompromisszumos már, mert ha portrait módú játék van akkor is két kézzel kell fogni, nem csak landscape-nél. Én meg amíg az S5Mini/S7 párost használtam ezt szoktam meg. Most az S7/S9+ párosnál már csak az S7 tudja ezt.


janeszgol
(félisten)

Mondjuk abban igazad van, hogy a Samsung komolyan veszi ezt. Sok termékük saját SoC-val jön ugye, de az SD SoC-ra is időben hozza a drivereket. De amúgy nem kéne eldobni a jól bejáratott márkádat, csak játékra venni valami Apple cuccot. Biztos vagyok benne, hogy iOS-re is találsz olyan játékot, ami nem keresztplatformos és érdekel téged. Mondjuk pár játék miatt nem érdemes belevágni, de érdemes szétnézni gépen, hogy mennyi lenne az annyi. :)


carl18
(addikt)

+1 számomra is ez a gond a droidos játékokkal. Nagyon minimális az ami valóban hozz egy elfogadható szintet. Más felől az optimalizálás és teljesítmény gondok és hatalmas hiba android téren.

Sok oldal 2D-s vaccak játékok vannak, ezért szükség van Snapdragoon 845-ős chipkészletre.
Jelenleg az android telefonokba már jó hardver van, de még sincs igazán olyan játék ami profitálna a nagy sebbeségből.

Személy szerint néha androidos játékoknál nem hogy a ps2 szintet nem ütik meg, valahol a PS1- PS2 szint közé raknám őket. Az a borzalmasan lemaradt fizikai, és néha az irányítás, meg a dropok.

Galaxy S8-on a San andreas olyan grafikai hibákat dobott ki, az fps szám még se volt az egekbe. (Maximálisan beállításon persze)

Hiába hoznak le pc játékokat androidra, ha ez a "Gagyi edition" érzést érzek utána a számba. Valahogy a telefonos játékok nagy részénél nem érzem azt hogy játék volna, csak azt hogy egy összecsapott munka ami várja a bevételt.

Majd ha ide eljutunk akkor elismerem, de ez android szemmel 10 év legalább :D
PS3 GT 5-ből származik a kép ami 720P-n futott és egy Geforce 7800GTX teljesítmény szintjén fut.


Dare2Live
(nagyúr)
Blog

Nem tudom android vonalon mozgok. :)


GeorgeV
(aktív tag)

Én fejlesztek iOS-re és Androidra is.

Amíg a rendszerekhez adott fejlesztőeszközökkel dolgoztam, tényleg sok problémát magamnak kellett megoldanom.

Amióta az Unreal Engine-t és a Unity-t használom, azóta tényleg a tartalomgyártással lehet foglalkozni.

Az iOS-re egyszerűbb fejleszteni, már az iPhone 4S is olyan brutális erővel rendelkezik, hogy nem nagyon kell foglalkozni az optimalizációval.

Androidra azonban csak olyan programot lehet kiadni, amelyikben állítható a grafikai szint, ugyanis a piac 90%-át olyan telefonok alkotják, amin éppen csak elfutnak a programok. Na ez az igazi művészet, amikor egy alaptelefonon kell jól futni egy 3D-s játéknak.


Dare2Live
(nagyúr)
Blog

"Galaxy S8-on a San andreas olyan grafikai hibákat dobott ki..."

Clash Royale ami ugye top 3as játék még most is majd fél évig nem támogatta S8 kijelző arányait. Aztán amikor 2017 kb decemberi frissítéssel el se indult S8on. upsz.
És S8 volt 2017 legtöbbet eladott top androidos készüléke, azaz biztos prioritás volt, fejlesztők meg az egyik top fejlesztő cég, kb végtelen erőforrással, anyagi lehetőséggel.


GeorgeV
(aktív tag)

"Jelenleg az android telefonokba már jó hardver van, de még sincs igazán olyan játék ami profitálna a nagy sebbeségből."

A fejlesztőrendszerek simán alkalmasak arra, hogy nagyon látványos programok készülhessenek Androidra is.

Azonban üzletileg nem éri meg. Először is a telefonok 10%-án tudnak szépen futni a látványos játékok, másodszor pedig a részletes grafika miatt nem férne bele a 100MB-os limitbe, ami felett már csak WiFi-n lehet letölteni a játékokat. A legnagyobb tömegpiacok ez miatt kieshetnek a forgalmazásból.


Tanisz
(senior tag)
Blog

Eddig is tudni lehetett, hogy célhardverre és szoftverre egyszerűbb fejleszteni (lásd konzolok). Nincs ebben semmi meglepő, a Googlenek meg miért lenne szempont rétegigényt kielégíteni? Kb a mobilos társadalom tizede ha játszik komolyabb játékokkal mobilon (droid,iOS).
Ezt csak saját merítésből gondolom, kb a környezetemben (barátok, munkatársak) van iOS, droid bőven, de kb 100 emberből ha 1 játszik rendszeresen, többen vannak akik alkalomszerűen, de azok is logikai játékokkal inkább, nem 3D-s csodákkal.

Azért számomra az is fura, hogy aki megvesz egy 200+ ezer HUF-os telefont, annak miért lenne annyira fontos a 3D-s játék rajta.
Nincs bajom vele, játszon, de valahogy nekem a mobil + 3D játék nem függ össze.
Nem igény. Igaz mások vagyunk, ez tény.

Szoktam nagyritkán játszani(logikai játékokkal szókirakó, sodoku..stb, nulla grafikával), de az más tészta, hisz ahhoz nem kell semmi 3D-s engine.

[ Szerkesztve ]


janeszgol
(félisten)

Ez érdekes, amiket írsz. Ezért szeretek fejlesztővel is beszélni. Van ez a 100 megás limit. Ez hogy működik? Mert minden játékot 100 mega alá lőnek be, aztán telepítéskor meg 1-2 gigát is elfoglalnak. Ezt a nagy adatmennyiséget hogyan szedik le, csak wifin vagy akkor már mindegy, mehet adatkapcsolaton is, a felhasználó nem látja?


carl18
(addikt)

Szerintem a Galaxy S5 Snapdragoon 801-es hardverre és kellő képen kellő képen erős, csak az alkalmazáson nincsenek rá optimalizálva. :S A San Andreas 2015 óta nem kapott frissitést, nem csoda hogy mai telefonok nem futtatják hibátlanul. Erre gondolok hogy xarnak bele az egészbe menni megy a pénzt hozza, a többi nem érdekli őket.

Lassan 4 éve van a San Andreas android portja a jelenlegi állapotába. De ott a GTA 4 Pc portja amiről köz tudott hogy pocsék, kaphatott volna egy javítást ami a mai cpu-k több szálát kihasználja.
8-12 szálas processzorok is elterjedtek manapság a piacon, de nem is érdekli őket a zsebük teli van.

Más felől eljutunk oda hogy 6-8-10 giga ram van egy telefonba, de minek ennyi? Facebook, messenger, és youtubozni? Meg hogy San andreast futasson az ember? Meg ilyen gagyi 2D-s játékokat?

Jelenleg 4 giga ramot használok asztali gépembe és bírja, nincs vele gond. Lassan több lesz egy telefonba a ram mint számítógépbe.


scyllarus
(veterán)

Nem bukod egyértelműen. Én pl. egyetlen játékkal játszom mobilon, azt ott folytathattam IOS-en, ahol a droidon abbahagytam. Gmail, Chrome szintén fent van. A mai napig párhuzamosan használom a két rendszert, amit az egyiken megcsináltam, látom a másikon belépve.


Dr. Akula
(félisten)

Nagyobb problémának látom hogy az IGP hardveresen se kompatibilis, ugyanazt a programot meg kell írni Adrenora, Malira, PowerVR-re és Tegrára is külön. Mint a DOS korszakban, ha a program csak Soundblastert támogatott, akkor hiába volt egy jobb GUS-od, kenhetted a hajadra. Ezért aztán nincs is olyan játék ami kihasználná a hardvert, jobbára csak C64 szintű szirszarok vannak, amire meg nem kell csúcstelefon, felesleges ezért jobbat venni.


janeszgol
(félisten)

És akkor elérkeztünk a cikk tárgyához (ami egy nagyon jó gondolatébresztő cikk, végre!), hogy minek ezek a gamer telefonok? A Honor Play topicban már felvetették, hogy mitől gamer az, meg a többi, amikor a csúcstelefonok mindegyike bír avval a tudással és felszereltséggel. Lehet nem a nevébe kellene beilleszteni a gamer szót, hanem a hétköznapi felhasználásokba.


Dr. Akula
(félisten)

Lehet hogy van benne RGB LED, és attól gémer. Mástól nem nagyon. Főleg mert gém sincsen igazán ezekre, csak pasziánsz színvonalú. Pedig igény az lenne rá, de üres hardvert nézegetni nem fog megnyílni a pénztárcánk.

[ Szerkesztve ]

üzenetek