üzenetek

hozzászólások


bambano
(titán)
Blog

valójában nem az a helyzet, hogy én butaságot írtam, meg a tesztelő rutintalan, hanem az, hogy az a fék rossz. a tesztelő több villanyautó kilincsét fogta már, mint ti ajtókilincset, és ha egy támogatott sajtóúton le meri írni, hogy nem jó, akkor az nem jó.

és nem, az összes villanykocsi nem ilyen. a legtöbb villanykocsiban nem fordul elő, hogyha betaposod a féket, nem fog. ha a sofőr padlóig tiporja a féket, akkor igenis satuzzon a mechanikus fékkel, pont.


plömplöm
(őstag)
Blog

"nincs összefüggés"? :)
értem. ezesetben elengedem, esetleg még ezt idézem a tc cikkből: "hiába alacsony a kocsi hasa, nagyon magasra kell belépni"

aztán pld "középkategóriás limuzinokat megszégyenítő 2,76 méteres tengelytáv", hurrá, de ennél bőven nagyobb tengelytáv és ebből adódóan belső tér kevesebb, mint feleennyiért is van, ezt valahogy nem sikerült megemlíteni. az egész cikk kb arról szól, hogy ami szar, azt elfogadjuk, mert másban is láttunk már ilyen szart, ami meg esetleg új, annak kurvára örülünk. és a fék, ahogy már említették, így ebben a formában, ha tényleg ilyen, egy nagyon rossz vicc. és, hamár tesz: a hátsó ablakokat pld mennyire lehet leengedni, elférnek az ajtóban teljesen? az első biztonsági övek magassága nem állítható? nemrég ezért karóba húztak még autókat. hátul dobfék? úúúristen, mindmeghalunk (lásd korábbi tc cikkek, személy szerint nekem nincs vele bajom).

offba teszem inkább, a topic nem erről szól


pilóta
(nagyúr)

Magasra kell belépni. Egy BMW X5-be is magasra kell belépni. Még mindig nem látom az összefüggést az üléspozíció és a belépési magasság között.

[ Szerkesztve ]


plömplöm
(őstag)
Blog

de bzmg, egy x5-nek az alja is magasan van (hasmagasság). meg egy kamionnak is, az ég áldjon meg. ehhez (ezekhez) meg mész odafele, látod, ahogy mész, lent van az alja, 'sztán még fel kell rá szállni, mint egy vonatra (túloztam). az ilyen dodgem teteje meg nem lehet annyival feljebb, mint amennyit az akkuk elvesznek odalent, ezért csalnak az üléssel, jobban lejt hátrafelé, mert így marad fejmagasság. ehh.


pilóta
(nagyúr)

De miért számít neked, hogy milyen vastag a lemez alattad, ha ugyanolyan pozícióban ülsz? Semmivel nincs csalva.
A Golf magassága 1465mm, az id3 meg 1552 mm. Pont annyival magasabb, hogy pont ugyanúgy ülsz, mert a hasmagasság is pár centivel lejjebb van.

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Most olvastam csak el a cikket, reagálok is erre a végtelen buta első hozzászólásra..

Ismerősnek van, kipróbáltam, mint oktató is azt mondom ,hogy ez nem a BMW-s mentalitás fellegvára, ez egy nagyon korrekt élhető autó.

Lehet neked rongyrázás, de 7 millióért nem igazán kapsz jobbat a jelen piacon.

Ördögtől való találmánynak nézik az emberek, lehet időszakos lufi lesz ,de jelen helyzetben én is erre hajlok, vagy egy Toyota hibridre..

Nem azért mert rongyrázás, hanem mert ha család lesz, akkor kell egy nagyobb jármű, és a Jazz már kicsi lesz erre ,bármennyire is jó a praktikuma.

Nem vennék én se BMW-t... i3-at viszont igen, mert próbáltam, és jó. Lehet Te vagy negatív és sztereotíp, illetve bizonygatod az igazad, viszont az biztos, hogy nagyon nagy erény az életben, ha EL TUDOD FOGADNI más értékrendjét... Azonosulni nem kell vele....De leszólni se

[ Szerkesztve ]


D1Rect
(félisten)
Blog

A rav4 hibrid elég jó.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Pont azt néztük ki, nekem technikailag bejön, az asszonynak is szimpatikus, így már csak a gyűjtögetés maradt :) :D

De felmerült az Outlander PHEV is, habár annak még előző évtizedbeli a belseje számomra.

[ Szerkesztve ]


SaNyEe
(aktív tag)
Blog

Elbeszéltek egymás mellett.

Pilóta nézd meg azt a sziluettet amit linkelt plömplöm.
Ugyanolyan magas, mint a Passat? Ugyanolyan.
Lent van az "alja"? Lent van, kb mint a Passatnak.
Van benne egy kb 10-15cm vastag akkupakk? Van.

Ennyivel ülsz "hegyesebben" ha a lábaid által bezárt szöget nézed. Hogy ez kinek és milyen magasság felett jelent problémát majd az élet és az üléspróba mindenkinek elmondja, én egy sziluett alapján még nem vonnék le messzemenő következtetéseket. Képek alapján hozzátenném, hogy a hátsó üléssor ülőlapja igyekszik ezt a "szöget" követni, amit a felső lábszár "leír".

Pl ha ezt a képet meglesem, egy átlagos felnőttnél olyan nagy nyomorúságra nem számítok első körben Lóca vagy sámli, vagy aminek gondolod

[ Szerkesztve ]


pilóta
(nagyúr)

Nem beszélünk el, én pontosan értem, hogy neki az a baja, hogy kisebb a tér, de a tény meg az, hogy nem kisebb. Az akksi nem vastagabb annyival, a Golf alatt is van még kipufogó megez megaz, itt meg csak az akksi, és annyival magasabb is az autó. Pont annyi fejtér van benne. Nem a Passathoz képest, hanem a Golfhoz képest. Ez egy Golf kategóriájó autó, amiben belül majdnem annyi hely van, mint a Passzátban, de nem a Passzát kategória, annál azért kisebb, csomagtartó és fejtér szempontjából is, hosszra viszont megvan, a lábtér pazar a Golfhoz képest.

[ Szerkesztve ]


D1Rect
(félisten)
Blog

Van akit zavar a hangja, meg 160 körül azért szélzaj is van.
De tényleg ennyibe tudok belekötni.


SaNyEe
(aktív tag)
Blog

Pont ezt próbáltam körülírni.
Tegyük hozzá, hogy emberünk alkatilag nyakigláb és 186cm, ha jól értettem. Kicsit elharapta a headroom-nál a mondandóját.


plömplöm
(őstag)
Blog

ez a figura ebben a videóban akár én is lehetnék, ilyen magas és ilyen pálcika vagyok én is :) . és/de lehetnék 80-90(-100)kg is, akkor pláne megnézném, mi marad ebből a passat-light lábtérből :D . további kérdés az isofix helyek számossága, hamár anyunak veszünk ovibahordós autót, erre még nem találtam infót, a kérdés egyébként már felmerült másban is. a témaindító i3-ban van hátul asszem két isofix.

szerk: jja, "Fitting child seats were nice and easy, and with a forward-facing child seat, we found a 182cm passenger could sit in front. But with a rear-facing child seat installed, only a 170cm front passenger could fit."

szerk2: praktikus :D : "In my garage and most car parks, there wasn't always room to open both doors at once. In the end, I found I had to sit my daughter on the front passenger seat while I moved the car out of a parking space, then stop the car and both get out, open both doors and put her in her child seat."

[ Szerkesztve ]


SaNyEe
(aktív tag)
Blog

Szerk2: Azért ez már csaknem az autó hibája, hogy kicsi a garázs vazze :D :D

A "hátranéző" 0+1 korcsoportos gyermekülés nem véletlen került elő, annál nagyobb hombár ülés nincs a világon. Mondjuk az Epica elnyelte azt is :D, s visszakérdezett: "Csak ennyit tudsz?"

[ Szerkesztve ]


plömplöm
(őstag)
Blog

nem hibaként írta ő sem, csak mint tényt, hogy őrültmenő az a fajta ajtónyitogatás, de vannak benne kihívások. nagybevásárlóhelyeken sem feltétlenül vannak "családos" parkolóhelyek. igen, persze, le lehet parkolni a parkoló hátsó részeiben is :)
abba nem vicces egyébként belegondolni, hogy átmenetileg beteszed a manót a jobbegybe, amíg kigurulsz, hogy hátra tudd tenni, és eközben valami másik valaki eltalálja az autódat akár csak 25-tel, manó pedig röppályára áll odabent... :(

nekem sem volt gondom a hátranézős gyereküléssel, a laguna sem kicsi szerkezet, abban valóban volt lábtér (is) :)

[ Szerkesztve ]


pilóta
(nagyúr)

Király! És most ültessük be az úriembert egy Gofba is...


plömplöm
(őstag)
Blog

kinek lenne ez jó? :) mert neki nem, sőt, sztem ült ő már olyanban. sokkal inkább lássuk azt be, hogy a fizikát nem lehet csak úgy elvarázsolni. ami dodgem, az dodgem, és nincs is ezzel baj, ha sikerül elfogadni, hogy ami dodgem, az dodgem :D . pld az asszony jelenlegi autója, ami egy thalia, rekordméretű csomagtartóval rendelkezik ugyebár, mégsem mondta az autóra senki soha, hogy ez egy kombi omega-"like" :DDD . a jelenlegi autóm tengelytávja 281cm, ami, lássuk be, nem kevés, mégsem mondom rá, hogy ez egy granturizmo. kezeljük helyén a dolgokat.


pilóta
(nagyúr)

Pontosan. Ezt az autót a helyén kell kezelni és a helye a Golf kategóriában van. Ott viszont elég tágas.

üzenetek