üzenetek

hozzászólások


Norb79
(őstag)

"Mint a Settlers 2-ben, ha még nem építettem őrtornyot a határra."
Itt nevettem fel, köszi! :D
A "Jagelló út utca" az ugyanígy van az iPhone-os beépített térképes appal is, ha azzal navigál az ember. Egyszerűen van olyan közterület, aminek a neve nem elég beszédes, így gondolom egyszerűbb volt mindennek a végére odamondatni, hogy utca vagy tér, vagy micsoda, hogy az egyszeri ember jobban tudja hogyan is néz ki az amit keres. Eleinte nekem is zavaró volt, de összességében szerintem inkább hasznos. Gyermekeim azért mai napig kiröhögik a rendszert emiatt. :)
Ami az ID3nál zavaró az az ára. Borzalmas volumenű K+Fet akarnak kifizettetni az egyszerű jópolgárokkal. Amíg ezek a "népautók" 14-19 milliók, addig nem lesz itt a nagykörúton hegyilevegő és csend csúcsforgalomban, se reggel az M3as vagy M5ös bevezetőn, pedig "igény vóna rá". :DDD Remélem ahogy növekszik az eladott darabszám úgy mérséklődik majd az ár is. Mondjuk feleződhetne, ott lenne az a pont, ahol nagyon sokan nem is gondolkoznának belső égésben.


sh4d0w
(nagyúr)
Blog

Ezek az érintő gombos megoldások 40 éve sem működtek, nem értem, miért erőltetik. Anno találkoztam vmi érintő gombos számítógépen a Space Invaders-szel, azzal kezdtem a játékot, hogy szétlőttem az előttem lévő pajzsot. Billentyűzetből sem nagyon csinálnak ilyet, mert kell a fizikai visszajelzés. A számítógép előtt ülve is idegesítő, ha valamit elgépel az ember, pedig ott van idő kijavítani. Egy autóban ülve forgalomban az ilyen csak elvonja a figyelmet a vezetésről - mert ha éppen a hangerőt sikerült feltolni, azt azonnal visszavenné az ember, de az sem okés, ha a tempomatot sikerült lakott területen belül 100-ra állítani.

Szóval maradjon csak a fizikai gomb, amiről az ember tudja, hogy egyszeri megnyomásra 1-et léptet, nyomva tartásra meg 10-et.


lolal
(senior tag)

Nagyon jó lett a teszt köszönjük.

Reflektálva az egészre. Ez màr minden csak nem autó. Lehet egyedül vagyok a véleményemmel, de jobban szeretem a régebbi, őszintébb, ténylegesen autókat, amit én irányítok és nem minden porcikája elektronika. Ezek a jövőbeli “autók” Szvsz abszolút elveszik a vezetés élményét.


giroud199
(aktív tag)

+az egész villanysztori egy parasztvakítás és egy pofon a zöld jövőnek..... Sokan jobban tennék, ha utána néznének hol is állítják elő az elektromos energiát amit ezekbe töltenek..., arról nem is beszélve, hogy 15-20ev múlva mi lesz ezzel a rengeteg akkumulátorral... :W :W


johnahex
(tag)

Illene kibogozni a kábelt ha már töltjük, pláne ha le is fotózzuk... :C


RECSKA
(veterán)
Blog

Majd megoldjak azt is... :K


adamssss
(veterán)
Blog

10 millió felett ez lesz az új népautó? Itthon biztosan nem, ahol a legtöbb háztartásban max 1 autó van így ha nyaralni megy a család annak kell vinnie mindenkit. Ez meg 90-el tud megtenni jó esetben 350km-t. Ki az aki pályán 90-el tötymörög? Max egy idő és pénzmilliárdos. Mellesleg a cikkben említett anomáliák miatt inkább tűnik ez az egész beta tesztnek sem mint egy kiforrott autónak.
Nekem ez az olcsó e autózás idehaza még mindig nem állt össze és nem tudom, hogy hova is van pozicionálva. Olcsónak nem olcsó, ellenben rengeteg kompromisszumot kell kötni. Persze akinek van pénze több autóra annak jó lehet, mert egyrészt menő, másrészt az illető kiteheti a zöld plecsnit a mellényre. De valós értelmét nem látom... Egyelőre.


Lami66
(őstag)

Szkeptikus vagyok a tömeges elterjedést illetően. A fapad verzió 14 millió....Ha már pont akkora mint egy Golf, hasonlítsuk a normál fapad Golf-hoz: 130 lóerős, 6 sebességes kézi váltós 7,6 millió (majdnem kettőt lehet venni az ID 3 árából), de 8,5 millióért már 150 lóerő 7 fokozatú DSG váltóval...
És igazad van, legtöbb családban egy autóval kell mindent lefedni, a városi szaladgálástól a tengerparti nyaralásig. Akkor már érthető miért az 5-6 milliós Vitara a sztár itthon

[ Szerkesztve ]


Feketelaszlo
(senior tag)

Ebből az autóból az elv amit el kéne tanulni sok gyártónak - tök király lenne, ha minden bugos hardver tesztelésére járna állami támogatás - mondjuk szoftverhibás kazánt nem biztos, hogy vennék otthonra, de egy mosó- vagy fényképezőgépet bevállalnék.

"(#4) giroud199 "
Sokan jobban tennék, ha utána néznének hol is állítják elő az elektromos energiát amit ezekbe töltenek.

Cseréld ki az elektromost olajra és mindjárt megváltozik a leányzó fekvése.


L3zl13
(nagyúr)

"Ugyanis a szoftver kábé az egyetlen olyan alkotóeleme egy modern villanyautónak, ami kvázi új terület egy gyártónak."

Még hogy a VW-nek nincs tapasztalata a szoftverrel. Én úgy hallottam a legutóbbi szoftverfejlesztésük eléggé viharos sikert aratott. :P


adamssss
(veterán)
Blog

Itt tényleg az van, hogy a baromi drága aksikat, meg az óriási K+F-et a vevőkre akarják ráverni. Ez nyugaton még lehet, hogy menni is fog de Ausztriától keletre biztosan nem.

[ Szerkesztve ]


emvy
(nagyúr)

Lehet menni palyara vagy offroadozni, ott tenyleg lehet vezetesi elmenyt kapni.


esoember
(csendes tag)

Mint közlekedési edény, tetszik, mert formás, szép. De mint autó, amiben vezetési élményt keresünk, úgy igencsak megbukik. Az a szörnyű az egészben, hogy egy alig 10 éves cégnek (Tesla) kell megmutatni a több évtizedes múlttal rendelkező autógyártóknak, hogyan kell hardveresen/szoftveresen normálisan működő elektromos autót tervezni!


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Azért volt így, hogy ne legyen mocskos, nemigen volt száraz időpillanat a teszthét alatt.


#06658560
(félisten)
Blog

Amit a BOSCH fejlesztett.

#11 adamssss: Mégis ki másra kéne ráverni?

#13 esoember: Azért a Tesla harveresen nagyon messze van a jótól.Lásd víz miatt leszakadó lökhárító.

[ Szerkesztve ]


#06658560
(félisten)
Blog

Itt megint kijön amit nem szeretek az érintkezőkben, ami a "smooth" kezelésnél plane kijön: nézi kell.


8th
(addikt)
Blog

Néhány éve az autobild készíttetett egy felmérést ahol a megkérdezettek zöme úgy nyilatkozott, hogy új autó vásárlásnál maximum negyven százalékkal magasabb vételárat lennének hajlandóak kifizetni egy adott autó elektromos verziójáért a belsőégésű verzióhoz képest. Ha annál nagyobb a különbség bár tetszik nekik nem vennék meg. De amíg tetszőleges villanyautó 70-100% körüli felárral kapható az alap belsőégésű verziójához képest... :N

[ Szerkesztve ]


adamssss
(veterán)
Blog

Nem a "népre" hanem a gazdagokra. Mondjuk ahogy a tesla csinálta, hogy először volt model s, aztán lett olcsóbb model 3. Ugyebár a VW ezt népautónak szeretné. Ok de ahhoz olyan ár is kell.


7Heads Drago
(veterán)

hogy az áttekintő térképen sötéttel jelzi azokat a területeket, ahová már nem jutunk el hatótáv hiányában. Mint a Settlers 2-ben, ha még nem építettem őrtornyot a határra.
Kész végem van. :D :D :D :D :D


#16820480
(titán)

Sikerült egy hsz-ben majdnem minden félinformációt/tévhitet összehozz, ami az elektromos autókkal kapcsolatos.
Egyrészt egy normális hőerőmű az már most jobb szűrőrendszerrel rendelkezik egy autó kipufogójánál, másrészt legalább nem a belvárosban pöfögi ki káros anyagokat, harmadrészt pedig ezeket le lehet cserélni megújuló energiára, vagy legalább kevésbé szennyezőre, ahogy nagyon sok országban csinálják is.
Az akkumulátorok pedig nagyon nagyrészt újrahasznosíthatók, és ezt is kell velük csinálni majd. Szemben a benzines autód által elpöfögött benzinnel vagy az elhasznált olajjal. Nem is beszélve a bonyolultabb felépítésről, a komplex váltórendszer, motor, mozgó mechanikus elemek. Ehhez képest egy elektromos kb olyan egyszerűségű, mint egy porszívó.

üzenetek