üzenetek

hozzászólások


Joz76
(tag)

Az megvan, hogy az ID.3 kb. 20%-kal (3-4M forint) olcsóbb, mint a model s? Most akkor milyen olcsó autót csinált a tesla?


Joz76
(tag)

"Volt a prius mint tesztalany de aztan a technologiat csak a Lexus-ba epitettek mert ott elbirta az arazas."

Hát ez elég nagy tévedés... a Prius ugye a hibrid-ség zászlóshajója (volt), de ma már szinte minden modell elérhető hibrid verzióban, sőt, tervezik, hogy egyes modellek a közeli jövőben már csak hibridben lesznek elérhetőek.

Szóval pont fordítva van, mint amit mondtál, igen a Prius volt a teszt, és mivel bevált, gyakorlatilag a teljes spektrumra kiterjesztették/kiterjesztik a technológiát...


8th
(addikt)
Blog

Maradjunk annyiban, hogy nem kapható tehát nincs. Majd lesz. Egyszer.
Az ID.3 egy félkész autó. Jönnek majd hozzá sorban a szoftveres javítások. Addig meg használd így. És mindezt tizennégy millióért. A világ legnagyobb égése, hogy a vw konszern jelenleg itt tart. Na meg érdemes rálesni miket kapni ennyi pénzből... :U
"Vagy itt mindenki lopja az üzemanyagot, hogy ennyire megéri a benzin/dízel? Vagy csak senkinem sincs se 12m se 14 milliója autóra, csak fröcsög?" Vagy simán csak nem éri meg a felár egy sima hibridhez képest. Ez gondolom eszedbe sem jutott csak nyomod a süket dumát már megint.


mauimagic
(aktív tag)

20 év múlva lehet hogy sűrűn találkozunk majd ezekkel itthon, kicsit kikalapálva, félmillió km-t visszatekerve, egyenesen a megbízhatóságáról híres drezda-alsói Özgür Gebrauchtwagen BmbH-tól beszerezve :))

Lesz majd rajtuk "fuck diesel" matrica is, Ferrarit hugyoz le rajta a pimasz kisfiú...

[ Szerkesztve ]


hobizoli
(nagyúr)

azert kivi lennek mennyi elorendeles futott be ra az elmult 1+ evben :DDD :DDD :DDD


hobizoli
(nagyúr)

a Model 3-nal olcsobb a fapad ID3
de az ID3 "extrakkal (nagyjabol...) szintre hozott" azaz alufelnis stb kivitele nem az, az ugyanugy 17-18miller mar
ha kerhetnel bele borbelsot, mar siman tobbe is kerulne
de az nincs hozza :DDD

a Model S az a 40millios Tesla, legrugoazassal meg mar 840loval
az akkora, mint egy 7er bimmer vagy egy S merga


adamssss
(veterán)
Blog

A prius volt a teszt, aztan a lexus LS600h kapta meg (bocsánat az RX400h majd az LS széria). Utana a tobbi Lexus, aztan most mar a Toyotak is. Ergo a premiumtol inditottak a japanok. Sorry.

Jó is lenne ha az ID3 20 százalékkal lenne olcsóbb mint a model s. Mennék is Teslat venni. :D Gondolom 3-at akartál írni. Ha már elektromos akkor plusz 4 millió és Tesla. nem kérdés.

De azért köszönjük ;)

[ Szerkesztve ]


adamssss
(veterán)
Blog

De az átlag ember (pl én) leszarja, hogy miért drága. Drága és pont. Lehet, hogy nem a VW hibája de ettől a vevőnek nem lesz olcsóbb. Szóval nem értem az érvelésedet, hogy a VW ezzel a drága modellel hogyan teremtene tömeges igényt. :F


joshua7
(veterán)

Hetesé. :) A hatosén a számok körben jelennek meg, amikor hőfokot állítasz.


lory256
(csendes tag)

Hat azert erdemes utana szamolni. Egy 400kmes hatotavu auto annyi energiat visz magaval es hasznal el mint ami 4 liter benzinbe van, es allithatjak akarhogy elo, ha toredeke energia kell akkor az toredeke szennyezes. Az akkukat nem kell busulni, mar most 97-99%ban ujra hasznosithato, teslanak, renaultnak is van ilyen, de ujra se kell egyhamar hasznositani, mert miutan az autobol kikerul lesz belole erombe tarolo, vagy szigetuzemu napelem rendszer 20 evig es utana ujrahasznositjak teljesen. Addig meg annyit kiszolgalt osszesegeben mint 3 atlagos belsoegesu motorral hajott auto, foleg hogy azoknak az a 200ezer amik hasznaljak addig is a fel autot ki kell cserelni, ellentetben a villanyautoval. Az ilyenek meg hogy fekport is alig par szazalekat termel mint egy normal auto az mar csak bonusz

[ Szerkesztve ]


k-adi
(nagyúr)

nem csodálkozom hogy a polestar2 tetszett! az jónak néz ki valóban


Mik76
(senior tag)

Varjal, ha meg egyszer beirod hogy az "unatkozo gazdagok", akkor meg lesz a harom (a magyar igazsag)... :U


SyMbioTe
(Ármester)
Blog

Azért más dolog, hogy egybe kiraksz 14-15M-et autóra, vagy megveszed 5-6-7M-ért, és tankolgatod. Nyilván a Golfba is belemegy az a 14-15M, csak nem azonnal, hanem "X" év alatt.

Akármit mondasz, ez nem népautó. Ez drága, és még az alap 11M körüli se lesz olyan hűde nagy dobás. Az összes többi villanyautó is (ami használható méret, nem mint a Honda e) is 11M körül van, mégse akarják nevezni / nevezik népautónak.
Csináltak egy villanyos golfot, egy kicsit más formával. Semmi extrát nem tud ez az autó a vetélytársaihoz képest szerintem. Amennyire be lett hypeolva, hogy ez ilyen meg olyan jó meg olcsó lesz, meg Golf árban lesz, ahhoz képest egy egész jó, de drága és nem túl különleges villanyautó lett, tesztek szerint anyagfelhasználás sem egy nagy szám. (szintén azért 14M-es autó)
Az meg hogy indulásra AA és Carplayt nem tudják belerakni (ami a legolcsóbb Dacia-ban is megoldanak) az egyszerűen nevetséges. És ez még a jéghegy csúcsa, ennyi pénzért ez nem vállalható.

Szóval tömören jó autó, de nem nem egy Bogár / Golf.


v-paci
(aktív tag)

Igen, a TCO-val nem sokan foglalkoznak, a legtöbb ember csak a bekerülési értékkel számol. Megkockáztatom, hogy alapvetően nem több, de ha mégis, akkor futásteljesítmény és jármű életkor növekedésével biztosan eltűnik.

Egy új belső égésűnél is 20-30 ezrenként van kötelező olaj+szűrők cseréje, de javasolják a 15 ezres, vagy évenkénti cseréket. Ez nincs a elektromosnál, sem kettős tömegű (ami már nem csak a dízelek kiváltsága), sem egyéb "egzotikus" hajtáslánc elem.


#16820480
(titán)

Mondjuk annyit tud a versenytársakhoz képest, hogy szép lett. Ez persze nem érne meg önmagában ennyi pénzt, de ha már vehetnék ronda elektromos autót ennyiért meg szépet, akkor a szépet venném.


#06658560
(félisten)
Blog

Viszont a szállítási, töltési és előállítási veszteség lényegesen kisebb. A villamos hajtás a forrásnál pocsékol, a belsőégésű motor a felhasználásnál. A termikus vesztesék 30% körül van, ha azon tudnak fogni az rengeteg lenne. A dízeleknél az 50% hatásfokkal pedig szitén jó 15%-ot nyernének.


SyMbioTe
(Ármester)
Blog

Jó a szépség az ugye elég relatív, de pl. nekem kinézetre bejön az Leaf II, az új Zoe, a Honda e is, MX30 se rossz, sőt az inkább nem akar ez a futurisztikusnak kinéző e-autó lenni.
De pl. Kona az borzalmas, vagy a régebbi Zoe/Leaf, vagy a C-zero és a két testvére.


Mik76
(senior tag)

A leaf 2 szerintem is szep, meg a niro is.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Nem gondolták át ezt az autót...

Én már egy utólagos Android navin is utálom az érintős megoldást... Oké, olcsóbb.. A gyártónak...

Rendes kapcsolókat kéne betenni. Őszintén szólva valahogy a VW-nél valaki fizetést kap ezért... Mégis ez lett belőle.

Hamarabb ugranék be egy Leaf 2-be, vagy egy Niro-ba is. A Honda e meg úgy ahogy van kéne kategória.

[ Szerkesztve ]


Noukoum
(veterán)

A tankolást nem számoltam bele, csak belerakattam azt a felszereltséget amit a másik autóba. Persze 8m a golf ha fapad modellt megveszed igen. De azt nem hasonlítjuk össze az id-val, csak szubjektíven.
Kezd el extrázni a golfot, nem én találtam ki hogy 12,5m-ig jutottam úgy hogy csak azt pipáltam amit “muszáj”.

És persze van sok villanyautó ilyen áron, de tudnak is ennyit?

üzenetek