üzenetek

hozzászólások


wierra
(senior tag)

Ennyi pénzért gondolkodás nélkül Ioniq 5 vagy Model 3.


Sza_Sa
(senior tag)

Ioniq5, nem kérdés. Vagy konszernen belül Enyaq

Nekem is mozgatja az agyam a villanyautó, ami tetszik - fentebb - annak még nagyon olyan az ára, hogy azért már húzom a szám. 15-20M forint még a mai árakon számolva sem kevés, majd' egy panel ára, ami jobb befektetés.


Kinder
(senior tag)
Blog

Helló márkatárs :D


Kinder
(senior tag)
Blog

Ha egy Tesla letol, akkor az úgy is megy tovább, ne terjessz valótlanságot.
I3-ast robogóval elfogyasztod a sztrádán... aha, ne terjessz valótlanságot.
Annyira szánalmas az ilyen troll, mint te.


Kinder
(senior tag)
Blog

Hagyd. Troll.


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Van olyan, h nincs visszaút. Mert mondjuk jönnek mögötted. Volt pár érdekes esettem amiből tanultam. A legfontosabb, h ne fagyj le. Csinálj valamit. :)


gyuszos
(tag)

17 kWh/100km-nél egy wattal sem adnék neked többet az Y-hoz, aztán tessék, használd.....


odani
(tag)

Már bocs, de csak úgy random letrollozni valakit a kissé sarkosan fogalmazott, akár kiszínezett véleménye miatt ugyanúgy visszatetszést kelt, mint számodra "a troll".
A VW autók talán épp a népautóságuk miatt nekem sosem tetszettek, valahogy olyan semmilyenek. Túl nagy célközönségnek, túl sok ízlésnek akar megfelelni, ezért nem vállal be semmilyen egyediséget, izgalmasságot. Kb. mint a Heineken sör. Az ID sorozattal kapcsolatban ugyanez az érzésem. Hol vannak ezek egy Ioniq 5-höz, Kia EV-hez képest?
Persze egy VW termékmenedzser emiatt lehet simán rám mondaná, hogy troll...


Rolly
(veterán)
Blog

- hatótávban a Sedan forma jóhogy jobb a model 3 krumpli formája mint egy hatchback vagy egy suv... PSAnak se a legjobb a hatékonysága (e208) de ott van a eC4 ami még mindig nem annyira áramvonalas mint a Model 3 és mégis az e208-hoz képest 15%-kal kevesebbet eszik...

- belső anyaghasználatot ne hozzuk már fel a Teslahoz képest :D ha valakinek belső anyaghasználat kell akkor ott az ugyanezen alapokon nyugvo Audi... De ha tovább megyünk és németeknél maradunk ott az i4 ix3... Ami mind olcsóbb mint a Tesla párja és belsőben nem egy liga a kettő...

- info/entertainment rendszerből egyedül a töltő tervezés és előfűtés ami hiányzik másra mire használod? De most tök komolyan... e208 rendszerét addig látom a középső kijelzőn míg elindul a android autó... Ha meg netflixezni akarok akkor magammal viszem a tabletem vagy a pcmet... vezetés közben úgyse netflixet nézek...

- szoftveres gondok nagy része már javítva és már megy a OTA is a VWnél is

- töltési görbét imádom mikor Tesla fanok jönnek vele... a "szarfos" (tesla árának 2/3-áért kaphato) PSA autók 26-27 perc alatt érik el a 10-80-at a Tesla mennyi alatt? 25? :D Pedig a SR+ csúcs töltési teljesítménye 170 kW elvileg .... az e208 pedig csak 100 kW ... Persze tudom nálam kisebb a 10-80 mint a Teslanal de 45 vs 52 kWh akku között azért annyira nagy különbség nincs :)

- nincs egypedálos vezetésem sajnos e208-ban csak 8 km-ig de csak városba használom... inkább benyomom a követő tempomatot és nem kell pedált se nyomni :D

Szóval nem rosszak szerintem a VW autói és igen sokféle megtalálható különböző igényekre branden cégcsoporton belül...

Ha én most vennék elektromos autót akkor egy BMW i4 lenne a kiszemelt de csak azért mert az Audi eTron Q4 nem hosta amit vártam :(

[ Szerkesztve ]


FireFox1996
(őstag)
Blog

Autóknál miért nem csináltok a végén egy táblázatot a kocsiról, mint a telóknál? Engem pl. Most az érdekelne, de itt sehol. Tehát keressem meg máshol az infókat?!


beef
(őstag)

Az hogy az ablakemelők dedikált gombjai 20 év után kezdenek újra eltünni, az kevésbé zavar (bár tényleg értelmetlen a mostani megoldás), mint az, hogy a hátsókerék hajtás is előmászott a gödörből :)


Eniko89
(tag)

Kapd elő az I3-ast, aztán gyere, megmutatom szívesen. ;)
Tesla? De bizony, nem egyszer volt rá példa. :K


Eniko89
(tag)

A lakosság zömének nem több száz lóerős autója van és mégis végig tud vinni
egy előzést. Ja, az előzéshez ész kell ám, nem power.

Annak az "ugrásnak" komoly ára van azért :Y
amit nagyon kevesek engedhetnek meg maguknak.


Schuler888
(senior tag)

+1! Akinek villanyoskocsi kell hogy elozni tudjon az adja vissza a jogsijat..


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Megvan a jogsim, a kocsit adtam el. :P


Sza_Sa
(senior tag)

Hasonló véleményen vagyok


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Ennyi Ken Block-ot egy helyen, még nem láttam. :))


8th
(addikt)
Blog

Mert? Engem is toltak már le teslával autópályán idehaza. Az autóm számára kényelmes 120-as tempóval előztem a külső sávban haladókat amikor a semmiből nem kis sebesség különbséggel a nyakamba esett egy Model3. Nem én vágtam ki elé, több autó mellett elmentem mire mögém ért. Saccra 200+ tempóról fékezhetett le mögöttem és villogott bőszen. Tíz perccel később röhögve mentem el mellette a tempómmal ő meg poroszkált 100-110 körül a külsőben. Valószínű csak próbálgatta az autót vagy az utasának mutogatta hogyan megy igazából nem is érdekel de senkinek sem kéne ilyen faszparaszt hülyegyereknek lenni és százhúsznál két méterre a másik seggébe tapadva villogni, hogy takarodj de azonnal mert jövök. Ilyet eddig csak a prémiumnak nevezett márkák agyoniskolázott sofőrjeitől tapasztaltam. Eddig.


#16820480
(titán)

Szerintem arra akart utalni, hogy nem biztos, hogy ugyanazt a kocsit láttátok utána később is, hanem ez inkább csak ilyen önigazolás. Annyira azért nem kevés az utakon a Tesla már itthon sem.
Amúgy meg nem az autó a hibás azért, mert a sofőrje bunkó, bármibe ülteted be akkor is bunkó lesz.

üzenetek