üzenetek

hozzászólások


Mura
(csendes tag)

A Leaf nem egy 11 milliós belső égésű motorral szerelt autó, hanem egy 11 milliós, villanymotorral és akkumlátorral szerelt autó. Nem is állított mást senki.

Számomra az autó közlekedési eszköz, eljuttat A-ból B-be, lehetőleg a legalacsonyabb költséggel. Ezt jelenleg az E-NV200 tökéletesen teljesíti. Ha valakinek az autóval történő önkifejezés megér annyit, hogy évi súlyos százezreket költsön rá - az ő pénze, arra költi, amire akarja.

A Leaf II egyébként zajok tekintetében - hasonlóan az i3s-hez - rendkívül jól szerepel, a zajszintje messze alatta van a legtöbb ICE-s autónak (természetesen egy Lexus 500h vagy egy új Audi A8 hasonlóan halk befelé - csak éppen háromszorosáért, mert ugye ezek luxuslimuzinok).

Elég baj lenne a sok PD-TDI tulajdonosnak, ha nem lennének PD elemek - szerencsére most már a jobb konstrukciójúak vannak a polcokon, én még kénytelen voltam végigszenvedni, amíg a VW egyenként kicseréli garanciában a Passatomon mind a négyet. Sok-sok PD-s autó fut még, és fog is futni még egy jó darabig.

340 Nm bármire elég a városi forgalomban, és normál közlekedés mellett is. Ha valaki autóskártyát akar játszani, annak pedig ott a Tesla, amelyik mindent visz, mint az aduász (megvan az a videó, ahogy egy Tesla X legyolsul úgy egy Alfa 4C-t, hogy egy másik Alfa 4C-t vontat egy rákötött póton?)

Lehet, hogy csak öregszem, de negyvenen felül már nem hoz lázba az autós f*rokméregetés.

üzenetek