üzenetek

hozzászólások


<Adamsky>
(nagyúr)

Félreérthető voltam, ezért félre is értettél ...
... de hagyjuk is az üzemanyagos párhuzamot, mert csak megkavar.

" ... azt nem értem, hogy mit nem értesz azon, hogy az egész egy +fokozat az energia visszanyerésben, ami megállítja az autót ... "
"Egy elektromos autóban alapból, csak a legutolsó fokozta a fékre lépés esetében is hogy valósan a féktárcsát használja a rendszer. Élőszőr a fékezés mértékékétől függően az energia visszanyerést növeli, hogy egyre jobban lassuljon az autó, így maximalizálva a visszanyert energiát.
"

Ezt! Te is írod, hogy ez már rég működik a fékpedállal. Ha lassítok, rálépek, és fokozatmentesen (!) adagolom a fékerőt. És, ha a rendszer jól van hangolva, akkor - ameddig csak lehet - megy a visszatáplálásos lassítás, és csak a végé lép be az üzemi fék.
Ja, és kiemelnék még egy dolgot, amire viszont nem reagáltál. A cikkben azt írják, hogy ez adott esetben (ha az ember rászokik az e-Pedál használatára) további hatótáv növekedést jelent. Na, nekem legfőképp ezen szaladt fel a szemöldököm. Az egy más kérdés, hogy a visszatermelős funkciót áttenni a "gázpedálra" a fékről - szvsz. - hülyeség.

(#22) Cifu
+1

(#30) D1Rect
Az ugye meg van, hogy fáradt olajjal nem "etetheted" a zöldséges Mercidet, mert akkor (jövedéki) adó csaló vagy?
Előbb-utóbb ki fognak a villanyos töltésre is valami "tuti" sarcot.
" ... ha felcsűrök a tetőre egy napelemet és azzal töltöm az autót ... "
Azt a napelemet szerintem még nem találták fel, ami mellett ne kéne tölteni az autót.

üzenetek