üzenetek

hozzászólások


Matada2.3
(veterán)
Blog

Én is valami olyasmit olvastam, hogy szeptemberig kb senki nem tudja beszerezni és az előrendelések se teljesülnek hamarabb. Igaz párat már láttam az utcákon.


grabber
(addikt)
Blog

Tesla model X viszont lehagy bármilyen BMW-t ha jól tudom :U Az árban picit közelebb van
Nem vitát akarok,hanem az elektromos autó környezetbarátabb ( szoktak jönni hogy az áramot is meg kell termelni,igen de amíg a dízel a gázokat a város közepén engedi ki,addig az elektromosságot Pakson termelik többnyire),baromi jól tud gyorsulni. Ezek az elektromos autó jobbak mint a mai benzinesek 10-12 sec/0-100 kmh.
Szóval pár év minden gyártó piacra fog dobni elektromos autót is. 5 év múlva meg már hétköznapi használatra is tökéletesen alkalmasak lesznek,mert ma még nem mindenkinek az. Viszont töltőket nem tudom hova fognak tudni telepíteni ennyit. Vagy minden parkolóhelyen lesz gyorstöltő vagy hamar eljutunk oda hogy nem lesz üres töltő.


brumi1024
(veterán)

Nope, M5 lehagyja minden tempóig. De persze 2-3 db egyenes 100-ig gyorsulás erejéig brutálisak a Tesla-k (utána túlmelegszik az akksi), azzal az állítással nem is lenne bajom, hogy azok minden dízelt ott hagynak (azt mondjuk ne felejtsük el, hogy 600 lóerős autóról beszélünk, ennek nem a 30d a konkurenciána, hanem az X5/X6 M), de itt 110-150 lovas autókról beszéltünk.

Annyit mindenképp előnynek lehet mondani, hogy áthelyezik a károsanyag kibocsájtást máshova. Kérdés viszont, hogy: mi lesz a sok elhasznált akksival, és milyen hátrányai vannak a pluszsúlynak? Meg persze ahogy mondod, az infrastruktúra szintén nagy kérdés.

A legtöbb 150 lovas kompakt ugyanúgy 8 körüli 0-100-at tud, és rendes automatával pont ugyanolyan egyszerű hozni ezt, mint egy villanyautón. Ne a 10-20 éves 60-90 lovas szívómotorhoz hasonlítsuk őket, hanem egy kategóratárs 6 milliós kompakthoz.

Ez a jövő, mindenki fog csinálni villanyautót, jók is, csak kezeljük a helyén a dolgokat.

[ Szerkesztve ]


bambano
(titán)
Blog

ti azt nem értitek, főleg matematikában alulképzett jogászok, hogy az univerzális kvantor tagadása az egzisztenciális kvantor.

vagyis a legelején kijelentett *MINDEN* autót legyorsul lámpától a leaf állítás cáfolatához elegendő, ha egy ellenpéldát tud hozni. azt pedig bizonyára tud, így jól láthatóan az állítás, amit itt erőltettek már két napja, nem igaz.

pedig érdemes lett volna odafigyelni a válaszokra, amiket kaptatok, például azokra is, amikben azt írták, hogy ne 10 másodperces autókban gondolkodj. én is itt röhögök ezen az emeletes marhaságon, 0-50-nél nekem még nem kell váltanom, akár 1-esben is elviszi a mostani autóm, de ha kettesben indulok, 110-ig nem kell váltani, és akkor a váltásfetisizmus megy a kukába.

helyesebb lett volna olyasmi állítást megfogalmazni, hogy az általatok ismert autókat mind legyorsulja a leaf, vagy a városban gyakran előforduló autók zömét legyorsulja. biztosra veszem, hogy a buszmegálló lerombolásban gyakorlott merciket például nem gyorsulja le.

a többi veretes marhaságot nem biztos, hogy ki akarom vesézni. mondjuk annak az esélye, hogy vegyek egy range extenderes villanyautót, ami több benzint fogyaszt, mint egy 19 éves astra, elég alacsonynak látom most.


D1Rect
(félisten)
Blog

"de ha kettesben indulok, 110-ig nem kell váltani, és akkor a váltásfetisizmus megy a kukába."

[ Szerkesztve ]


Lami66
(őstag)

"az univerzális kvantor tagadása az egzisztenciális kvantor.".....ezt mindenképp tudatosítsd a kuplungoddal is amikor másodikban indulsz fullgázon :DD


brumi1024
(veterán)

[link] (0:54-től a lényeg) De a legtöbb 600+ Nm nyomatékkal rendelkező automata 2-esben indít, még erősebb gázadásra is. Egyébként senki nem beszélt fullgázról 2-esben, de egy normális kuplung ki fogja bírni.

[ Szerkesztve ]


gyurica úr
(tag)

Engem pl az is érdekel, aki nem családi háznál lakik, hanem lakótelepen, társasházban, stb, az hogyan tudna tölteni egy ilyen autót???


Lami66
(őstag)

1, Nem automatáról beszélt, hanem kézi váltósról.
2, Más dolog valamit (párszor) legjobban csinálni kíméletlen üzemódban, mint 1000x nagyon jól átlagüzemszerüen.
3, A dízel továbbra is hosszútávú utazásra van kitalálva és nem városi töviggáz gyorsulgatásra csak azért, hogy az összes elektromos megtudja ki a király
4, A 600 Nm-es automataváltós dízel nem a Leaf kategóriája, hanem a Tesla 3 és S.


brumi1024
(veterán)

Feladom. :DDD Látom nem sikerült értelmezni sem az ő hsz-ét, sem azt, amiről az egész vita szól, csak kontextusfüggetlenül próbálsz kiragadott tőmondatokba belekötni.

1 -> nem látom a manuális váltót abban a hsz-ben. Váltani automatát is tudsz, kuplungja annak is van.
2 -> az a videó megvan amikor egy Porschen kipróbálták egymás után 100x az automata launch controlját? Na ezt egy Teslán nem fogod tudni megcsinálni
3, 4 -> olvass vissza.

(#128) gyurica úr: Publikus töltők, munkahely, pláza mélygarázs, bérelt/vett garázs, ha ezek nem megfelelők akkor sehogy. De az, hogy nem prémium kompakt villanyautók 11 milliónál indulnak állami támogatással még kicsit feleslegessé teszi a kérdést, hisz ez nem népautó, hanem valamilyen szinten luxus.

[ Szerkesztve ]


brumi1024
(veterán)

"kuplungja annak is van" - Normális automatára gondolok, nem a CVT nevezetű förtelemre.


bambano
(titán)
Blog

ha nem üzemszerűen kell másodikban fullgázon indulni, hanem csak annyiszor, ahányszor kekec villanyautósok állnak mellém, akkor nem okoz semmi problémát.


hhenry
(őstag)
Blog

Én Leafet rendeltem remélem megérte.
Majd Augusztusban kiderül. :)


bambano
(titán)
Blog

kicsit parasztosan nézne ki, hogy a 12. emeletről lelógatok egy drótot a kocsihoz :)


Lami66
(őstag)

Ne add fel! Küzdj! Mint itt néhányan a piros lámpánál a dsg váltós céges passzáttal.
Az kifejtenéd bővebben, hogy a Golf/Leaf kategóriájú elektromos autókhoz mi módon kapcsolódik az általad belinkelt 610 lóerős biturbós, 6600 köbcentis, 12 hengeres BMW M760Li?
És igen, most még úri huncutság egy új elektromos kocsi, kategóriától függetlenül. Mert még új és kis szériás a technológia, nem igazán van tömegtermelés. De ha így tolják a villanyosok szekerét, 5-7 év múlva nem fogsz kapni új dieselt, benzinesből is legfeljebb hibridet, és akkor már egy eGolf annyiba fog kerülni, mint most egy 1.6-os benzines.

[ Szerkesztve ]


D1Rect
(félisten)
Blog

Lámpánál sminkelő anyuka lelép a leaffel, még a reggeli kávéja előtt, mielőtt kitalálnád, hogy hányasban akarsz indulni...


bambano
(titán)
Blog

az volt az állítás, hogy a leaf minden autót lenyom a lámpánál.
a minden autó halmazba pedig a 760il is beletartozik.


dnelb
(veterán)

Ezt ugyanúgy írhatod bármelyik autóra, nem? Jelenleg ti úgy érveltek hogy elektromossal kötelező padloval indulni, viszont minden mással tilos mert elkapar, nem bírja, károsodik, váltani kell, gondolkozik meg hasonló f*s kifogasok :D a cáfolatok meg mért adatokkal nem számítanak, óriási :D Az elvakult smokeandcharmosok mellé új csoport van kialakuloban :D

[ Szerkesztve ]


bambano
(titán)
Blog

ezt hívják túlzó általánosításnak, amit írtál.


Lami66
(őstag)

Na bumm, tévedett. Legyőzték egy 80 milliós ellenpéldával. Szerintem mindössze nem úgy értette, egyáltalán nem létezik olyan autó ami jobban menne, hanem, hogy normál hétköznapi forgalomban megszokott egyéb autókat vette számításba amiket minden nap kerülget az úton (ebbe a nagyon ritka 80 milliós 760i nem tartozik bele, de a mindenfelé látható 3-as, 5-ös BMW igen).

üzenetek