üzenetek

hozzászólások


brumi1024
(veterán)

Nope, M5 lehagyja minden tempóig. De persze 2-3 db egyenes 100-ig gyorsulás erejéig brutálisak a Tesla-k (utána túlmelegszik az akksi), azzal az állítással nem is lenne bajom, hogy azok minden dízelt ott hagynak (azt mondjuk ne felejtsük el, hogy 600 lóerős autóról beszélünk, ennek nem a 30d a konkurenciána, hanem az X5/X6 M), de itt 110-150 lovas autókról beszéltünk.

Annyit mindenképp előnynek lehet mondani, hogy áthelyezik a károsanyag kibocsájtást máshova. Kérdés viszont, hogy: mi lesz a sok elhasznált akksival, és milyen hátrányai vannak a pluszsúlynak? Meg persze ahogy mondod, az infrastruktúra szintén nagy kérdés.

A legtöbb 150 lovas kompakt ugyanúgy 8 körüli 0-100-at tud, és rendes automatával pont ugyanolyan egyszerű hozni ezt, mint egy villanyautón. Ne a 10-20 éves 60-90 lovas szívómotorhoz hasonlítsuk őket, hanem egy kategóratárs 6 milliós kompakthoz.

Ez a jövő, mindenki fog csinálni villanyautót, jók is, csak kezeljük a helyén a dolgokat.

[ Szerkesztve ]

üzenetek