üzenetek

hozzászólások


zsohu
(tag)

Hogy én mennyire imádtam ez a játékot! Ez volt az első meghatározó multis élményem! Annó linux alól játszottam vele, teljesen jól működött. Volt klánunk, saját szerverünk (tele mindenféle moddal), ts-ünk, istenem de szép idők voltak. Kikapcsolódásként meg a UPC public szerveren nyomtuk. Köszi az írást róla! Már jó ideje nem néztem rá, van még mögötte aktív játékos tábor?


KaiotEch
(nagyúr)
Blog

Én inkább az RtCW-t imádtam, még anno freestart-os nettel játszottam: folyamatos 999 ping, 2-t előre 1-et hátra lépésekkel :D Suliba szünetekbe bekéredzkedtünk infoterembe, hogy játszhassunk :D


-=MrLF=-
(senior tag)
Blog

Köszi jó cikk, jó volt olvasni róla. Én nagy ritkán a BF2-vel szoktam nyomulni.


doc
(nagyúr)
Blog

az egyetlen jatek amivel toltam multiban, meghozza rengeteget :)
nekem a Fuel Depot palya volt a kedvencem

azt mindenkepp fontosnak tartanam megjegyezni hogy a Covert Ops mesterlovesz is (pont ezert a kedvenc kasztom)

zsenialis jatek :C


szupermacs
(veterán)
Blog

Gusztustalan dolog, hogy az emberek megtalálnak egy bugot és nem csak kihasználják, de rendszeresen is használják, ahogyan az első videón is látszik. Ez nem túl korrekt részükről.

Egyébként jó bemutató lett, jobban szeretek ilyen régi játékokról olvasni, mint a felhypeolt, mostanában kiadottakról.

[ Szerkesztve ]


seniman
(addikt)
Blog

Sokat nyomtam én is vele,csak aztán a sok csaló miatt elment a kedvem tőle :((


szupermacs
(veterán)
Blog

Nem válasz akart lenni, bocsánat.

Kifutottam a szerkesztési időből.


imibogyo
(veterán)
Blog

Ez nem túl korrekt részükről.
Viszont ez mindenkinek a rendelkezésére áll, tehát nem úgy használnak valamit, hogy te ne tudnád. Én úgy kezeltem anno ezt, mint egy beépített "superjump" lehetőséget. Ha valaki használta, használta, ha nem nem. Én ettől még nem kerültem hátrányba soha, vagy a ranglistán lejjebb ET-ben, csak mert nem használtam "superjump"-ot. Sőt rengetegen úgy haltak meg sorba, hogy használták.... Egy jó játékos vele és nélküle is jó játékos. ;)


szupermacs
(veterán)
Blog

Én sokat játszottam régen Q3-al, ezzel kevesebbet. Viszont ott sem tudtam erről a bugról, nem is használtam. Ez olyanokkal szemben "csalás" akik nem ismerik még.


imibogyo
(veterán)
Blog

Elég volt egy-két multi-meccsben részt venni, az ember már is megtudta. Q3-ban sem kürtölték szét a világba a "rocket-jump" lehetőséget, mégis futótűzként terjedt a híre. Én az ET-ben is maximum 1-2 hét után megtudtam, hogy van ilyen.


nbg
(senior tag)

vwv rulez :)


Joci10
(őstag)

Én sem játszottam más multi FPS-t. Ezt is azért, mert ingyenes volt, és a haverok rávettek. Utólag azt kell mondjam: megérte. :)

Egyébként sokan mondogatták, hogy csalnak, meg ilyesmi; de aztán csak észrevettem, hogy van benne fejlődési rendszer. Ha egy több map-ból álló packot játszott a társaság, akkor a második vagy harmadik pályán becsatlakozó 'zöldfülű' játékoshoz képest az elsőn kezdőknek már jókora TP-jük volt, így sokkal hatékonyabbak voltak (fejlődtek a képességeik, így nehezebben lehetett megölni őket; de ők könnyebben öltek).
Viszont ami nagyon gond volt: voltak olyan játékosok, akik 'elnyomták' az ellenfelet. Nem a játékra mentek, hanem beálltak a spawn terület elé, és amint megjelent az ellenfél, már le is lőtték. Vagyis elég bunkó módon próbálkoztak, ami ellen nem volt sok esély (pláne, ha egy klánból volt mind, mert akkor még azt sem lehetett, hogy 'légyszi állj már át, legalább legyenek egyenlő erők mindkét oldalon'). De ezen gondoktól eltekintve (hiszen az ember ilyen esetben inkább átment külföldi szerverekre, ahol normálisan lehetett játszani - valahogy normálisabbak voltak az ottani közösségek, és kevesebb volt a 'VérPistike') sokat játszottunk vele. :)


szupermacs
(veterán)
Blog

A rocket-jump a játék mechanikájából adódóan volt, nem bug miatt. Nem ugyan olyan a kettő. Nem vitatkozni akarok, mert értelme nincs, csak tényleg inkorrekt a kezdőkkel szemben.


imibogyo
(veterán)
Blog

A kezdőknek gyorsan kell tanulni. ;] :P


szupermacs
(veterán)
Blog

Vagy jön a ragequit és az uninstall... :D


hue2000
(tag)

Jó cikk grat


Polllen
(nagyúr)
Blog

Mennyi ezer órát öltem én ebbe a játékba... :) Atya ég. De nagyon imádtam.

Dignitas ET eXposed - kedvenc fragmovie.

Ezután a cod4 elég egyszerű volt minden szempontból. :DDD


pdev1811
(tag)

Volt hozzá egy mod: True Combat: Elite Eléggé átalakította a játékot és új környezetbe helyezte és számomra ezzel a moddal a valaha volt legjobb game lett. De mára már csak 1-2 szerver maradt, játékosok nélkül. :O


Stauffenberg
(nagyúr)
Blog

Akkor sosem merülhettél el igazán a Quake 3-ban (meg a többi Quake Engine-re épülő játékban), ha nem ismered a strafe jumpot.

Ez eleinte egy bug volt még a Quake II-ben, de mivel vicces volt és inkább adott egy kis pluszt a szórakozáshoz, ezért később szándékosan hagyták benne (leginkább a közösség kérésére). Mivel a mai napig az összes Call of Duty is még a Quake 3 motorra épül, ezért azokban is benne van, sőt eleve úgy tervezik a pályákat, hogy vannak olyan részek, ahova csak így tudsz felugrani. Túl nagy előnyt nem ad, de néhány kezdőt megviccelhet.

[ Szerkesztve ]


Doom
(aktív tag)

Nahát, mennyi ex player :) Vicces lenne tudni, hogy épp egymást cheatereztük le 1-1 f2f alulmaradás esetén :)

A strafe jumpot szerintem nem tekintette senki bugnak, abból kifolyólag, amit páran már kifejtettek itt. Sokkal csúnyább volt ennél pl. az Oasis pálya első axis bázisának sarkánál lévő "liftezési" lehetőség, igaz, ha jól tudom, kupákban azonnal ki is zártak, ha ezt alkalmazta az egyén.

Joci10: szerintem az is jó volt, hogy hiába volt fejlődési rendszer, azért egy újonc is le tudhatott lőni egy maxra tápolt ellenséget (na jó, a medicet a plusz hp miatt kicsit nehezebb volt :) )

[ Szerkesztve ]

üzenetek