üzenetek

hozzászólások


Ayg0
(senior tag)

Mivel zsír új, szerintem elég a legvékonyabb. Nem feszegetni/tágítani akarod az összecsukót, hanem csökkenteni a fémfelületek súrlódásából adódó kopást.

A legjobb állapotmegörző faktort te tudod hozzáadni: kerüld a kátyukat, fekvőrendőröket, patkákat, föld/salakos/murvás/egyenlőtlen felületű utakat (remélem semmit nem hagytam ki :DD), tehát minden olyan rizikófaktort, amitől rengéscsillapító híján a legcsekélyebb mértékben is "kileng" a kormányrúd. :)

De ha nagyon venni akarsz rá valamit: 10" gumikat, és valami jobb defektgátló folyadékot.

Ha normálisan használod a rollert, a gyári fenéklemezre sem lesz gondod, ergo az a fémlap csak felesleges plusz súly.

[ Szerkesztve ]


harylmu
(őstag)

végül egészet cserélték, nem tudták megjavítani.


Ayg0
(senior tag)

Komplett új rollert, vagy csak elektronikát kaptál?


harylmu
(őstag)

Nem, új rollert kaptam. Neten viszonylag könnyűnek tűnt a javítás, de lehet nem bajlódtak vele. :D


mekkGyver
(aktív tag)

Megvolt az első utam az M365-tel. Még szoknom kell az érzést, de összességében tetszik. Annyi negatív egyelőre (kerékpárhoz képest), hogy minden apró kavicsot nagyon megérezni. Olyan, mint amikor a bicikli kereke lapos, és a felnit éri az úthiba. A másik, hogy ezt ilyen nehéz pontos értékre felpumpálni, vagy én csinálok rosszul valamit? A hátsóból kiáll a szelep, az még ok. De az elsőre rá kell a toldatot csavarni. Ha felfújom az előírt 3bar-ra, mire letekerem a toldatot, már csak 2 van benne. Ilyen pici keréknél egy másodperc alatt leenged. Most felfújtam 4-re, így kb. 3-ra engedett le. A defektérzékenysége miatt, na meg a 100 feletti súlyom miatt kritikusnak gondolom a guminyomást.

Még azt is szoknom kell, hogy mindenki megmosolyog, aki meglátja a rollert...


mekkGyver
(aktív tag)

Szoftveres modot egyből megcsináltam, mert éreztem rajta, hogy bír ez többet is. Lényegesen jobb lett. Indulásnál elpörög a kerék! :) Kicsit megszenvedtem vele, pedig egyszerűnek tűnt előtte. Van 1-2 apróság amit nem írnak le a neten, na meg - mint kiderült - az 1.5.1-es szoftver sem jó kiindulási alap. Ha valakit érdekel, majd írok egy gyors tutorialt, amíg friss a dolog.


mekkGyver
(aktív tag)

Megtaláltam a megoldást a pumpálásra.


Ayg0
(senior tag)

Nem véletlen a max 100kg-s terhelhetőség, ha nem ideális a guminyomás, a defektet is könnyebben összeszeded.

A toldót meg csak annyira csavard rá, ahol már épp benyomja a szeleptűt. Értelmetlen csontig rátekerni (azért amit leírtál), még ha adott is a lehetőség. Egyébként egyszerűbb venni hozzá egy normális extendert, aminek mindkét végén szelep van: pl ezt


mekkGyver
(aktív tag)

Gyerekeim ismerkedtek a rollerrel, nagyon tetszik nekik, próbálgatták, hogy indul / gyorsul rövid távon, majd előkerült a hagyományos roller is és rendeztünk lábhajtás vs xiaomi gyorsulási versenyt is. (Nem volt győztes rövid távon.) Nagyjából 20 percet voltunk kinn az utcán vele, és kb. 5km volt az össz. táv. Két kellemetlen tapasztalat, ami a tuningnak köszönhető (CFW_W szoftver):
- Az 5km használat levitte az aksitöltöttséget 60%-ra.
- Olyan forró lett a motor, hogy szinte égetett. Hideg vízzel locsolgattam óvatosan, hogy minél előbb lehűljön. Remélem nem égtek meg a tekercsek.

Tanulság: Oka van annak, hogy lekorlátozták a motorteljesítményt :) . A gyorsulgatást kerülni kell tuning szoftverrel. Ezek után figyelni fogom a melegedést, és ha kell, visszaveszek a max. teljesítményből.


eFeMeR74
(senior tag)

Nem véletlen piros a cfw soft az 850-1000w teljesítmény nem ajánlott kategória, ha hosszabb távra tervezel a rolleral😃 Nem is értem miért azt raktad fel. A saját igényed szerint is csinálhatsz😃 egy 250w motorból ne akarj 1000w csinálni. Bőven elég a 650-750w ha mindenképpen húzni akarod😃
Én a Botoxot ajánlom hozzá😃
[link]


mekkGyver
(aktív tag)

Nem a sima CFW-t raktam fel, hanem a CFW_W-t, amire azt írják, hogy max 850W. Ezt ajánlják legtöbb helyen. Egyébként sejtettem, hogy sok ez a motornak, és úgy terveztem, hogy majd figyelem a melegedést, csak nem gondoltam, hogy ilyen kis gyorsulások is ennyire megterhelik, na meg kicsit bele is feledkeztem.
Szerencsére lehet saját paraméterekkel "főzni", így most visszavettem 32000-re, meg megpróbálom a Rollerplausch-féle szoftot is.


eFeMeR74
(senior tag)

Nem apróztad el😃 a 32000 a min ami alá nem javasolt menni😃😁. De ha jót akarsz magadnak és a rollnak akkor 38000-48000 közötti értékeket használsz vagy meghagyod a gyári 51000😁. Főleg, ha 100+ súlyal használod szegényt🤗
[link]

[ Szerkesztve ]


mekkGyver
(aktív tag)

A tuning arról szól, hogy megpróbálod a legtöbbet kihozni a cuccból, amit csak lehetséges. De ha át is nézed azt a táblázatot, amit belinkeltél, akkor látod, hogy van a sima CFW (max 1000W), és van a CFW_W (max 850W), ami "akkor ajánlott, ha CFW-vel túlságosan melegszik a motor". Azért raktam fel ezt, mert ez azt sugallja, hogy ezzel nem melegszik annyira. Ez a 27877 érték. Ehhez viszonyítva a 32000 lehet nagyjából a 750W csúcsteljesítmény. Mint írtam extrém gyorsulgatás miatt melegedett annyira, normál munkába járás alatt messze nem kap ekkora löketeket elvileg (2-3km sík terep). De figyelni fogom, és még veszek vissza, ha úgy ítélem meg, hogy sok. És éppen a 100+ súly miatt kell az extra kakaó!


Ayg0
(senior tag)

BoToX-al mi a tapasztalat, mennyire melegszik a moci, és mennyivel rövidül a hatótáv?


mekkGyver
(aktív tag)

Na, ma mentem vele 2x5km-t egyhuzamban. Odafelé kicsit lejt, visszafelé (értelemszerűen) enyhe emelkedő. 32000-es beállítással. Még csak langyos sem lett a motor egyik irányban sem. Úgyhogy nálam marad ez a beállítás egyelőre. Még annyit csináltam, hogy a ECO sebességet levettem 7-re, hogy a 6 éves fiam is tudja kicsit próbálgatni anélkül, hogy elszállna vele.


eFeMeR74
(senior tag)

A fogyi nagyban függ a súlytól. De a Botox tuning az amivel 0 károsodási tényezővel számolhatsz hosszútávon.
Kb 5-10km rövidűl a hatótáv sík terepen.
Ha valaki csak sík terepen használja a rollert nyugodtan állíthatja 32000 érték felett, de jelentősen.csökkenhet a hatótáv akár a felére is.😃
Én mondjuk 650w felett nem ajánlom használni😃Ha megnézed a legtöbb tuning nem is megy nagyon fölé.


Anthony001
(senior tag)

Sziasztok!

Gondolkodom elektromos roller vásárlásán, és az lenne a kérdésem, hogyha pl. itthon valamelyik webshopban veszek egy sima M365-öt, akkor később ki tudom cserélni rajta a kijelző panelt? Láttam, hogy van lehetőség a PRO verzió paneljét felapplikálni viszonylag egyszerűen, plusz egy firmware frissítés.

Vagy ezt az itthon vásárolt rollerekkel nem lehet megoldani?

Köszönöm szépen!


mekkGyver
(aktív tag)

Bármelyiken ki lehet cserélni, de a garancia ugrik. Egyébként nem a Pro paneljét lehet (olcsón) kínából rendelni, hanem egy utángyártott panelt, de állítólag ugyanolyan jó. Nekem kb 1 hét múlva jön meg, majd leírom a tapasztalatokat.


Anthony001
(senior tag)

Szia!

Rendben, szuper, köszönöm szépen! A firmware frissítés érdekelne, a többi gyerekjáték. A gari biztosan ugrik? Ahogy néztem, fizikailag nem esik semmi "kár" a rollerben, kérdés, hogy a gyári firmware-t vissza lehet-e állítani.


Ayg0
(senior tag)

Ebben az akkunak kedvező külső hőmérsékletben gyárival kihozom belőle a 20km-es távot. És néhány plusz km/h megfelezi? :Y Akkor nem lesz tuning, ha ennyire aránytalan a hatótáv veszteség. Nem éri meg, hogy aztán nekem kelljen tolni... :))

[ Szerkesztve ]

üzenetek