[Re:] [ZsZso:] Ármegosztó - Best Buy egy picit más köntösben - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Oldman2
(veterán)
Blog

Köszi!


SUPREME7
(őstag)

Szép munka :)

Javaslat, az akciókártyákon jelenjen meg konkrét termék akciónál, hogy melyik domain (webshop), esetleg kis favicon is elég lehet, persze nem szükséges, hogy a user adja meg ezeket, lehetne definiálni előre a népszerűbb, nagyobb webshopokat és url alapján hozzárendelni. A másik, hogy én nem tudtam értelmezni ezt a "következő legjobb ár" mezőt, lehetne inkább ÁK átlagár, vagy valami ilyesmi, ugye a BB topikban is többnyire ÁK árhoz és korábbi árdiagram árakhoz viszonyítunk.

[ Szerkesztve ]


SUPREME7
(őstag)

Egyébként bedobhatnád BB-be, itt a logouton hamar elássa a sok publik blog.


ZsZso
(Közösségépítő)
Blog

Nagyon szépen köszönöm a visszajelzéseket! :R

- Domain/webshop kijelzés rajta van a kisebb TODO listámon, de javaslatodra előrébb veszem!
- "Következő legjobb ár" - felveszem jegynek, végtelenül hasznos észrevétel, ami nekem sose jutott volna eszembe, hogy nehezen értelmezhető, mert annyira megszoktam.
- BB -be debobás alatt nem tudom mit értettél. :U Ott is gyorsan elásná magát, ráadásul félek önpromónak minősülne.

[ Szerkesztve ]


SUPREME7
(őstag)

Legalább lenne ott hasznos poszt is ;] :) Azért ott lenne "bázisa" ennek a dolognak :)

Még egy ötlet, bár a FAQ-ban azt írod a pár darabos készletes akciót nem szeretnéd, hogy beküldjenek, lehetne egy külön kategóriája, azért te is tudod, többnyire azok a jó dealek :) Ha elfogyott, max dislikeolják, és ha összejön X dislike akkor inakítv/elfogyottként listázni, vagy ki se listázni :)


ZsZso
(Közösségépítő)
Blog

A kérdés az, hogy mi számít pár darabnak. Ha nem húzunk meg egy határt, akkor azzal az a baj, hogy minden előtt (is) megnyílik a lehetőség - értsd jófogástól kezdve az eBay -en át az újracsomagolt termékig - és hamar oda jutnánk, hogy a sok poszt között nem lehet megtalálni az értelmesebbet. Bár most az elején nagyon kecsegtető lenne, hogy napi 30 poszt keletkezik, hosszú távon mégis többet ártana mint használna.
Az összes általam nagyra becsült oldalon meghozták ezt a szabályt, amit úgy érzek muszáj itt is érvényesítenem, mert látok benne rációt.

Ettől függetlenül nagyra értékelem ezt az észrevételed is! Hidd el engem is foglalkoztatott a gondolat és sokat töprengtem rajta mire elhatározásra sikerült jutni ez ügyben. Hiszem, hogy a jövőben ha szembe jön velünk egy ilyen szempontból "problémás" akció, akkor elég rugalmasak tudunk majd lenni a konkrét eset körülményeit figyelembe véve.


SUPREME7
(őstag)

Értem, persze, ez elég szerteágazó lehet, de igazából kevés webshop van ahol valós készletet lehet nézni, tehát egy bármilyen random akciónál előfordulhat, hogy pár perc alatt már el is fogy a cucc.

Akkor esetleg külön kategória helyett, adott kategóriába, az akció meghatározott ideje helyett, lehetne egy selectből különböző flag-eket választani (Limitált készlet, utolsó darab(ok), feltehetőleg elárazás ;] stbstb ... )

De persze csak ötletelek, mert tényleg tetszik, a megvalósítás főleg :R


ZsZso
(Közösségépítő)
Blog

Az általad említett akciók nem lesznek szankcionálva! Ha egy akció hamar lejár, akkor ez van. Reggeli botmixeres akciód remek példa erre: gyanítható volt, hogy nem lesz hosszú életű, de akár az is lehetett volna. Attól, ha egy akciónál az lesz kiírva, hogy "utolsó darabok", még nem lesz elutasítva, legalábbis most ezt hiszem. :B

Címkézhetőség ötlete felmerült már bennem is, de nem öltött még formát a fejemben, hogy hogyan lehetne ezt szimplán kezelni (mind szerkesztés - mind megjelenítésnél). Végigfutottam a jegyeket és ahogy nézem ez valahogy lemaradt a rengeteg más teendő között. Most fel is veszem, hogy ne maradjon el. Köszönöm szépen!


ZsZso
(Közösségépítő)
Blog

És fel is ment egy frissítés:
- Kártyák kinézete megváltozott, tudni most már, hogy ki küldte be és azt is, hogy melyik bolthoz kapcsolódik
- Következő legjobb ár elé tettem egy kis információs ikont magyarázatként

Köszönöm a segítséget SUPREME7!


gyimger
(őstag)
Blog

Nagyon tetszik a kezdeményezés, nagyon szépen átlátható a sok akció, egy helyen. Szuper! :R


Mr.Csizmás
(félisten)
Blog

:C


Oldman2
(veterán)
Blog

A Like-oláshoz Facebook vagy Google bejelentkezés szükséges.

Miért?


maross
(veterán)
Blog

Szep munka, szerintem van ra igeny, nem csak forumos mellekprojectkent, hanem orszagos szintu oldalkent is. Ha meg nem lett volna otlet meritve a hotukdeals.com -rol, ajanlott. Egyszeru es jo.


ZsZso
(Közösségépítő)
Blog

Köszi a kérdést! :R

Azért van erre szükség, mert a szavazatok felhasználóhoz vannak elmentve. Ez két szempontból érdekes:
1. Csak egy létező felhasználóval tudsz szavazni. Így elkerülhető, hogy valaki megtorpedózza a közösség által minősített akciókat és 600 kattintással felrántsa a saját akcióját hirdetését az első helyre vagy szétszpammelje a többit. (IP cím ellenőrzés manapság már nem elég)
2. Meg tudod később változtatni a szavazatod.

Ha vannak lennének esetleg aggályaid, akkor nagyon szívesen meghallgatom és beszélhetünk róla. Lehet a GYIKot frissíteném vele, mert biztosan mást is foglalkoztatnak.


ZsZso
(Közösségépítő)
Blog

Köszönöm a tippet maross!
HotUKDeals, SlickDeals és ozBargain volt a "múzsa". Rengeteg ötletem van még, csomó dolgot kell javítani és ahogy időm engedi csinálgatom is.


Oldman2
(veterán)
Blog

Értelek, de akkor miért nincs olyan lehetőség, hogy "regisztrált felhasználó"?

Miért kell ebbe bevonni a sokak által "imádott" gigagcégeket?

A kell a kérdés, mint lehetőség persze maradhat.


vince
(őstag)

A kérdésre ott a válasz a gyik oldalon a Miért kell Facebook vagy Google fiók a regisztrációhoz? cím alatt.


Oldman2
(veterán)
Blog

oké.


ZsZso
(Közösségépítő)
Blog

Sejtettem, hogy előjön a kérdés, teljesen jogosan és nagyon örülök is neki, hogy beszélhetünk róla.

A fejlesztést egymagam végeztem és a felhasználó regisztrációt túlságosan rizikós és nagy feladatnak ítéltem meg. Több szempontból is:
- jelszót tárolása mindig rengeteg kérdést vet fel
- e-mail visszaigazolás, ellenőrzés (eldobható e-mailek, gmail végtelen fiók + és . jelekkel) hatalmas feladat

Szerintem az utóbbi pont megvalósítása hónapokig tartott volna, így muszáj volt ezt a feladatot "másra hárítanom". Ezek a gigacégek sok erőforrást ölnek bele ezekbe a dolgokba, úgyhogy ezt kényszerültem kihasználni. Ugyanis ha az adatokat könnyen meg tudják hamisítani (botok egyszerűen tudják le és felszavazni az akciókat) akkor az egész oldal értelmetlenné válik, hiszen pont azon van a hangsúly, hogy minden a közösség kezében van.

Hogy miért pont eme két céget "támogatja" az oldal? Mert ezekhez tudtam a lehető legegyszerűbben csatlakozni. Később szeretnék Twitter vagy más social oldalakat is opcióként felmutatni, de egyelőre ennyire futotta. :B Lehet persze, hogy idővel lesz elég energia a normál regisztrációra is, de az óriási meló ha alapos az ember.

Nem tudom mennyire sikerült átadnom a nézőpontom illetve az érveim, örülnék bármilyen visszajelzésnek vagy további kérdéseknek. :R

(#17) vince: Köszi, valóban van ott valami, de nem pont így. Én nagyon örültem Oldman2 kérdésének és annak is, hogy itt egy picit másképp válaszolhatok rá!

[ Szerkesztve ]


ZsZso
(Közösségépítő)
Blog

Elképesztően kedvesek vagytok, nagyon jól esik a sok visszajelzés és a segítség! :R :B

[ Szerkesztve ]

üzenetek