[link] itt visszanézhetőek a streamek.
Remnant: From The Ashes - Konzol játékok fórum
hozzászólások
Új 19 percnyi Remnant: From The Ashes játékmenet.
[ Szerkesztve ]
Amúgy jómultkorába nem te kérdezdted ps4 topikba hogy van e valaki dauntlessre?
Megnéztem a 19perces videó nagy részét ennek a játéknak. Coopba biztos jó buli lesz!
Nem, kipróbáltam a Dauntless-t de nekem nem adta... A Remnant meg nagyon bejön és amiket eddig láttam coop játékokat az kifejezetten tetszett. A világ is elég változatosnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
Olyan is a dauntless hogy most elvagyok vele, kihúzom a karit, aztán valszeg félreteszem egy időre.
Jó a stúdió aki csinálja? Nem néztem utána semminek, csak láttam sz első videót és adta.
Nagyon nincs tapasztalatom velük, a Darksiders 3-ig nem jutottam még el, de ez amúgy is teljesen új cím és merőben más mint a Darksiders játékok. Én bizalmat szavaztam nekik, megvettem már mert amúgy sem teljes áras játék, hanem 12,5k. Elvileg lesz valami korai hozzáférés az előrendelőknek, akkor biztos ki fogom próbálni és véleményezem majd.
[ Szerkesztve ]
Én játszottam az első két darksiderst. Mondjuk most nemrég, de a maguk ieében jó játékok lehettek.
Ha most nem dauntlesseznék akkor bloodstainedet játszanék, de majd valamikor sorra kerül a ds3 is.
Mindenképp pótolni fogom én is, mert nagyon kedvelem a Darksiders világát és eddig War a kedvencem. Várom a Darksiders Genesis-t is.
Nálam Fury. A Genesis engem nem érdekel a játék stílusa miatta. Nem az én világom :/
A Darksiders 3 és a Remnant között azért sok a hasonlóság a pályák miatt
[ Szerkesztve ]
Srácok tudni valamit arról, hogy lesz-e nehézség állítás? Remélem nem
Köszi!
Tehát lesz co-op és nehézség állítás is, fasza.. Remélem akkor legalább nehézséghez kötik a platinát mint a Darksiders játékokban.
Nem sokat játszok multis és coopos játékkal szóval nem is tudom mi megoldás az ilyen esetekre.
Általában a party létrehozója szabja meg a nehézséget amit utána a játékosok számához skáláznak/igazítanak. Én elég sok coop játékkal játszom.
sp8787
(addikt)
Ez nalam egyebkent dealbreaker de sztem ennek eleve volt egy soulslike shooter imidzse ,hogy mire lehet szamitani es ez nem az ugyhogy vszinuleg nem vagyok egyedul.
Teljesen erthetetlen amugy a coop es a nehezseg allitas egyuttlete.
Most aki kinlodik azoknak miert nem eleg ,hogy ott a coop minek ehhez meg kulon plusz difficulty allitas?
Igazából nem értem miért dealbreaker, hogy állítható a nehézség. Ha neked a Soulslike kell akkor feltolod a legnehezebbre és kész. Ez inkább csak azoknak lényeg akik nem annyira ügyesek, kitartóak. Gondolom ők a Darksiders 3-at ért kritikák után döntöttek emellett a megoldás mellett mert ott sokan nehezményezték a nehézséget emlékeim szerint.
sp8787
(addikt)
Ezen az alapon minden jatek soulslike lenne csak fel kell nyomni a nehezseget.
Meg ugye ezen az alapon a BB,DS..etc.-ba is kellene allithatosag.
......blahblahblahblahblah
Sztem hagyjuk. Tul hosszu vita/beszelgetes lenne.
Nekem eddig egyedül a Nioh-nál nem okozott ez a dolog gondot. A BB-t egyáltalán nem bírtam megszeretni, el tudtam volna viselni egy lehetőséget, hogy valamivel könnyebb legyen mert a világa amúgy izgalmas lett volna számomra is. Más játékokban a játékmechanika nem úgy van kialakítva, ott a nehézség állítás nagyon primitív formában nyílvánul meg mivel ott a tervezés inkább egy normál szintre van belőve. Úgy gondolom itt az alap a nehéz soulslike volt tervezve és onnan butítanak vissza. De mindegy, nem erőszak ettől még szívesen látunk itt is. És ha jön az előrendelői korai hozzáférés akkor is nyugodtan jöhetsz kérdezni.
A Darksiders 3-ba alapból 4 fajta nehézség közül lehet választani és bejött egy új is. Aki nem tud játszani játszhat a 2 legkönnyebbel. (Story, Balanced) De akiknek ez se megy..
Challenging-be van kihívás tényleg de az Apocalyptic az igazi. Imádtam és platina is
(platinához kell az Apocalyptic szintű végigjátszás is) (2x-er játszottam végig)
Simán csak azért raktak bele nehézség állítást, co-opot is, hogy többen vegyék..
[ Szerkesztve ]
Megjelenéskor vetted meg? Például sokan panaszkodtak, hogy az Apocalyptic-nál 2-vel könnyebb fokozaton sem volt könnyebb és az első két részhez képest sokkal nehezebb lett.
Nem megjelenéskor mert sokan írták, hogy szar stb.. Pedig az egyik kedvencem lett és remek játék, alig várom a következőt
A story módos nehézségét meglestem nagyon könnyű, 2x-ra úgy daráltam végig a játékot a platina miatt kellett még pár cucc
[ Szerkesztve ]
Utólag patcheltek egy csomót rajta. Pl. decemberi build: - "Updated Story mode to be more forgiving."
Azért csak meg lehet érteni, hogyha van 1 széria amit szeretsz/rajongsz érte és az új rész merőben más nehézségű lesz annak te sem örülnél. Persze a ti esetetekben egy ultralight Dark Souls 4 verné ki a biztit.
A Nioh és Darksiders harcrendszerte nekem jobban bejön mint a Dark Souls-é.
[ Szerkesztve ]
Akkor úgy mondom képzeld el ha a Nioh 2 egy sima HnS lenne. Biztos nem örülnél neki.
De a témánál maradva, a Remnant sztorija kb. 15-20 óra lesz és azt ígérik, hogy 1 végigjátszás nem mutat meg mindent.
Valószínűleg..
Amúgy meg ne hívják souls like-nak :/
Grafika, map, stb.. Mins mind Darksiders 3-hoz hasonló.. Ami persze nem baj
[ Szerkesztve ]
Grafika, meg a körítés tényleg ilyen Darksiders / Guillermo del Toro vonal de a játékmechanikákra mondják a souls like-ot és a Darksiders3 is pont elment abba az irányba. De hagyjuk ezt, tök mindegy minek hívják csak legyen jó a játék.
Amúgy látom te várod legjobban a játékot, h h ennyire? Mi az ami ennyire megfogott benne téged?
[ Szerkesztve ]
Nekem a látványvilág ami nagyon erős, mint látod nagyon kedvelem a Darksiders világát és Guillermo del Toro filmjeit amiket nagyon jól megidéz. A Faun Labirintusa, Hellboy amikre leginkább hajaz de amúgy jellemző a rendezőre ez az erős atmoszféra teremtés. Nem olyan tucat grindelős cuccnak néz ki, látom benne a fantáziát és a rengeteg munkát amellett, hogy nem kérnek érte AAA árat. Sokszor rákapok ilyen különc dolgokra, nem feltétlenül sodor az ár magával minden téren. A játékmenet is bejövős, mert egyszerű és jól működik és a COOP is jól ki van dolgozva.