Értem, sajnálom.
Samsung LCD és LED TV-k - TV & Audió fórum
hozzászólások
![](/dl/faces/puppy2.gif)
PuffyDog
(junior tag)
Köszönöm.
Azért persze olvastam eleget, hogy mi okozhatja ezt a hibát és itt is kaptam segítséget.
Samsung Support pedig: Április első napjaiban lett igényelve a garanciajegy postai úton. Megadtam a címet is. Oké, küldik. Még aznap emailben a biztonság kedvéért írtam nekik, hogy a telefonbeszélgetésre hivatkozva még egyszer azért leírnám, hogy erre a címre küldjék. Vártam heteket, se kép, se hang. Kiderült, hogy a TV rendelési címére küldték.
Aztán szépen lassan minden hibát, amit dokumentáltam elküldtem nekik. Másfél hónapba tellett kinyőgniük, hogy ezeket NEKEM kell továbbítani a Samsung központ felé. Az ügyfélszolgálatuk erre nem képes?
Ha valami Auchan sajátmárkás termékkel ment volna ugyanez nem lepődök meg, de hogy a Samsung Support van ilyen szinten.
![](/dl/faces/happy.gif)
tigribigri
(junior tag)
Szerintem attól függ milyen állapotban van, illetve valójában hány éve használják.
Ha valóban 3-4 éve használják akkor azt gondolom tényleg drága volt.
A Q60T-nek a mai megfelelője a 65Q60C (egyébként kb. ugyanazokkal a paraméterekkel rendelkezik, semmi fejlődés) most 265k. Ehhez érdemes viszonyítani a használt árat.
Igen, én is így látom, kiadják ugyanazt átnevezve évente új formában. Ez nem volt sokat használva, most is kihasználatlanság miatt adták el.
Egyébként a betört 55-ös Samu tévénk kapcsán beszéltünk egy szervizzel, alternatív panelt tudnának bele 140k körül, meg gyárit 190k körül... Na nem is volt vonzó a javítás gondolata...
Viszont amit még elmondtak, hogy az újabb Samukban kispórolták a műanyag házból azt a kis keretezést is ami a régebbiekben a panelt megtámasztotta, szóval még törékenyebbek, valamint a szervizes tapasztalatai szerint eléggé mennek tönkre maguk az újabb panelek is, ő 3 évet jósolt élettartamnak ha veszünk most egy új Samut.
Nekem amúgy egy 55-ös RU8002 tévém van, azt vettem 2019 körül 180k-ért újonnan. Néztem az rtingsen a rá következő évi utódját, sikerült egy majdnem minden paraméterében gyengébb tévét kiadni helyette, nem is értem.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/m29.gif)
TZ1
(csendes tag)
Üdv! Megerősíthetem, hogy a Samsung nagy tv-k nagy része 2-3 évet mennek és kijelzőhibássá válnak. Senkinek sem ajánlom. Aki nem hiszi kérdezzen meg néhány szervizt és döntse el maga.
![](/dl/faces/happy.gif)
randomnév
(újonc)
amikor elkezdi a felismergetést, nyomj egy back/exit gombot a távirányítón
![](/dl/faces/happy.gif)
randomnév
(újonc)
az RU és NU széria kb ugyan az, se nem jobb, se nem rosszabb
![](/dl/faces/happy.gif)
randomnév
(újonc)
a tv-t ha bekapcsolod és lépkedsz a menübe (nem működő kijelzőnél) világíts rá a kijelzőre közelről lámpával. ha látni, hogy van alatta képtartalom, akkor háttérfény hiba. ezt okozhatja a ledek hibája vagy nagyon ritka esetben a tápegység.
ha van háttérvilágítás (halvány fény a kijelzőn) akkor problémásabb, kijelző réteg vagy alaplap hiba.
nehéz megmondani melyik helyzet áll fent nálad, mert ugyan "durrogni" tudtok a videó alatt, de egy értelmes, éles videót közölni a hibáról nem...
mondom ezt úgy, mint egy szerződött samsung szervízpartner az ország keleti részéből.
![](/dl/faces/puppy2.gif)
PuffyDog
(junior tag)
Köszönöm az infót.
Az a baj, hogy ez a Motorola Edge 40 Neo nem éppen aktuálisan a lehető legjobb kamerás telefon.
Illetve tényleg full random módon jelentkezik a hiba, nem nézi, hogy éppen milyen fényviszonyok vannak. Redőny nincs az albérletben, a sötétítő pedig annyit ér, mint halottnak a csók. Látni halványan az ikonokat, olyan mintha a fényerő mínusz 100on lenne.
Tehát ha az általad említett második opció áll fent az mennyire könnyen javítható? Oktogon Szervíz Kft.ről tudsz bármi infót?
És a durrogás miértjéről írtam már. Ha nem veszem figyelembe, hogy milyen promóció és kupon volt, akkor ez egy millió feletti model. Másfél hónap volt a garanciajegy normális módon történő pótlása. Másfél hónap volt az, hogy oké, akkor ezt az egészet panaszként továbbítsuk a Samsung központ felé. Mert az ügyfélszolgálat erre ugye képtelen.
Veled nem tudnám felvenni a kapcsolatot?
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/happy.gif)
hyppo!
(tag)
Hát ezzel azért én nem értek egyet.
43JU6000 2016 óta megy hibatlanul
40KU6100 2017 óta megy hibátlanul
55Q70R 2020 óta megy hibátlanul 8000 óra van benne
43Q60B 2022 óta megy a fiam szobájába hibátlan
55Q60T 2021 óta megy 3000 órával (hálószoba tv, nem sok van benne)
Szóval állításod nem helyénvaló!
![](/dl/faces/happy.gif)
randomnév
(újonc)
kijelző réteg hibás a készülék, egy idő után nem fog működni, csak folyamatosan újra indul majd a készülék. kijelző réteg cserével orvosolható.
![](/dl/faces/happy.gif)
randomnév
(újonc)
nem ki spórólták a műanyagot, hanem keret nélküli lett a design, hogy véknyabb/szebb legyen a készülék. ragasztva van a kijelző réteg, de ezt már kb minden gyártó csinálja. semmivel nem törékenyebb vagy sérülékenyebb. ez is ugyan úgy törik mint a régiek.
a samsungnak volt sajnos egy rossz szériája az utóbbi 2-3 évben, a TU modellektől indulva, (TU-AU-BU) mindben ugyan az a gyártó szolgáltatta a kijelzőt (nem saját magának csinálja a samsung, gyártatja) ami sajnos a gyártó sorról szarul jött le. de ezekből már van javított kiadás a tömeges meghibásodás miatt, az újak már nem szoktak meghibásodni vagy nagyon nagyon ritkán.
![](/dl/faces/own/amd_power.gif)
AMD Power
(titán)
Vagy 177e 55Q60C, vagy ha nagyon kell a 65 akkor már inkább egy CU7172 újonnan.
![](/dl/faces/m36.gif)
Celtis
(veterán)
Sajnos te is megtapasztaltad a samsung alsópolcos szerviz "szolgáltatását". Gyakorlatilag csak akkor foglalkoznak veled, ha egyáltalán nincs kép vagy hang.
Az LG-ről viszont szinte csak jókat hallani. Magam is saját tapasztalatból meg tudom erősíteni, hogy ég és föld vagy talán kicsit nagyobb is a különbség e kettő között.
![](/dl/faces/happy.gif)
hyppo!
(tag)
Honnnan nézzük a nagyot?
Ezelött 8-10-12 évvel ezelött a az 55" is nagynak számított.
![](/dl/faces/puppy2.gif)
PuffyDog
(junior tag)
Hát igen, elég relatív, azért kérdeztem.
![](/dl/faces/happy.gif)
Bandeee82
(tag)
Én konkrétan az Oktogon és a Samsung support kombó miatt soha többé nem veszek semmilyen Samsung cuccot. Korábban LG volt és utána is az lett.
Oké de te nem teszt pendrive lejátszására vetted a tv-t. Annyira gáz a Samsung garanciája,hogy eszembe nem jutna többet tv-t venni tőlük.
Most is Philips van. Szerencsére nem kellett még gariztatni,nem tudom milyen. De már nem is garis.