Samsung LCD és LED TV-k - TV & Audió fórum

üzenetek

hozzászólások


PuffyDog
(junior tag)

Köszönöm. :R
Azért persze olvastam eleget, hogy mi okozhatja ezt a hibát és itt is kaptam segítséget.

Samsung Support pedig: Április első napjaiban lett igényelve a garanciajegy postai úton. Megadtam a címet is. Oké, küldik. Még aznap emailben a biztonság kedvéért írtam nekik, hogy a telefonbeszélgetésre hivatkozva még egyszer azért leírnám, hogy erre a címre küldjék. Vártam heteket, se kép, se hang. Kiderült, hogy a TV rendelési címére küldték. :DDD
Aztán szépen lassan minden hibát, amit dokumentáltam elküldtem nekik. Másfél hónapba tellett kinyőgniük, hogy ezeket NEKEM kell továbbítani a Samsung központ felé. Az ügyfélszolgálatuk erre nem képes?
Ha valami Auchan sajátmárkás termékkel ment volna ugyanez nem lepődök meg, de hogy a Samsung Support van ilyen szinten. :DDD

üzenetek