Nah, megköttetett az üzlet.
Későn ért haza a srác, így csak az alapokra volt időm félhomályban.
-karbi tisztítás
-gumi fújás
-olajazint csekkolás
-gyertya csekkolás.
Olyan a motor, mint vártam. Mindene jó, de egyben foglalkozós is. Jók a fékek, de kerékre nem fog állni velük. Az utat szépen tartja, a lánc nem lóg, nem ropog.
A motor, a kuplungot leszámítva, zörej mentes. A kuplung csörög kiengedve, ezért alkudtam is, meg tudom oldani magam.
Az alap N-es folytásoknak nyoma sincs (a kiput még nem tudtam széthúzni a sötétben).
Az áttétet már valaki módosíthatta az én ízlésem szerint: jól ki kell pörgetni váltás előtt, cserébe lazán viszi a 60-at. Ilyen szempontból jobb, mint amit vártam. Igaz így van egy kis hőkölés nagy gázra.
Nyomokban eredeti cuccokat is találtam: gyári lánc védő, gyári gége cső (bár ez repedezett).
Összességében boldog vagyok. Kell vele foglalkozni, sokat, de 2 szerelés között élvezhető.
Plusz hozzátenném, hogy a benne levő benzin állapotáról nincs infom, de nem tűnik frissnek.
Majd kérdezek még tőletek, ahogy haladok majd.