Starlink - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


Barney182
(újonc)

Sziasztok!

Január óta tart a kálváriám a starlinkkel, gondoltam megosztom veletek, illetve ha valakinek van bármi tanácsa, ötlete, örömmel fogadom. :)

Az első kit, ami megjött, konkrétan nem működött. Felvettem a supporttal a kapcsolatot, akik jónéhány levélváltás és próbálkozás után megállapították, hogy hagyjuk ezt a kitet, küldenek másikat.

Azt talán hagyjuk is, hogy a DHL nem keresett meg rendesen (nem tudok hirtelen más ilyen jellegű szolgáltatót mondani, amelyik nem küld se emailt, se smst, hogy érkezik, de lehet, hogy csak szerencsém volt eddig...), de végül megtaláltam a postán a csomagomat. Kibontás és setupolás közben lett gyanús, hogy a wifi el van nevezve már, de a starlinkbe érkező kábel is rendesen meg van törve, szóval mint rájöttem: ez egy használt kit.

Egyébként ez végre működött jól, örömmel be is üzemeltem - csak aztán elkövettem egy hibát...jeleztem a supportnak, hogy használt készletet kaptam, törött kábellel, láthatóan használt tányérral, stb. Kértek képeket, majd miután megkapták őket, mindenféle egyeztetés nélkül berendeltek nekem egy újabb kitet, a nálam lévőre pedig küldtek emailt, hogy vissza kell juttassam határidőre, ha nem történik meg, akkor ugye fizethetem az egész kit árát. (Btw direkt kértem őket, hogy ne töröljenek semmit, hagyják az előfizetést, stb.)

A DHL-t megint hagyjuk, mert a tracking nem működött és 2 hétig semmilyen mozgást nem jelzett a csomagkövetés, már kezdtem aggódni, hogy mi lesz. Ezúttal jobban figyeltem és bár nem én voltam otthon, a csomagot átvette egy családtagom. Este láttam, hogy már a doboz is szét van iszonyatosan repedve, de egyébként is bontott az egész, felnyitva a tetejét pedig már nem is csodálkoztam ezek után, hogy ez is egy használt kit, annyi különbséggel, hogy még retkesebb volt minden, a routeren ujjlenyomatok, a kábeleken (bár egyáltalán nem olyan állapotban, mint a második kitnél, de) apróbb sérülések, a doboz koszos, stb...A router lejelszavazva, csak a 6-szor kihúz-bedug resettel tudtam hozzáférni, hogy aztán a következő üzenet fogadjon az alkalmazásban: "Unexpected location". A honlapon próbáltam beregisztrálni magamhoz az új starlinket, de ott a "device already assigned" üzenet miatt nem jutottam tovább.

Szóval nem működik ez sem jelenleg. Írtam a supportnak, küldtem képeket, minden alkalommal kulturált módon váltottunk leveleket, de erősen kellett fegyelmeznem magam, mert fontos, hogy működjön, és nem akartam, hogy "gond legyen"...Úgy egyébként értetlenül állok az egész helyzet előtt, sosem találkoztam még ilyen céggel (szerencsére).

Próbáltam meggyőzni őket, hogy hadd tartsam meg a 2. kitet, mert az legalább működik, és amúgy sincs értelme egy másik használt (és nem működő) kit megtartásának, de egyelőre nem jött válasz. Mit gondoltok? Valamit másképp kellene csinálnom?

üzenetek