Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


T-online
(tag)

Szerbusztok!

A T-online HelpDesk-én dolgozom és szeretném, ha mindenki örömmel és boldogon használná a T-online-os internetét, nem pedig úgy, hogy fúj, gonosz T-online, csak elveszi a pénzem és nem ad érte cserébe semmit, ezért arra gondoltam, hogy nyitok egy topic-ot, hogy bárki leírhassa a problémáját és személyre szabottan megoldhassuk azt.
Főként műszaki jellegű problémákra gondoltam, de ha akad egy két infós kérdés jöhet az is, mert azért elég jól tisztában vagyok mindennel így hát csak annyit mondok, ha bármi gondod van a T-online-os ADSL-el, Kábelneteddel, T-home TV-el vagy a HDTV-el(100 db VDSL-es tesztre gondolok, ha a T-kábel kábeltv-s szolgáltatással van a gond, akkor marad a 1298) ne tartsd magadban, írd le bátran vagy hívd a díjmentesen hívható 1412-t(Magyar Telekom hálózatából), nyomd meg az 1, 3-at utána beütöd a nyolcjegyű 65-el 67-el kezdődő ügyfélazonosítót, 2, 1, 0 majd végül a négyjegyű ügyféljelszó és máris jön az ügyintéző aki remélhetőleg legalább annyira próbál segíteni mindenkinek, mint én.


Livius
(őstag)

A XXII. kerről tudsz valamit mi a helyzet? Elég rossz a netem mostanába szakadozott csúcsidőben, most úgy nézki, ez meg fog szünni, de londoni serverre meg most több mint 100ms el pingelek. Délelött tökéletes szinte mindig. Egy barátom is panaszkodott hogy voltak neki kimaradások fél napig, többször is itt.


Mag_
(tag)

Nahát micsoda nemes gesztus! Gratula ! Én anno 5 éve voltam még a cég ügyfele, (Axelero -s idökben) és tényleg meg voltam elégedve a szolgáltatás minöségével ( az árával nem,de ez már más kérdés : ))) akkor 14.900.- Ft-t fizettem a 384 / 64 -es netért,másfél éven át,aztán jött a Fibernet,és mentem oda ott 900 / 128 -at adtak 6.900.-ért. Olcsobb volt, de ahogy az lenni szokott elején nagyon jo volt,aztán kábelnetes jellemzök: este használhatatlan online játékra, volt olyan hogy 1-2 hét alatt több baj volt vele,mint az Axelero-val 18 hónap alatt.... javaslom aki kiváncsi nézzem be a Fibernet?(FiberFOS) topicba.... gyalázat 10 megás net 400-300 kbittel jön este, letöltés...

De szerencsére ennek már vége, a mostani angol kábelnetemmel meg vagyok elégedve, havi 10 font,és 2mbit, bár ha sokat töltök le, lekorlátoz pont a felére.
bocsi az offért:)


T-online
(tag)

ADSL-ről van szó? mi a londoni szerver ip címe?


turorudolf
(csendes tag)

SEGÍTSÉG!!!!!!!! hogyan tudok belépni speedtouch 780 i wl menüjébe,hogy engedélyezni tudjam a notebook felé a kapcsolatot


Livius
(őstag)

T-online ADSL-em (4Mbit/256Kbit) van, www.multiplay.co.uk címre volt nagyobb mint 100 ms olyan 19:00 és 21:00 között tegnap. Késő este normálisabb lett, olyan 48 ms-re lecsökkent. A T-com tesztserverre (192.168.9.1) volt néha amikor felugrott 45-50 ms-re mikor teszteltem. Kiváncsi vagyok ma milyen lesz, most még délután tökéletes.


T-online
(tag)

192.168.1.254 3play felhasználónévvel és jelszó párossal, Internet Explorer 7-el nem megy, de minden mással igen.


Livius
(őstag)

Már megint beállt a több mint 100 ms-re. Német servert meg kb 55 ms el pingelek most sajnos.

[ Módosította: Intruder2k5 ]


Jim Tonic
(nagyúr)
Blog

A gesztus csodás, de a "szerbusztok" csípi a szemem. Szervusztok!


T-online
(tag)

Mondjuk azt, hogy egy a központhoz legközelebb lévő ADSL-ről van alkalmam tesztelni, erről 50-es átlag ping-el megy szóval tény, hogy neked nagyobbak a ping idők, de ezek szerint, akkor ott terhelt a hálózat, a tesztszerveren a sebesség megvan rendesen? Arra esetleg tudnánk hivatkozni és hibát feladni, de erre sajnos nem nagyon.

[ Szerkesztve ]


T-online
(tag)

Ez olyan jól néz ki, hogy szerbusztok meg jól is hangzik, tény, hogy nem helyes, akkor legyen Hello mindenkinek. :)

[ Szerkesztve ]


Jégkokó
(veterán)
Blog

Én csak arra lennék kiváncsi, hogy a t-com mikor szándékozik átállítani a központokat adsl2 re.


T-online
(tag)

Erről sajnos nincs információm, VDSL van most tervbe véve, de abból is kérdéses, hogy mi lesz.


Jégkokó
(veterán)
Blog

Értem. És azt nem tudod, hogy a t-online miért adja a használt modemeket ujként oda az ujonnan szerződött előfizetőknek? Vagy ennyire kevés dlink modem van?


Maggi_
(csendes tag)

JégHoki.....nem kéne már fikázzad a többi szolgáltatot.... mert azt tudja mindenki hogy a Fibernet-nek b3ny@1sz a melegsz@rig.....
T-online legalább tartja magát ahoz amit megigér a szerzödésben. Szemben FiberFossal, lefogadom hogy a szolg.területe több mint 50%-án nem hozza a beigért sávszélt.

illetve a T-online legalább veszi a fáradságot hogy itt szupportot tart, ellenben a Fibernettel, aki még meg is tiltotta egy lelkes alkalmazottjának hogy itt válaszoljon a juzerek kérdésére (ráadásul a srác szabad idejében tette, kvázi nem kapott fizetést se érte).
probáltad már felhivni a Fibernet ügyfélszolgálatot.....

Kedves T-online HD (Budapest) !

Nem érdemes foglalkozni a Jégkoko nevü userrel, mert kérdései csak a provokálást célozzák. Borzalmasan naiv , olyan mint Schavazi az Ikrek c. filmben,aki egy külön szigeten nött fel, elzáráva a külvilágtol.


Maggi_
(csendes tag)

up

[ Szerkesztve ]


Jégkokó
(veterán)
Blog

Tévedsz nem vagyok naiv , amugy meg január közepe óta adsl em va a t-onlinenál. És a saját szememmel láttam a visszajött modemeket az előfizetőktől, amik kaptak egy uj csomagolást és mentek is vissza ugy mint uj modem.
Minek kell 2 nevet regisztrálnod a fórumba? Egy nem elég?

[ Szerkesztve ]


T-online
(tag)

Nemtudom mennyi D-link modem van, de az biztos, hogy futár viszi ki a modemet házhoz az új előfizetőknek és ha esetleg tényleg használt modemet visznek ki úgy gondolom nem ez a legfontosabb, mert 1 év garanciát adnak rá, tehát ha bármi gondja lesz, akkor kapsz helyette másikat.


Viktor77
(titán)

"Minek kell 2 nevet regisztrálnod a fórumba? Egy nem elég?"

Erre én is várnék egy magyarázatot. Amennyiben holnapig nem kapok, mindkét nick repül.

[ Szerkesztve ]


VladimirR
(nagyúr)

igazsag szerint belole egy is sok ^^


blunt
(aktív tag)
Blog

azt meg tudod mondani, hogy kábelnet és kábeltv-hez miért olyan set top boxot kaptam, ami sem megállítani, sem felvenni nem tud?


Mag_
(tag)

fogalmam sincs ki az. miért lennék banolva? lehet valaki szorakozik a kollégiumbol. nem csak én vagyok erröl az ipröl.


Mag_
(tag)

hát te még itt vagy
jo ideje nem láttalak reméletem hogy eltüntél, de nem :(


T-online
(tag)

KábelTV kérdésekkel inkább a 1298-at javasolnám, hogy hozzájuk fordulj, de jelenleg nincs merevlemezes Set Top Box a T-kábel kínálatában még akkor sem, ha HD-s csomagod van. Az olimpiára már tervezik, hogy lesz.

[ Szerkesztve ]


Spirit
(őstag)

Köszönjük a lehetőséget, remélem sok emberkének hasznos segítséget tudsz nyújtani.

Valami hihetetlen,hogy pont most nyitottad a topicot,mert épp a Fibernetes hűségem lejárta közeledik és már előre berendeltem most hétvégén a T-online ADSL-jét.
A kérdésem az lenne, hogy a gyakorlatban mennyit kellene várni hogy aktiválják a 2 éve lemondott telefonvonalat(azt is rendeltem persze), a futár kihozza a modemet, és magát a szolgáltatást is elérhetővé tegyék. Papíron ugye 60 nap, de nem hiszem,hogy ténylegesen ennyi lenne manapság. A másik az, hogy meddig várjak az esetleges kapcsolatfelvételre, szóval mikor gyanús már a dolog, ha semmi nem történik.Egyébként Budaörsön lakom.

Válaszodat előre is köszönöm!

[ Szerkesztve ]


T-online
(tag)

T-com-os telefonvonalat és mellé ADSL-t vagy T-home duplát rendeltél? Ha a telefonszám megvan már, hogy mi lesz küldd el privátban nekem.


Viktor77
(titán)

És neked is mag van az email címedben meg neki is, mi? Ráadásul mindketten a Fibernetet szapuljátok. Onnan Bristolból. Érdekes egybeesések. Estig van lehetőséged (privátban) kimagyarázni.

[ Szerkesztve ]


Spirit
(őstag)

A tonline.hu-n az adsl-nél a megrendelésre nyomtam, végigkövettem a dolgot, az elején megkérdezi,hogy meglévő vonalra vagy rendelek vonalat is mellé. Na ott választottam a rendelést. Megkaptam a visszaigazolást mail-ben, pár dolgot már tudok(ügyfélazonosító, megrendelés azonosító, bejelentkezési azonosító), de semmi konkrét. Vasárnap rendeltem meg és most várok.


T-online
(tag)

Akkor gyanítom, hogy normál T-com-os vonalat fogsz kapni, ebben az esetben azzal nem igen tudunk mit kezdeni amíg nem lesz meg a vezetékes vonalad, ez elképzelhető, hogy egy-két, akár három hét lesz, jobb lett volna, ha T-home duplát rendelsz, azt gyorsabban be szokták kötni, ideális esetben egy hét alatt megvan, ha gondolod küldd el az ügyfélazonosítod privátban aztán egyeztetünk.


Livius
(őstag)

A 192.168.9.1 t-com tesztserver ipcímet is pingeltem, és hát volt olyan hogy 50-60 ms-re felugrott. Letöltési sebességgel viszont nincs gond, csak a feltöltésen látok egy kis csökkenést ilyenkor, olyan 3-4k-t.


Spirit
(őstag)

Pü. ment!


T-online
(tag)

ment vissza is


T-online
(tag)

Tehát amikor a legrosszabb a helyzet, akkor az adsl tesztszerveren 190kbit-et mérsz feltöltési irányban vagy mennyit pontosan?

Amikor a leglassabb megítélésed szerint a neted, akkor adsl@test felhasználónévvel és test jelszóval mérj egy sebességet a 192.168.9.1-en 2048-as csomaggal, miután végeztél nézd meg mennyi az átlag ping a tesztszerre, írd fel a 120-al kezdődő hosszú hibaszámot és írd meg az eredményeket nekem vagy akár ide a fórumba is jöhet, meglátjuk mit tudunk tenni.

[ Szerkesztve ]


Livius
(őstag)

202kbit vagy kicsit kevesebb mint 200kbit. De ma úgy néz ki nincs ping gondom szerencsére. Minden jó most. :C


Snoop-y
(veterán)

Áhh a másik T-Online topic miért nem volt jó?
Amúgy a T-Online nak van saját fóruma ahová lehet fordulni segítségért ( pohlyforum ).
Kíváncsi leszek meddig tart a lelkesedése a hd-s kollégának ;]


Snoop-y
(veterán)

Amúgy annyira nem jó ötlet személyre szabott helpdesket nyitni egy fórumon mivel ez nem hivatalos support felület. Szeretném felhívni a figyelmed és persze mindenki más figyelmét is erre. Nem beszélve arról, hogy nem tudni kinek adtok ki személyes adatokat.

A segítségnyújtás értékelendő de mindennek megvan a maga formája. Technikai kérdésekben eddig is segítettünk itt a fórumon de nagyon nem szeretnék itt találni egy hibabejelentő gyorsanmegoldom csatornát. :K


T-online
(tag)

Általánosságokról beszélünk, én biztos, hogy nem fogok semmilyen személyes adatot kiadni, nem új vagyok a cégnél, jól tudom mit lehet és mit nem.

[ Szerkesztve ]


T-online
(tag)

Hát, 200kbit az még annyira "magas" érték, hogy ezzel nem igen tudunk mit kezdeni, sajnos akkor nálad ebben az időben nagyon terhelt a hálózat.

[ Szerkesztve ]


Snoop-y
(veterán)

Akkor gondolom tisztában vagy azzal is, hogy hogyan és hol lehet hibát bejelenteni valamint ki és milyen formában képviselheti a céget bármilyen médiában.Illetve gondolom azzal is tisztában vagy ,hogy mikor és milyen formában kezelhetsz ügyfél adatokat.Technikai kérdésekre nyugodtan lehet válaszolgatni de ez a topic nem működhet hibabejelentő csatornaként.Ha nagyon nem érted akkor kifejtem majd bővebben milyen technikai felételeknek kell megfelelnie egy helpdesk csatornának ,milyen rendelkezésre állása van hogyan monitorozzák stb stb.
Egyébként meg ha nagyon unatkozol zárjál hbj-t van belőle elég...

[ Szerkesztve ]


Spirit
(őstag)

"Akkor gondolom tisztában vagy azzal is, hogy hogyan és hol lehet hibát bejelenteni" - Hát a hivatalos ügyfélszolgálaton biztosan nem.Náluk mindenre az a megoldás,hogy letekerik egy csomaggal kisebbre(jó ha csak egyel) a netedet, és hiba megoldva. Én már előre készülök,hogy ha jó a vonal, de lassú,akkor veszek szépen egy normális modemet, ha meg rossz, akkor 30 napon belül felmondom. De hivatalos üfsz-ra telefonálni nem fogok,mert még a végén én fogok rosszul járni.

Internet szolgáltatónál eddig én még hibát nem tudtam elintéztetni.Vagy megjavult "magától",mert központi hiba volt, vagy külső közbenjárás kellett,mint pl. "T-online" barátunk, vagy kiszenvedtem,míg lejár a hűség, és alig vártam,hogy felmondhassam a netet.

Részemről nagyon örülnék, ha a topic működőképes lenne, már csak azért is, mert más szolgáltatóknál is volt már ilyen "őrangyal" akiknek nagyon sokat köszönhetek.


Snoop-y
(veterán)

Szia,

Sejtettem ,hogy elmegyünk ilyen irányba. A több ezer hibabejelentés ami érkezik nem oldódik meg csak úgy és nem minden központi hiba.Azt végképp nem az ügyintéző dönti el, hogy mikor migrálnak lefelé.Bevizsgálják a vonalat és ha nem javítható a hiba akkor figyelembe veszik a megrendelés óta megváltozhatott paramétereket ( pl DSLAM kapacitás) és annak függvényében ajánlanak fel migrációt ami természetesen nem abból áll, hogy az U8-as vonalat fizeted de U1-ben vagy.
Továbbra is azt mondom, hogy technikai és egyéb információt lehet kérni a fórumon de konkrétan hibát vizsgáltatni / bejelenteni nem.Értsétek meg végre ezeknek a folyamatoknak komoly háttere van.Pl ügyféladatok nem kerülhetnek harmadik fél kezébe( jelen esetben PH fórum üzemeltetés ) nem tárolódhatnak harmadik fél által üzemeltetett rendszeren. Ez nem meghírdetett felület nincs 24 órás ügyfélszolgálat nem visszakereshető mikor ki vette fel a bejelentést.Ha neadjisten bármi panaszra fut mi alapján vizsgálom meg?


T-online
(tag)

Ezt én is meg tudom erősíteni, hogy sok olyan hiba van amit a kollégák hárítanak el, az ritka, hogy csak úgy magától megoldódik.


T-online
(tag)

Ha hibabejelentés van az természetesen a 1412-n keresztül megy továbbra is, ahogy azt kell. Hibajegyeket még ha akarnék sem lenne egyszerű zárogatni, mert vpn erősen kellene hozzá.


Petie
(veterán)

Hali

arról szeretnék infót kapni hogy kisebb falvakba, 500-1000 fős, tervez-e a téonlány valami fejlesztést internet téren?
net mondjuk van, de nem elég... kéne még egy pár megabit :)


Spirit
(őstag)

Akkor egy konkrét kérdés: Mit ajánlasz azoknak(több helyen olvasni ilyet) akik 8-as csomagban vannak, hoz 6-6,5 mbit-et hónapokig, majd néha van egy kis lassulás, ingadozás, bármi, kipróbálja egy normális modemmel, úgy jó.Bejelenti és a sebességét viszaveszik valami vicc szintre. A kedves user vesz egy normális modemet, és hónapokig küzd, hogy visszaállítsák az eredeti szintre a sebességét, mert arra hivatkoznak, hogy ennyit bír a vonal.

Igazad van hogy ez nem egy ügyfélszolgálat, az adatvédelem is fontos dolog, de sajnos sok olyan ügy van, amit sehogy máshogy nem lehet elintézni. Erről meg nem én, nem Te és főleg nem "T-online" tehet.
Abszolút nem ellened vagyok, vitatkozni meg utálok.

teljesen más: Próbáltam lekövetni a DSLAM-től hozzám a telefonkábelt, hogy nagyjából tudjam, mire számíthatok. Azt vettem észre,hogy ugyan 400m-re lakok tőle egyenes úton, de több nyomvonalon is eljutok az utcámba.. Hogyan lehet biztosan elmérni a távolságot? :)

[ Szerkesztve ]


petne
(őstag)

Én nem értek egyet veled, az általad említett T-s fórum se hivatalos hibabejelentő, tehát az általad említett követelmények közel sincsenek meg, de mégis sokan kérnek segítséget ott és sokan elégedetten távoznak és ez a cégnek is jó. Én nagyon figyelemreméltónak tartom a HD-s kollégát, hiszen megpróbál segíteni azoknak az ügyfeleknek, akik nem boldogulnak a hivatalos hibabejelentővel. Hozzá kell tennem, hogy nem nehéz ezt elérni, legyen ez akármilyen szolgáltató... :(
Biztos vagyok benne, hogy tudja Ő is, hogy hol van a határ, mivel már régen dolgozik a cégnél, gondolok itt arra, hogy nem adhat semmilyen belsős információt, illetve nem hozhatja nyílvánosságra az adatokat stb. Tehát ezért nem kéne aggódni én úgy gondolom...
Jah és végül azok az ügyfelek, akik ilyen nem hivatalos csatornán kérnek segítséget szerintem tisztába vannak azzal, hogy ennek meg vannak az általad is felvetett korlátai és nem fog ezen problémázni, ha látja, hogy foglalkoznak az ügyével, ellentétben a hivatalos hibabejelentővel. :(

[ Szerkesztve ]


T-online
(tag)

Ez nehéz kérdés, erről sajnos nekem sincs konkrét információm, folyamatos fejlesztések vannak, ennyit tudok mondani. :)


T-online
(tag)

Semmi sem biztos, ha bekötik majd meglátjuk hogy megy. :)


Petie
(veterán)

köszi 3 éve is ezt mondták :D


Snoop-y
(veterán)

Az nem baj ,hogy te nem értesz velem egyet viszont nem te felelsz ezekért a dolgokért.
A pohlyfórumot is az információszerzésre ajánlottam és nem hibabejelentésre.Az ügyfelek reakciót pedig nem jóhiszeműségi alapon szoktuk meghatározni.Szóval, hogy én miért aggódjak azt nem más kompetenciája eldönteni.A hivatalos bejelentővel kapcsolatos problémát pedig jelezni kell a megfelelő ügyfélszolgálati csatornán. Arra vonatkoznak törvényben szabályozott válaszidők stb-k.Nem értem miért nem lehet ezt megérteni.

üzenetek