Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


Top cat
(őstag)

Az attól függ, mennyi és milyen szolgáltatás van a te előfizetésedben. Valószínűleg a tiedben több van, mint az övében.

15K-ról tizenhétezer valamennyi, az kb 15%. Nekem is annyit emelt a T.


Cs1csó
(félisten)

Te mondtad, hogy ne vezessék a kábelt vagy ők nem is tervezték, hogy a kiépítik a kábelt a két box-hoz?
(szerintem wifi sávszél/minőség "drága kincs" ezért amit nem fontos inkább nem üzemeltetnék WIFI-ről. Tehát FIX helyen lévő eszközökhöz inkább kábelen vinném a netet.)


jani4454
(tag)

Miért kell hosszabbítani? Mi az előnyöd belőle, az áremelést kívül...?


Pityu.
(nagyúr)

Több lett volna csak,hogy választottam a bankkártyás fizetést úgy lett olcsóbb


theboobaq
(aktív tag)

El lett vezetve csak máshol és kiderült, hogy nem jó ott a tv (Költözés….). A falban megy a régi upc-s koax azt meg nem akarom kiszedni.(bár kérdés ha az optika bent van már mi értelme) A régi vezetékes telefon nyomvonalán tudom húzni a falban de akkor körbe kell mennie a lakáson a kábelnek falban ill szabadon. Viszont szerintem akkor marad ez max kábelcsatornával meg szegővel megoldva.

[ Szerkesztve ]


Cs1csó
(félisten)

Rákerestem: plusz költség (neked kellfizetni) és persze mivel a "levegő" a közvetítő közeg, függ a falaktól, az egyéb wifit használó eazközök mennyiségétől, esetleg még a szomszédság is bezavarhat. magyarán semmit sem garantálnak. Lehet ez macerás is: több eazköz egy időben.

A koaxnak semmi értelme annyi előnye hogy az egyik végére ráköik az optikai kábelt és vele együtt áthúzod.

Ha jó az elektromos hálózat és egy fázison van minden akkor elwktromos hálózaton is mehet de nagy fogyasztású gépek bezavarhatnak, és ennek is plusz költsége van részedről..

Eztolvasd végig: [link]

[ Szerkesztve ]


Essejó
(veterán)
Blog

Ha elég 💯 Mega, és úgyis ott a koax, akkor link


Cs1csó
(félisten)

Ezt szerintem el kell engedni, a legkisebb csomag is ad már 250Mbit-t.


Essejó
(veterán)
Blog

Elvileg van Gigabitet tudó is ebből, csak az árából körbe vezetékezem a lakást 2x is.:D


hackeeeee
(Jómunkásember)
Blog

Eszköz, amúgy semmi.

A tobbet gondolkoztam volna akkor nem lepjuk meg, de mivel laikus voltam igy leptunk. Ez van. :)

[ Szerkesztve ]


sangean
(csendes tag)

Sziasztok!
Jelenleg HDD felvevos STB-nk van 118 csatornas IPTV Szuper Családi HD díjcsomaggal. (+Telefon, internet)
Jol latom, hogy most mar nincs ez a HDD STB opcio, hanem android dobozos van csak?
Ez azt jelenti, hogyha most at szeretnek valtani TV M (HD extra)-re, annak erdekeben, hogy hatha csokken a havi dijam, akkor vissza kell adjam a HDD STB-t es el kell kezdjem hasznalni az androidos dobozt?


Essejó
(veterán)
Blog

Ha csak az előfizetés olcsósítása miatt van vezetékes telefon, akkor azt le is mondhatod, ma már 2 szolgáltatásra is él a kedvezmény. A felvételi opció ma már felhőbe működik és a jogtulajdonos határozza meg, hogy felveheted-e az adott műsort. Ez csatornánként és műsoronként változó. És igen Android box kell hozzá, de hogy csökkenne-e ettől a havi díjad azt meg nem mondom.


blg
(senior tag)

nem jelenti azt. van IPTV M csomag is, arra átváltva marad a jelenlegi STB


tuto558
(tag)

Sziasztok,

Telekomnál hibajavítást elhúzódása esetén jár bármi féle kompenzáció, ha igen, erről hol találhatok pontos tájékoztatást?

Több mint egy hónapja nem tudok új rendelést vagy akár csomagmódosítást indítani egy korábbi megrendelés törlése miatt, ami valahogy beragadt.

Ráadásul a rendelésnek része volt egy 4k minicsomag is, ami emiatt a "beragadás" miatt nem elérhető a box-okon, ennek ellenére a teljes múlt hónapra ott van a számlában a 4k minicsomag ára... ügyintézők azt mondták hogy fizessem be így a számlát, majd kivizsgálják és később jóváírják azt az időt amíg nem tudtam nézni a megrendelt csomagot, de benne volt a számlában.

Az egész beragadt megrendelés miatt egy "technikai" hibajegyet vettek fel, mert szerintük ez nem szolgáltatás hiba, hanem technikai hiba. Szolgáltatás hibánál alapesetben 72 óra lenne a megoldási határidő, így viszont hogy belső technikai hibaként vették fel, 3 hetet mondtak határidőnek. Ez a 3 hét múlt hét csütörtökön (ápr 11) lejárt, de nem sikerült még kijavítani, minden ügyintéző csak annyit tud mondani, hogy "szakértőknél van a hiba, jelenleg is dolgoznak rajta, nem tudjuk mikorra lesz megoldva". Ilyen elhúzódó esetben jár bármiféle kompenzáció?

Érdemes szerintetek 72 órás szolgáltatás hibajegyet is felvenni rá? Hiszen fizetek egy szolgáltatásért a számlában, ami valójában nem elérhető, ez nekem eléggé szolgáltatás hibának tűnik.


Kbali
(nagyúr)

Mindenképpen ütném a vasat és jelezném a kötbér igényemet is.


OldMike
(őstag)

Lehet azonban még egy szempont is. Nekem is a régi IPTV van, felvevős STB-vel, de akkor a felvételre adtak kedvezményt, ezért nekem az ingyen van. Amennyiben most bármi miatt más csomagot szeretnék (pl. plusz HD csatornák, vagy nagyobb net csomag), akkor elveszik a kedvezményt, és az egyéb változásoktól függetlenül 1100 forinttal máris többe kerülne. Ezért maradok a jelenlegi csomagomnál, amig meg nem szüntetik, ami előbb-utóbb biztosan bekövetkezik.
Egyéb érdekesség: 300/20-as netem van most (tökéletesen megfelelő), ez már nem létezik. Van 250/10-es, ami elég nagy visszalépés, vagy 500/22, ami meg már elég drága. Igaz nem vészesen drágábban már 100/250 is lehetne (itt van ilyen), csak éppen nem tudnám kihasználni.


kleinguru
(addikt)

Sziasztok!

Ha a koax telekom modememet bridge módba tetetem, akkor mit kell router oldalon a wan beállításoknál állítanom?

Automatikus?


kabelmania27
(félisten)

Üdv!
Automatikusra (dhcp) kell állítani a wan kapcsolatot.


hegegabi80
(addikt)

Üdv. Végre mi kis szerény városkánkba is elért a hálózat fejlesztés.
Igaz még nem elérhető, de egész gyorsan haladnak a városban látható szerelők.
Az a kérdésem, hogy ilyenkor megvárják, amíg az egész városban elkészül, vagy bizonyos részeken már hamarabb is elérhető lesz?

Továbbá ha váltok a gyorsabb netes csomagra, akkor ugyebár kapok egy új modemet. Amikor jönnek szerelni, akkor megadhatom, hogy hová kérem a helyezését. Esetleg ezt később én át tudom tenni majd máshová is?
A korábbi bekötésnél hagytak bőven kábelt a padláson, így bármikor át tudtam helyezni (volt is rá alkalom), igaz annak a szerelése nem is volt vészes. De az optikai kábel az már más liga, vagy azért házilag is elvégezhető?
Értem ez alatt, hogy pl. berakatom az egyik szobába, de ha ki akarom tenni a spájzba, akkor a csatlakozót le kellene szedni a kábelről, mert nem fér át a kábelcsatornán és újra vissza.

Bár azért érdekes lesz még ez a csomag váltás is, mert akkor jóval többe fog kerülni a tv és teló csomag is, ezért nem váltottam át az IPTV-t sem másikra, meg akkor új androdos boxot kaptam volna.


Cs1csó
(félisten)

Az még nem jelent semmit ha egy dobozt feltettek a villanyoszlopra. Van olyan opció, hogy email értesítés kérése amikor már tényleg elérhető.


Oliverda
(félisten)
Blog

Ami baromira nem működik, úgyhogy arra kár alapozni. Érdemes havonta egyszer manuálisan beírni a címet, hogy mit ad rá az oldaluk, bár az sem 100%-os. A napokban majd leírom egy kicsit hosszabban, hogy miért.


Sharkweb
(aktív tag)

Stabil mint mindig.


Cs1csó
(félisten)

:K


Essejó
(veterán)
Blog

Elméletileg nem vagy köteles az IPTV-t leváltani Androidosrs, csak azért mert Optikád lesz. Bár az ügyfélszolgálat hajlamos azt mondani, hogy az Optikán csak és kizárólag az Androidos szolgáltatés érhető el. De ez nem igaz.


hegegabi80
(addikt)

Köszönöm a válaszokat. A többi részére pl. a kábel szerelés stb. esetleg valaki?
Neten néztem nem annyira vészes, csak speckó szerszámok kellenek hozzá.


Cs1csó
(félisten)

Krimpelő fogó kell, kérdezd végig az ismerősöket hátha tud valaki adni. Lehet itt is.


Kbali
(nagyúr)

Optikát nem fogsz krimpelni :) UTP-t esetleg.


Cs1csó
(félisten)

:DDD okosba megoldjuk
Azt hittem utp. optikát forrasztják? Gondolom arra is van spéci eszköz.
Szerk.: optikai szálheggesztő néven fut.

[ Szerkesztve ]


Kbali
(nagyúr)

Nálam biztosan spéci forrasztóval tette fel a csatlakozót a szaki.


Essejó
(veterán)
Blog

Azért létezik optikához is toldó, és heggesztés nélküli csatlakozó is. Bár kérdéses, hogy anyagilag megéri-e akár az Aliról megvenni a spéci kábeltörőt, és a hozzávaló eszközöket kitben, 10+ ezres kiadás, és lehet csak 1-2x használnád.


hegegabi80
(addikt)

Igen van heggesztés nélküli gyorscsatlakozó is. Ha esetleg olyannal szerelnék, akkor el lehetne róla távolítani, áthúzni máshová a kábelt és vissza rá. De akkor meg a kábel vége sérülne és lehetne újra blankolni stb.
Mindegy is van még egy kis időm eldönteni hová kerüljön a modem, megpróbálom okosan kitalálni, aztán reméljük a család nem fogja variálni a dolgokat. Mert arra aztán képtelenség felkészülni. Ha most lenne a házfelújítás, tuti másképp csinálnám.

[ Szerkesztve ]


tuto558
(tag)

72 órás hibajegyet nyittattam, de le is zárták, mondván, hogy ezzel ők nem tudnak mit kezdeni, amig a technikai hibajegyet nem oldják meg az IT-n :D és keressem az ügyfélszolgálat számlázással kapcsolatos részlegét, hogy ne legyen számlázva a minicsomag havidíja, amíg nem oldják meg...


tuto558
(tag)

A chat-es ügyintézőt kérdeztem a kötbérről (hiszen a 3 hetes határidő lejárt ápr 11-én) is, amire azt a tájékoztatást adta, hogy mivel a jelenlegi IT-nál levő hibajegy a Telekom belső rendszereire vonatkozó hiba, ezért arra nem érvényesíthető a kötbér igényem. De arra tud hibát felvenni, hogy aktív a minicsomag, mégsem tudom nézni a csatornákat.

Mondom jó, vegyünk fel hibát, de arra már volt is hibajegy, csak lezárták azzal az indokkal hogy nem tudnak mit kezdeni vele, amíg a belső hibát az IT nem oldja meg.
Erre visszaírta, hogy valóban, ha az IT-nél levő belső hibától függ a megoldása egy 72 órás hibajegynek, akkor mivel ezzel semmit nem tudnak kezdeni, kötelező lezárniuk a hibát, mert erre szerelőt nem küldhetnek ki. :D

Jeleztem, hogy ezt nem érzem korrektnek, mert akkor ez akármeddig húzódhat és semmire nem érvényesíthetek kötbér igényt... Erre válaszként azt kaptam, hogy majd ha a belső hibát az IT elhárítja (ki tudja mikor), panaszlevél keretében kérjek kompenzációt, amit 30 nap alatt kivizsgálnak...

[ Szerkesztve ]


Kbali
(nagyúr)

Írd meg most ezekkel előre a panaszlevelet, ne várd meg az ügy lezárását. Kötelesek írásban válaszolni. Kaptam én is ilyen kellemetlenségek miatt jóváírást korábban többször is.


the radish
(senior tag)

Androidos Tv Go E66 hiba miatt sikertelen lejátszás.
Egyedi, vagy másnál is?


BIT_
(tag)

Nálam is rossz. Se telefonon sem PC-n nem működik. Asszem ma redtube lesz a műsor este :D


the radish
(senior tag)

Köszi.

üzenetek