100x le volt már írva. Hadd ne írjam le, dolgozz kicsit a megoldásért.
Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum
hozzászólások
tylerddd
(veterán)
Linkelj már legalább egyet akkor a 100-ból! Köszi!
[ Szerkesztve ]
patrikcoc
(aktív tag)
Szokásos T bénázás, az "+NM_encoded_asset+"-et elfelejtették cserélni az url-ben... Fiókon belül az áttekintésnél ha a TV-re mész, tudod aktiválni.
[ Szerkesztve ]
patrikcoc
(aktív tag)
Szerintem a jobb klikk a jelszón, vizsgálat és a type-ot passwordról textre átírod módszer működik.
tylerddd
(veterán)
Köszönöm! Kipróbálom majd. Egyébként meglett közben.
laci06
(senior tag)
Sziasztok!
Egy nagyon furcsa "hiba" történt.
A T-től kapott modemben állítottam be "port forwarding" szabályt, hogy távolról is el tudjam érni a gépemet, majd a modemet újraindítottam a biztonság kedvéért, és az újraindítás után nincsen semmilyen szolgáltatásunk. 10 perccel az indítás után jött is az sms, hogy van valami központi hiba itt a 3. kerületben, de olyan furcsának tűnik, hogy reggel minden patent volt, megvolt az 1Gbit, majd újraindítottam a modemet, és hirtelen központi hiba van. Tapasztalt már valaki hasonlót? Vagy tényleg csak véletlen lenne?
snyper990
(őstag)
Nem nagyon tudsz olyat csinálni a HGW-n, ami kiütne egy teljes szegmenst, port forwardinggal és újraindítással meg főleg nem. Abszolút véletlen egybeesés, bár tényleg ritka, hogy az időzítés ennyire jól sikerüljön
user12
(őstag)
Csak véletlen, szerencsétlen egybeesés
A webes felületen csak lokális változtatásokat tudsz eszközölni. Előfordulhat, hogy a kapcsolat még élő volt - viszont közben a hiba már fennált - és újraindításkor viszont már nem tudott csatlakozni, regisztrálni vagy bármi is volt a hiba.
Rick4
(félisten)
Port forward helyett elállítottad a központot!
tylerddd
(veterán)
Köszönöm! Bár ezekben nem igazán látom, hogy hol kell előszedni a jelszót, ami nem látszik és a kérdés volt, de OK. De már megvan egyébként. Próbálom majd beállítani és jövök ide, ha nem megy valami
#46824192
(senior tag)
Valaki itt írta nekem a minap ,hogy mindig csak panaszkodok.
Most megint ne menjen fel az ember agyvize?
Vasárnap reggel bejelentettem ,hogy teljesen lehalt egy box. A bejelentkezésen sem jut át mert restartol nonstop.
Nem kaptam erről sms-t , így gondoltam hétfőn rákérdezek. Közlik velem hogy nem látják a bejelentést.
Mondom a kislánynak ,hogy keresse csak nyugodtan mert xy időpontban 16 percet beszéltünk tegnap.
Nagy keservesen megtalálta , rárögzítették a hibát egy 6-7 hetes nyitott hibajegyre. wtf ?? (mi köze a kettőnek egymáshoz azt nem értem , de ismét sumákság szagot érzek a levegőben!)
Persze elnézést kért és megsürgeti a dolgot.Keresni fog valaki.
Most szerda este van , sem egy telefonhívás , sem egy szerelő nem jött cserélni. Gondolom ha nem keresem ismételtem trékomékat , várhatok karácsonyig amikor piros hó esik.
[ Szerkesztve ]
Mivel ez részleges szolgáltatás kieséssel jár nálad, szerintem kötbérre is jogosult vagy, ha a 72 órát túllépték!
[ Szerkesztve ]
snyper990
(őstag)
Viszont ha megoldják, lezárják a sokhetes hibajeggyel együtt annak ellenére, hogy azok a hibák, amikre az lett nyitva, még fennállnak...
#46824192
(senior tag)
Nem véletlenül írtam, hogy sumákságszagot érzek!
Rick4
(félisten)
Én is írtam, más is, én is itt talátam meg, a telekomra rácsörgetsz, a régit nem tudják, de adnak új jelszót, amit a routerben beállítva betárcsázol, a modem meg pppoe passthrough módban megy, minden frankó.