Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


Snoop-y
(veterán)

Szia,

Sejtettem ,hogy elmegyünk ilyen irányba. A több ezer hibabejelentés ami érkezik nem oldódik meg csak úgy és nem minden központi hiba.Azt végképp nem az ügyintéző dönti el, hogy mikor migrálnak lefelé.Bevizsgálják a vonalat és ha nem javítható a hiba akkor figyelembe veszik a megrendelés óta megváltozhatott paramétereket ( pl DSLAM kapacitás) és annak függvényében ajánlanak fel migrációt ami természetesen nem abból áll, hogy az U8-as vonalat fizeted de U1-ben vagy.
Továbbra is azt mondom, hogy technikai és egyéb információt lehet kérni a fórumon de konkrétan hibát vizsgáltatni / bejelenteni nem.Értsétek meg végre ezeknek a folyamatoknak komoly háttere van.Pl ügyféladatok nem kerülhetnek harmadik fél kezébe( jelen esetben PH fórum üzemeltetés ) nem tárolódhatnak harmadik fél által üzemeltetett rendszeren. Ez nem meghírdetett felület nincs 24 órás ügyfélszolgálat nem visszakereshető mikor ki vette fel a bejelentést.Ha neadjisten bármi panaszra fut mi alapján vizsgálom meg?


T-online
(tag)

Ezt én is meg tudom erősíteni, hogy sok olyan hiba van amit a kollégák hárítanak el, az ritka, hogy csak úgy magától megoldódik.


T-online
(tag)

Ha hibabejelentés van az természetesen a 1412-n keresztül megy továbbra is, ahogy azt kell. Hibajegyeket még ha akarnék sem lenne egyszerű zárogatni, mert vpn erősen kellene hozzá.


Petie
(veterán)

Hali

arról szeretnék infót kapni hogy kisebb falvakba, 500-1000 fős, tervez-e a téonlány valami fejlesztést internet téren?
net mondjuk van, de nem elég... kéne még egy pár megabit :)


Spirit
(őstag)

Akkor egy konkrét kérdés: Mit ajánlasz azoknak(több helyen olvasni ilyet) akik 8-as csomagban vannak, hoz 6-6,5 mbit-et hónapokig, majd néha van egy kis lassulás, ingadozás, bármi, kipróbálja egy normális modemmel, úgy jó.Bejelenti és a sebességét viszaveszik valami vicc szintre. A kedves user vesz egy normális modemet, és hónapokig küzd, hogy visszaállítsák az eredeti szintre a sebességét, mert arra hivatkoznak, hogy ennyit bír a vonal.

Igazad van hogy ez nem egy ügyfélszolgálat, az adatvédelem is fontos dolog, de sajnos sok olyan ügy van, amit sehogy máshogy nem lehet elintézni. Erről meg nem én, nem Te és főleg nem "T-online" tehet.
Abszolút nem ellened vagyok, vitatkozni meg utálok.

teljesen más: Próbáltam lekövetni a DSLAM-től hozzám a telefonkábelt, hogy nagyjából tudjam, mire számíthatok. Azt vettem észre,hogy ugyan 400m-re lakok tőle egyenes úton, de több nyomvonalon is eljutok az utcámba.. Hogyan lehet biztosan elmérni a távolságot? :)

[ Szerkesztve ]


petne
(őstag)

Én nem értek egyet veled, az általad említett T-s fórum se hivatalos hibabejelentő, tehát az általad említett követelmények közel sincsenek meg, de mégis sokan kérnek segítséget ott és sokan elégedetten távoznak és ez a cégnek is jó. Én nagyon figyelemreméltónak tartom a HD-s kollégát, hiszen megpróbál segíteni azoknak az ügyfeleknek, akik nem boldogulnak a hivatalos hibabejelentővel. Hozzá kell tennem, hogy nem nehéz ezt elérni, legyen ez akármilyen szolgáltató... :(
Biztos vagyok benne, hogy tudja Ő is, hogy hol van a határ, mivel már régen dolgozik a cégnél, gondolok itt arra, hogy nem adhat semmilyen belsős információt, illetve nem hozhatja nyílvánosságra az adatokat stb. Tehát ezért nem kéne aggódni én úgy gondolom...
Jah és végül azok az ügyfelek, akik ilyen nem hivatalos csatornán kérnek segítséget szerintem tisztába vannak azzal, hogy ennek meg vannak az általad is felvetett korlátai és nem fog ezen problémázni, ha látja, hogy foglalkoznak az ügyével, ellentétben a hivatalos hibabejelentővel. :(

[ Szerkesztve ]


T-online
(tag)

Ez nehéz kérdés, erről sajnos nekem sincs konkrét információm, folyamatos fejlesztések vannak, ennyit tudok mondani. :)


T-online
(tag)

Semmi sem biztos, ha bekötik majd meglátjuk hogy megy. :)


Petie
(veterán)

köszi 3 éve is ezt mondták :D


Snoop-y
(veterán)

Az nem baj ,hogy te nem értesz velem egyet viszont nem te felelsz ezekért a dolgokért.
A pohlyfórumot is az információszerzésre ajánlottam és nem hibabejelentésre.Az ügyfelek reakciót pedig nem jóhiszeműségi alapon szoktuk meghatározni.Szóval, hogy én miért aggódjak azt nem más kompetenciája eldönteni.A hivatalos bejelentővel kapcsolatos problémát pedig jelezni kell a megfelelő ügyfélszolgálati csatornán. Arra vonatkoznak törvényben szabályozott válaszidők stb-k.Nem értem miért nem lehet ezt megérteni.


petne
(őstag)

Én szívesen felelnék érte... mivel tudom, hogy ettől lesznek elégedettek az ügyfelek, meg a cég hírnevének is jót tesz, ami sajnos ügyfélszolgálati oldalról elég gyér és nem véletlenül.

"A hivatalos bejelentővel kapcsolatos problémát pedig jelezni kell a megfelelő ügyfélszolgálati csatornán. Arra vonatkoznak törvényben szabályozott válaszidők stb-k.Nem értem miért nem lehet ezt megérteni."

A hivatalos bejelentővel kapcsolatos problémák már ezerszer lett jelezve általam is, meg a POLIfórumon is és az elmúlt évek alatt sajnos túl sok változás nem történt. Jön egy bonyolultabb ügy, a hivatalos csatorna meghal és az ügy intézése megreked, az ügyfél meg egyértelműen anyázik meg fordul a homárhoz stb. :(
A hivatalos válaszidőt nem kellett volna megemlíteni, mert sajnos sokszor kicsúszik a cég... itt főleg a 30 napos e-mailes, vagy postai úton történő válaszidőre gondolok.


Snoop-y
(veterán)

Mivel pont most volt integráció ami jelenleg is tart ( műszaki rendszerek ) ezért ezek a folyamatok a nyár végére látszódnak megoldódni. Jelenleg nagyon sok a lassító momentum ami abból fakad, hogy nem egységesített az ügyfélszolgálati rendszer.Szóval itt nem szamócát lapátolni akarunk egyénileg hanem elérni ,hogy kevesebb szamócánk legyen és buktatók nélkül tudjnunk ügyeket kezelni. Mivel most már jogilag egy cég vagyunk egyszerűsödnek a folyamataink ki lehet iktatni azokat a jogi buktató lépéseket amik eddig gátló tényezők voltak.


T.Jones
(tag)

hello!tegnap kötötték be a t-packot(telefon,tv,internet),namost ehhez ugye 1 nagy router van ami mindet csinálja,és a problémám az lenne,hogy 8mbit a lenti gépen ahol van a router,3 mbittel megy,idefenn,wifivel pedig csak 1mbit-el pedig kiváló a jelerősség,2 kérdésem van:mér lassabb fenn mint lenn?és hogy mér 3mbit a 8mbit egyáltalán..?előre is köszi


petne
(őstag)

Én örülni fogok, ha meg fog oldódni... bár hozzá kell tennem, hogy már sok ilyet hallottam az elmúlt hónapokban/években. :(
Viszont addig is, én úgy gondolom, hogy jó, ha valaki foglalkozik az ilyen ügyekkel és én becsülöm azt a HD-st aki szabadidejét erre áldozza, mivel az az állítólagos nyár vége még rohadt messze van ám (persze ha nem tolódik tovább)... és az ügyfelek nem fognak erre várni, mennek máshova.
Nem tudom, hogy megfelelő lenne, ha a lelkes HD-sünk átmenne a Polifórumra és ott oldaná meg az ügyeket, az végülis félig hivatalos T-Online fórum és akkor nem lenne nagyon gáz... :)

[ Szerkesztve ]


T.Jones
(tag)

Letöltési sebesség teszteredmények
Adatmennyiség: 2048.20 kbyte (2 097 352 byte)
Letöltési idő: 17.23 sec
Sebesség: 953 kbit/sec (975 872 bit/sec)
Vonali sebesség: 1120.00 kbps
Feltöltési sebesség teszteredmények
Adatmennyiség: 2048.20 kbyte (2 097 352 byte)
Letöltési idő: 205.39 sec
Sebesség: 79 kbit/sec (80 896 bit/sec)
Vonali sebesség: 96.00 kbps

ez a 8mbit/512


T-online
(tag)

Vezeték nélkül lehet a vezetéknélküli vevő kártya miatt is lassú vagy akár azért, mert gyenge a jel. Kábellel, ha összekötöd a géped a Speedtouch-al, nem fut semmilyen internetes alkalmazás, akkor 3Mbit-et ad eredményül a 192.168.9.1-n? Ha igen, akkor hívd az ügyfélszolgálatot és felvesznek neked egy hibát.
Mondhatod nyugodtan, hogy HGW konfig hiba lesz és mondd, hogy egy jóakaród tanácsolta, hogy ezt mondd. :)

[ Szerkesztve ]


T.Jones
(tag)

előszőr is köszi a választ,másrészt már 2 wifiadaptert kipróbáltam,ugyanonyan rossz,és a régi konfiggal tökéletesen müködött mind2,tehát biztos nem az adapter hibája.Jelerősség mint mondtam kiváló,5/5.Gépemet nem nagyon tudom összekötni kábellel mert ahhoz kéne elég hosszú,de ha ez ennyire fontos akkor levihetem a gépet. Ma már próbáltam hivni ügyfélszolgálatot,internetes hibabejelentés, ott kérte az ügyfélazonosítót,megadtam,majd a 4 jegyü ügyfélkódot,ami meg nem létezik,mert ami a szerződésen van az 5jegyű tehát hiába irogattam be nem ment,majd pár ismétlés után továbblépet hogy az ügyintéző kapcsolásáig szibes türelemét meg zenebona,ezt hallgattam több mint fél óráig,aztán meguntam,szóval ezekután nem tudom hogy tudnék beszélni velük,van ötleted?Ez a HGW konfig hiba micsoda?

[ Szerkesztve ]


T-online
(tag)

HGW konfig hiba: sajnos néha előfordul, hogy a Speedtouch router nem megfelelően lett beállítva így lényegesen kevesebb sávszélességet kapsz, mint 8Mbit, de felveszik hibára és ideális esetben másnapra jó is lesz.
Hívd a 1412-t, 1, 3, nyolc jegyű ügyfélazonosító, 2, 1, 0 és jön az ügyintéző, lehet a végén még bekéri az ügyféljelszót, az 5 jegyű, ha valaki még a régi rendszerbe kapta, akkor egy nulla van a végén.
A Wifi-re nem tudok mit mondani, erre eddig nem igen volt panasz és nekem is teljesen jól müködik, csinálják meg, hogy legyen normális sávszélességed és utána meglátjuk. Egy tesztre mindenképpen össze kellene kötnöd a gépet a HGW-vel, mert úgy tudod megmérni normálisan, hogy mennyivel is megy valójában.
0-24-ig van ügyfélszolgálat szóval bármikor telefonálhatsz, akár most is.

[ Szerkesztve ]


pitya9
(csendes tag)

Sziasztok!Nekem t-online optimum netem van 1mbit/128kbit. Itt a garantált sebesség 160kbit/64kbit/sec az a problémám hogy a sebességem maximum 120kbit/16Kbit akárhonnan töltök.Ennek mi lehet az oka? Ezt be lehet állítani valahol?

[ Szerkesztve ]


T.Jones
(tag)

most hívom:elején 3ast kell nyomni:meglévő internet szolgáltatás,aztán 1,es az internet hibabejelentés,aztán adjam meg az 8számjegyű azonosítót,aztán az 5jegyű kódot ami a meglévő 4 jegyű + 0 nekem alap 5jegyű és ha beirom azt mondja hibás a páros,majd kéri még 1szer és továbblép,tegnap is ez volt,halgattam a zenét fél óráig,ma se lesz máshogy lefogadom,amugy lehoztam a gépet,vista alatt ha rákötöttem a sima kábelt és tesztelni próbáltam kék halál:) ugyh átmentem xp-be itt meg ugyanugy wifivel 3 megát mér mint a másik gép kábellel,szóval a vistával lehet vmi gond,majd újrarakom,de most felmerült még 1 gond,telefon vonalunk állandóan foglalt és nem lehet minket hivni pedig le van téve rendesen az összes telefon

üzenetek