Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon - Hálózat, szolgáltatók fórum

Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


wayne1
(senior tag)

Nos közben kiderült, hogy elképzelhetően az lesz a hiba forrása, hogy a Tarr Arris routere néha pár másodpercre (2-3) bontja a netet a saját routerünk felé. Így a hívás nem szakad meg a páromnál, viszont a központjuk szerintem ezt érzékeli hibának.
Néhány hónapja jeleztem már ezt a TARR-nak, akkor mondták, hogy ők nem látnak problémát lehet, hogy a mi routerünk a hibás. Az akkor egy TP-LINK volt. Ezt kicseréltük egy ASUS-ra. Most vettem észre, hogy sajnos ez is ugyanezt csinálja, így kizárnám, hogy a saját routerünk a hibás. Viszont a TARR szerint az övéké sem rossz, mert nem csatlakozik le a hálózatról. Ebben igazuk van, nem szokott újraindulni az övéké. Most kipróbáltam úgy, hogy az ő routerük router üzemmódban van és az ASUS pedig Acces Point módban, de így is eljátszotta ezt.
Kérdésem az lenne, hogy találkozott -e már más is ezzel e jelenséggel? Mi lehet a megoldás?
Mert így elég gáz, hogy direkt vettem egy Wifi 6-os routert, hogy jobb legyen a hálózat managelés a munka meg a gyerekek játéka miatt, de egyelőre semmi haszna ennek.

A készülékük egy Arris TG 3442

[ Szerkesztve ]

üzenetek