üzenetek

hozzászólások


Emericus Max
(tag)

A mostani autóárak mellett a Tesla az egyetlen gyártó, aki árat csökkentett. Ez szimpatikus nekem.
Lassan ha nem már most is a legjobb ár-érték arányú villanyautó lesz.
De én majd maximum akkor veszek, ha 5 millió alatt lesz az ára :DDD
Mert elektromost, csak második autónak városi szaladgálásra vennék, az meg nem ér többet 5 milliónál...
Marad a 10 éves meg a 6 éves szívó-benya amíg csak lehet.
A mostani autó-árakkal amúgy is luxuscikk lett az új-autó megint.


Polarstar
(nagyúr)

Várnánk, hogy a Citroën vagy a Stelantis csoport valami kicsi és jót ledobjon.


aujjobba
(addikt)
Blog

Erdekes ez a masodik auto koncepcio.
En meg epp azon agyalok, hogy egy kicsi villanyos kellene elsodleges autonak (munkaba menes, boltba, gyerekkel foglalkozasra), a hosszu utakra meg berelni valami nagyot amikor epp kell.
Vegyen a fene 3 autot, aztan tartsam fenn, hely sincs nekik, eh.

Jah siman elhiszem neked kell a 2-3 kocsi, vannak erre jo ervek, csak a sajat allaspontom mondom a sajat helyzetemre.


Sidorovich
(senior tag)

"A legnagyobb újítás viszont megosztó: eltűntek a kormány mellől a karok, úgyhogy az irányjelzés a kormány balján elhelyezett, kapacitív gombokkal történik, a váltás pedig a képernyő szélén végighúzva az ujjat"

Laikusként had kérdezzem meg: ha meghal a központi kijelző, vagy teszem azt sílécet szállítok és egy nagy fékezésnél előrecsúszik és be**sza a kijelzőt, akkor lényegében mozgásképtelenné válik az autó? Se váltani (PRND), se világítást kapcsolni, semmit nem lehet nélküle? :F

Egyébként nagyon szimpatikus sok szempontból a Model 3, nekem a hatótáv is elég lenne már egyetlen fő autóként is, az árcsökkentés és a modellfrissítés ilyen rövid idő alatt is bejövős, de az index kart, világítást és váltókart én meghagynám azért fizikai formájában. :U

[ Szerkesztve ]


consono
(nagyúr)

Tök jogos az érvelésed, legalább is én egyetértek veled. Nálunk a privát autó jelenleg egy Yaris, az napi használatban van pont ezekre, amiket írsz. Hosszú útra meg az én céges kocsimmal megyünk. A Yarist simán kiváltana egy 100-150 km hatótávolságú elektromos is, de újan még egy olyan is húzós...


Füleske
(addikt)

Azt szerintem várhatod... A Stellantis úgy 10 év lemaradásban van.


Füleske
(addikt)

Barátod a hahu. 5 millióért bőven vehetsz városi szaladgálós villanyautót.


Noukoum
(veterán)

Hiába, holnap úgy is csődbe mennek.


johnny500
(tag)

Gondoltak erre is igen.
https://www.youtube.com/shorts/mD3FkFUp8zo


Sidorovich
(senior tag)

Valahogy éreztem, hogy eszükbe jutott, de jó ezt tudni, köszi az infót! :R
Így merek továbbra is álmodozni róla, mert úgy sem engedhetem meg magamnak még egy darabig, meg nem is parkolnék utcán 18 milliós autóval. :D


Integrale
(veterán)

1-2 év ok, na de 10? Úgy, hogy szinte minden modelljükbôl van elektromos a csak villany és hibridek mellett.


Füleske
(addikt)

Mióta létezik "gördeszka" platform? [link]
Mikor lesz a Stellantis - nak ilyen autója? [link]


worxland
(addikt)

Ja, csak nem újat. Használt 5 millás villanyra meg akkor jön, hogy 300-ért is lehet venni autót.


Füleske
(addikt)

A 6-10 éves "szívó-benya" új?


Sidorovich
(senior tag)

5 millióért nincs semmilyen új autó és többé már nem is lesz, se villany se benzines. Még a legkisebb kisautók is drágábbak. El lehet engedni ezt a vágyálmot sajnos, nem sok értelme van követelőzni... :(


Noukoum
(veterán)

Így is túl sok autó van, nem vágyálom hogy olcsóbb legyen.


Lajmund
(senior tag)

Nem tartom magam csoronak de ezek az uj auto árak.. Egy sincs ami tetszik és 20 millio alatt lenne. Lehet ha már 20 éve váltottunk volna eurora már könnnebb lenne ilyeneket venni de igy esélytelen normális munkával is.

[ Szerkesztve ]


SyMbioTe
(Ármester)
Blog

Hányszor megkapták már ezt. :DDD


Alaaf Pi
(aktív tag)

208, Corsa, mindkettő létezik BEV verzióban is.


Alaaf Pi
(aktív tag)

A gördeszka platform régebbi a Teslánál, GM, fejlesztés. BEV-hez nem szükséges ilyen platform, másképp is elérhető a cél, és nem is lesz önmagában ettől egy autó jobb.

üzenetek