"Mondjuk a két linkelt fotó csalóka, mert közel sem azonos motorteljesítmény van a tető alatt a franciánál meg a BMW-nél, az 1.6 szutyokbenzin a vékonyka radiátorral, klíma nélkül az a BMW-nél is elférne harmadakkora tető alá."
A SUV/Crossover selling pointja a dizájn. A SUV dizájn forma alapeleme a pinpongasztal az elejére. Amivel nem lehet jó térkihasználást csinálni és nehéz jó légellenállást összehozni.
Escape MPVként nem volt kapható 1.6 benzinnel. Ellenben tippre 80%ban 1.9, 2.0, 2.2, 3.0 V6 dizellel adták el őket. Igen a képen befért. Oda.
A klímás részt nem értem. Azt gondolod nem volt bennük klíma? Tényleg?
"A rövid orrt azért nem szeretik, mert nehéz könnyen jó töréstesztet csinálni vele."
Kapott mást mint 5* ot NCAPon?
Kik nem szeretik? Gyártók? Őket az eladási számok, ár érdekli. Itt bukott meg.
"És valóban én is nem egyszer érek utol suv tulajt aki 0.1-gyel megy át a fekvőrendőrön. Akkor minek vette? Ja, hogy drága a futóművet javítani, akkor meg nem a pénztárcához való kocsiban ül..."
Dizájn mint a pinpongasztal a SUV elején. Jó peres R19/20/21el veszik őket mert az néz ki jól. A fekvőrendőr szétveri a futóművet, felütik a gumit, alufelnit. És R19/20/21 az bazi drága.
Közben ugyanott az MPV az R15/R16al átmegy simán 40el. Gumi jó ballonos bírja.
Szedánt én sose értettem nagyon nehezen pakolható egy kombi/MPV hez képest. És nekem bűnronda.
A fogyiba direkte nem mentem bele mert nagyon messze vezetne.
Sokat lehetne a témáról beszélni ami fix hogy a crossover/suv célszerüséget/fogyit nézve a legrosszabb dizájnok közt van de jól néz ki = veszik. Kinyír mindent.