Tervező és alkalmazott grafikai beszélgetős topic - Lokál fórum

üzenetek

hozzászólások


BonFire
(veterán)

Nyilván vannak olyan logók, amelyek nem jók, viszont jól bejáratottak, mert a mögötte álló cégnek folyamatosan volt pénze a marketingre. A Google logó pont nem jó példa, mert ha csak egy betűjét látod, azt is színek nélkül, akkor nem tudod felismerni, mert tizenkettő – egy tucat betűtípussal van szedve, és semmi jellegzetes nincs benne. Az ő logójuk az, amit a faviconban is látsz. Kék négyzetben egy „g” betű Catull betűtípussal. De ez nem jó. Amikor megjelent ez a negatív teres g a kék négyzetben, két hónapig törtem rajta a fejem, hogy mi a lóf*szt akar ez ábrázolni. Nem jött át a „g” egyáltalán. Viszont ők megtehetik, hogy xar legyen a logójuk, mert egyébként mindenhol ott vannak. Mr. Maszarik, a vaskereskedő nem teheti meg ugyanezt, mert nincs annyi elpocsékolnivaló tőkéje.

Aztán meg az is meggondolandó, hogy egy vaskereskedőnek szüksége van-e egyáltalán logóra. Minek? Van neki arculata, vevőköre, akiket meg kell szólítani? Nem hiszem.

[ Szerkesztve ]

üzenetek