Tesla topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


hellomi
(tag)

Koszi!

Neked borkormanyos? Marmint bor, valodi bor. Az enyem sajnos mar a legujabb szerias mubor kormanyt kapta, aminek olyan a fogasa, mintha egy finom smirgli papirt tekergetnek. Kb 2 ora vezetes utan rendesen felsertette a tenyerem a kormany. Eletemben nem talalkoztam meg ilyennel. Raadasul, nem nagyon akar "bekopni", fenyesedni, stb, mint egy valodi bor kormany. Elkezdtem gondolkozni, hogy ujraboroztessem, csak mikor eladom, biztos, hogy az lenne az elso kerdes, hogy ez meg mi, aztan magyarazhatod, hogy a gyari mubor sertette a kezedet.... :U


schawo
(titán)
Blog

Csak műbőr kormányos létezik. De nekem semmi bajom vele. Hogy kontextusba tegyem, ab haverom legújabb 3-as bmw műbőr kormánya durvább. (Bocs, ezt most nem tudtam kihagyni, de tényleg így van :D)

Valami nem oké, ha neked sérti a kezed. Talán a varrással van gond? Akkor szervizre küldeném.


Shadowbull
(addikt)

Te tényleg elhiszed hogy egy Model Sbe az akkucsere nem 20.000 euró? Hát elég naiv vagy.

"Tényleg vegyél már valami értelmes villanyt"

Jelenleg nincs olyan ami nekem megfelelne. Meg aztán nem is én vagyok a téma, akármennyire is próbálják a teslafanok a személyeskedést erőltetni, ha nem a Tesla kritika nélküli vallásos imádata van napirenden.

A kérdés az volt hogy érdemes-e használt Teslát venni. Próbálj arra koncentrálni.


Balázzs
(senior tag)

Te láttad, mi a topik címe?

Egyáltalán ültél már tesla-ba? Vezetted?

Nem hiba mentes autó, melyik is az, de hogy az egyik legjobb villanyautó amit most lehet venni, az is biztos.


schawo
(titán)
Blog

Idézek magamtól, hátha másodszorra érthető:
Te tényleg bekajáltad azt, hogy azért robbantották fel, mert drága volt az alkatrész?

Én tudom, hogy a Model S-be 20e euró az akkucsere. Persze, hogy annyi. Mennyi legyen? 10 Ft? Pont azt mondtam, hogy egy bármilyen 600 LE benzinesbe is 20e euró felett van egy hajtáslánc csere.

Azért robbantották fel, mert ez jó nézettséget hoz youtube-on.

A Tesla ész nélküli, vallásos gyűlölete, na az megy neked nagyon. Azon kéne fejleszteni jó irányba.

Én már írtam egy csomó kritikát a Tesláról. Ide ebbe a fórumba is. Kereső a barátod.

[ Szerkesztve ]


Shadowbull
(addikt)

Láttam. Éppen ezért írok a Tesláról. Láttam már közelről nem egy Teslát, és elég sokat tudok is róla mert érdekel. És olvasom a külföldi sajtót meg fórumokat is . Ott szaporodnak a csalódott hozzászólások olyan tulajoktól akik elhitték hogy a Tesla a legjobb autó a világon, a legfejlettebb elektronikával, aztán átvették az autót rengeteg hibával, amit utólag kellett javítani, utána meg elkezdték használni és kiderült hogy egy csomó mindent nem tud amit más autók már 10 éve röhögve tudnak, sokkal olcsóbbak is.

Ezért kell tájékoztatni az embereket hogy mit kapnak a nem kevés pénzükért.


Shadowbull
(addikt)

"tudom, hogy a Model S-be 20e euró az akkucsere"

Akkor minek kezdtél el terelni a robbantással meg a nézettséggel? Persze hogy azért robbantották fel hogy nézettséget generáljanak, de attól még 20e benne egy akkucsere, és a többi javítás sem olcsó. Ezért nem kell vakítani a népet hogy ezek aztán sose romlanak el, és ha el is romlanak fillérekért lehet javítani.

"Pont azt mondtam, hogy egy bármilyen 600 LE benzinesbe is 20e euró felett van egy hajtáslánc csere."

Irreleváns. Aki olyan autót akar venni használtan, azt mindenki figyelmezteti hogy számíts rá: inged-gatyád rámegy ha valami beszarik rajta, és bizony beszarik, mert az öreg luxusautók olyanok.

"Tesla ész nélküli, vallásos gyűlölete, na az megy neked nagyon."

Én nem gyűlölöm a Teslát, én reálisan nézem. Én az erőszakos, hazudozó tesla-dzsihadistákat utálom. Persze ők a teslafanok között is egy kisebbség, de baromi hangosak.


Balázzs
(senior tag)

Azt azért tudod ugye, hogy az szokott írni fórumba/facebook-ra, akinek gondja van? Ha nincsen gond, nincs post se.

Én is olvasom a külföldi fórumokat is, vezettem majd 1000km-et egy model 3-at, ültem az összes típusban, kivéve a roadstert. Nekem bejön, remélem egyszer megtehetem majd, hogy veszek egyet.


schawo
(titán)
Blog

Ha nem vetted észre magadon, akkor szólok: De gyűlölöd. Eleve a Tesla topikban osztod az észt tapasztalat, és mint kiderült, tervek nélkül. Azt hittem, hogy legalább valami relevanciája van annak, amit írsz, de nem, csak unatkozol.

[ Szerkesztve ]


Shadowbull
(addikt)

"Nekem bejön"

És ez teljesen rendben is van. Megismerted, kipróbáltad, ismered az előnyeit és a hátrányait, tudod mire számíthatsz.


Shadowbull
(addikt)

Milyen tapasztalatról beszélsz? Azt hiszed annak van relevanciája hogy neked van egy Teslád, és ismered annak az egy példánynak az állapotát? A világ legszarabb minőségű autótípusának is vannak teljesen hibátlan példányai, annak a tulajdonosa is gondolhatja hogy a világ legjobb autójában ül, hiszen neki sose volt semmi baja vele, statisztikailag mégis az .világ legszarabb minőségű autótípusa.
Az általános infókat nem igy lehet megszerezni a megbízhatóságról. Te arról tudsz beszélni hitelesen amit te közvetlenül tapasztalsz, például arrol hogy neked mennyit fogyaszt.

A helyzet az hogy attól még hogy valaki ismeri a Tesla hibáit, és esetleg kritikus szemmel nézi az még nem gyűlölet. Ez kizárólag a vallásos áhítat és feltétlen imádat pozíciójából tűnhet annak.


Balázzs
(senior tag)

Ez jó, elfogadod végre, ha más másféleképpen gondol valamit, örülök. Én is elfogadom természetesen, hogy te mit gondolsz a tesla-ról, ennyi. Viszont ne általánosíts kérlek és ne
nyomd az anti tesla propagandát. Leírtad, Neked nem jön be, bye :R


schawo
(titán)
Blog

Én a te tapasztalatodról beszélek.
Neked se tapasztalatod (volt egy Teslád, használtad x évig, szanaszét szívatott, és ezért most már zsigerileg eleged van belőle, és így próbálod meg kiírni az életedből), se érdeklődésed (akarsz venni egy villanyost, és nem tudsz dönteni, ki akarod ugrasztani a nyulat a bokorból, hogy tényleg szar a Tesla, inkább vegyél BMW-t). Akkor mi ez a becsípődés? Ha valami neked valamiért nem tetszik, akkor mindehova eljársz, és osztod az észt, hogy így szar, úgy gagyi? A Nesquick fórumban is ezt csinálod? Vagy szerinted az a kakaó jó, azért nem?

Ha pedig az én tapasztalatomra valamennyire kíváncsi vagy (bár szerintem kur..ra leszarod):
Nem egy, hanem 2 Teslája van a cégemnek. Ezen kívül, mivel villanyautó töltőberendezéseket üzemeltetünk (ezért is eggyel jobban örülök neki, ha bmw villanyost veszel végre, nem Teslát, mert akkor többször töltesz nálunk), és szinte az összes lakossági fórumra eljárunk kiállítóként és támogatóként, így személyesen ismerek legalább 50, de inkább 100 Tesla tulajdonost. Vannak köztük elégedettek, de természetesen ismerek olyat, aki nem teljesen elégedett. Ez ilyen, én még tökéletes villanyautót/autót/krumplifőzeléket/faéket sem láttam. Ha esetleg látok, ígérem, szólni fogok. Addig is maradok tiszteltettel.


Shadowbull
(addikt)

Nade én nem is a saját tapasztalataimról beszélek, hanem a Tesláról összegyűlt információkról, amit nem egy rózsaszín teslafan szemüvegen keresztül nézek, hanem reálisan. Amik azért elég relevánsak mert most még csak nem is új autó vásárlásról van szó, hanem használtról...

Nyilván azért vagyok itt mert érdekel a Tesla is (2006 óta követem a céget és az eseményeket közelebbről). És természetesen érdekel az elektromos autózás is mint amúgy az autóiparral kapcsolatban elég sok minden.

A következő években nem valószínű hogy elektromos autót vennék. Vagy bármilyet, a mostani 3 éves, ha nem törik össze valószínűleg még 10 éves korában is használni fogom. Hogy utána mi lesz azt meg ki tudja. Lehet nem is élek addig.


schawo
(titán)
Blog

Honnan tudod, hogy mi a reális, ha csak ugyanazokat a mezei fórumokat olvasgatod, amit bárki e Földön. Hidd el, mindenki tud olvasni, ahhoz nem kell nagy szakértelem. Ha elolvasod, hogy felrobbantottak egy Teslát, majd elmész a fórumba beköhögni 102.-nek, hogy felrobbantottak egy Teslát, mert az szar/dárga/anyámkínja, akkor se újat, se okosat nem adtál hozzá. Hiszen ha okosat akartál volna hozzáadni, akkor több oldalról megvizsgáltad volna: Mennyi a reális ára egy ilyen akkupakknak, mennyibe kerül a munkadíj, mennyibe kerül máshol, mennyibe kerülne, ha ez nem villanyautó volna, mennyit érne az autó új akkuval, mennyit ér felrobbantva, és mennyit ér a robbanás látványa a videópiacon. De semmi. Ezek közül egyet se kaptunk.


Shadowbull
(addikt)

"elmész a fórumba beköhögni 102.-nek, hogy felrobbantottak egy Teslát, mert az szar/dárga/anyámkínja, "

Nade ilyen csak a te fejedben történt. Az nem az én problémám hogy nem vagy képes egy koherens, logikus gondolatmenetet végigvinni.


schawo
(titán)
Blog

Miért, talán más jött ezzel? Vagy arra utalsz, hogy írásban nem lehet köhögni? Mert akkor tényleg tévedtem, mea culpa.


Shadowbull
(addikt)

Milyen kontextusban jöttem ezzel? Olvass már vissza, honnan indult a vita, és én konzekvensen milyen álláspontot képviseltem.


schawo
(titán)
Blog

Idézet tőlem: "Egy csomó gari lejárt a Model S-ekről. Nagyon olcsó hozzájuk a gyári alkatrész"

Utána te: Jaja, láttuk a felrobbantott finn példány esetén is. Mellesleg nem olcsó hozzá a gyári alkatrész hanem baromi drága.

Én alkatrészekről beszéltem, nem fődarabcseréről. Remélem érted a különbséget. A kilincs alkatrész, az ablaktörlő motorja alkatrész, a lengéscsillapító alkatrész, a motor nem alkatrész, a sebességváltó nem alkatrész. Ahogy az akkupakk sem. Lehet akkupakkot felújíttatni alkatrészekkel, akkor baromi olcsó lett volna. 2000 euró körül megúszta volna. Ha akarta volna.

A fődarabok minden autóban baromi drágák, még egy Trabantban is. Cseréltem motort és automata váltót Ford Mondeóban, még használt motorral váltóval is baromi drága volt. Kértem ajánlatot Fordtól is, de több lett volna, mint amit az autó valaha ért. Láttad felrobbanni a Mondeómat? Nem, nem titkoltam jól, nem azért.

[ Szerkesztve ]


Shadowbull
(addikt)

Szómágia, az akku is alkatrész. Amikor valaki 2000 euróért bontott cuccokból megvajákol egy beteg akkupakkot az nem minősül javításnak, az sanszosan kontárkodás. Ráadásul hány olyan ember van Magyarországon aki képes akár erre is? Egy kézen meg lehet számolni.

Egy hagyományos autó is tud drága lenni, ez nem kérdés, egy motor vagy váltócsere combos kiadás. De egy villanyautónál, pláne egy Teslánál ez a potenciális költség többszöröse mint egy hagyományos autónál.

De nem kell ehhez akkut cserélni, elég ha nekitolatsz a kerítésnek és új hátsó lökhárító kéne. Ezek a banális dolgok is sokkal drágábbak.

üzenetek