Witcher topik - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


albert8
(addikt)
Blog

Nagyon úgy néz ki, hogy új fantasztikus epizód következik. :C

"A Gameinformer magazin következő számának címlapja leplezte le a CD Projekt RED The Witcher 3: Wild Hunt című játékát annak hivatalos bejelentése előtt. A Cyberpunk 2077 mellett tehát ez lesz a lengyel csapat másik nagy projektje, amit a cég saját fejlesztésű motorjának, a REDengine-nek legfrissebb, harmadik generációja fog meghajtani. Ennek köszönhetően a The Witcher 3 immár teljesen nyílt világgal fog rendelkezni, nem lesznek behatárolt területek, hanem a Skyrim mintájára szabadon járhatjuk be a helyszíneket.

Az újságban közölt információk szerint a The Witcher 3 bejárható területeinek mérete 20 százalékkal nagyobb lesz, mint a Skyrim-ben volt. Lóháton mintegy 40 percet fog igénybe venni, amíg egyik végéről eljutunk a másikba. A REDengine 3 egyik új képességének köszönhetően a történet ezúttal nem lesz fejezetekre bontva, hanem a motor tölti majd be (stream-eli) azt az egész világban.

A történetről egyelőre annyit tudni, hogy miután Geralt visszanyerte az emlékeit, ennek köszönhetően többé nem áll szándékában különféle társaságokhoz szegődni és az ügyeikért harcolni. Ehelyett inkább magányosan kóborol a világban, rejtélyeket megoldva és szörnyekre vadászva (Az újság borítóján egy átmeneti útitársával együtt látható). Egy rövid bemutató videó is érkezett, melyet megtekinthettek alább:

A CD Projekt RED csapata egyelőre nem sokat árult el a célplatformokat illetően, mindössze annyit mondtak, hogy "az összes csúcskategóriás konzolra" megjelenik a játék. Viszont a Gameinformer magazin címlapján sokat sejtetően a következő felirat látható: "Egy következő generációs RPG, amit mindenkinek látnia kell".

A fentiek fényében szerintem a következő generációs PlayStation és XBOX konzolok lesznek az elsődleges célplatformok, de az új motor képességeit figyelembe véve biztosra vehető a PC verzió kiadása is. Ráadásul a CD Projekt (És a PlayOn) már a The Witcher 2: Assassin2 of Kings Enhanced Edition kiadásánál bizonyították, hogy amit megkap az egyik platform, az a többin is elérhető lesz, ráadásul többnyire ingyen, amit - sajnos - a többi kiadó nem mindig alkalmaz."

Gamepod

Első video: [link]
Bejelentő video: [link]
Hivatalos weboldal: [link]


JSaN
(addikt)

CDP-tol jott elobb mail, benne a Title reveal video
Ill itt a vegleges logo is:


GrG1210
(aktív tag)

Legjobb game , még több infót.. egyébként valami várható megjelenési dátum??


GypsFulvus2
(őstag)
Blog

Egyelőre csak annyi, hogy "valamikor 2014-ben"


GeryFlash
(veterán)

Grafikáról mit tudni? Azonkívül, hogy red 3 fogja hajtani? dx11 stb?


Wolverine
(félisten)
Blog

Kit érdekel? :U


GeryFlash
(veterán)

Bocs hogy élek, máskor nem rakok fel kérdést, csak ha engedélyt adsz rá :U


GypsFulvus2
(őstag)
Blog

Grafikáról a motor nevén kívül még semmit sem tudni. De itt van egy kicsit részletesebb beszámoló. Ennek alapján a 2. rész végén nem véletlenül mutatták a nilfgaardi lovasság támadását. Meg érekes, hogy részben Skelligén fog játszódni, ami egy szigetcsoport. Ezek szerint hajózni is lehet majd (hisz elvileg sandbox lesz)?


Mr.White
(senior tag)

imám meghallgatott! :R


Lui04
(aktív tag)

Ahogy ma megjöttek az infók, már át is futott az agyamon, hogy megnyitom neki a topikot mint az előző résznek. Hát nem megelőztél, ejnye, ejnye :D

Egyébként az általam legvárósabb cucc. Remélem, hogy a CDP RED srácainak megvan a teljes képlet a nyílt világú RPG készítéséhez, nem csak a fele mint a Bethesdának.

További infók (lehet, hogy némelyik szerepelt már a Gamepod cikkében), forrás SG:
• A sztori szerint a birodalom haldoklik, az északi királyság továbbra is függetlenségéért küzd és útjára indítják a Wild Huntot
• Az utazás legfontosabb kellékei a lovak lesznek, és lehetőségünk is lesz lóhátról harcolni
• A hajók lebegni fognak a vízen a fizikai törvényeinek megfelelően
• A fejlesztőcsapat létszáma megduplázódott az idők során
• Nincsenek fejezetek, felvonások
• Nincsenek töltőképernyők, Geralt lóháton eljuthat a világ egyik végéből a másikig
• A világ bejárható lesz gyalog, lóháton vagy akár hajóval is
• Lesz gyors utazás a játékban, azonnal meglátogathatunk korábban már felkeresett helyeket
• A fontos dolgokat mindig megtalálod a képernyőn, semmi lényegesért nem kell menübe turkálnod
• A játékos bebarangolhat sötét barlangokat, átkutathat leigázott falvakat, és felfedezhet régi romokat
• Több mint 100 órányi küldetés vár a kalandorokra
• A játék egyes területein különféle minijátékokat kapunk, Skelliga király birodalmában például a késdobálás lesz a fő attrakció
• A mini játékok mindig extra jutalommal kecsegtetnek, de a teljesítésük nem szükséges a fő küldetésszál bevégzéséhez
• Bárki lehet ellenség, szörny, bandita, állat vagy egy kereskedő is, ha úgy érzi, veszélyben forog az élete
• Az ellenfelek nem skálázódnak a játékos szintjével
• A játék világa negyvenszer nagyobb, mint az előző részé, és 20 százalékkal nagyobb, mint a Skyrimé
• A játék három lépcsőből épül fel: az első lépcső a "szabad foglalkozás", mint a szörnyvadászat, a craftelés vagy épp a kisebb küldetések megoldása (segíts egy falusi elveszett bárányát megtalálni a sötét erdőben)
• Második lépcső a fő küldetésszál, a politikai viszonyok rendezése, és azok formálása
• A harmadik lépcső megtalálni Geralt szerelmét és véget vetni a Wild Huntnak
• Minden területnek saját története lesz, ám ezeket nem kötelező megcsinálni, akár teljesen figyelmen kívül is lehet hagyni
• Dinamikus küldetések is lesznek, így például egy falu, amit a banditák sűrűn betámadnak, hamarosan teljesen elhagyatott lehet, ha nem segítünk az ott élőkön
• Az időjárás valós időben lesz generálva, a felhők is 3D-sek lesznek
• Ezúttal nem lesznek szerződésszerű küldetések
• A bal ravasszal (left trigger) lehet majd bekapcsolni Geralt witcher érzékét, amivel extra információhoz juthatunk
• A napszak befolyásolja, hogy hol és milyen szörnyek bukkannak majd fel
• A harcokban szerepet kapnak majd a speciális kombók és a quick time eventek is
• A szörnyek más módon nem beszerezhető nyersanyagokat hagynak hátra, amikkel craftelhetünk vagy épp italt kotyvaszthatunk magunknak
• Bevezetésre kerül a "Mutation Tree", ami a szörnyekből kinyert nyersanyagokhoz kapcsolódik
• A világ a döntéseink hatására változik, ám ezek a változások nem lesznek túl komolyak, nem tűnnek el birodalmak a föld színéről, mert mi úgy véljük jónak
• Geralt 96 animáció tud bemutatni harc közben, a második epizód csak 20-ra volt képes
• A kamera dinamikusan reagál majd az előttünk álló veszélyre
• A hacban minden gombnyomás egy támadást indít, minden támadás kivitelezéséhez időre van szükség, a támadások blokkolással vagy kitéréssel megszakíthatók, ám ha elfogy a staminánk, akkor csak tántorogni fugnk egy blokkolás vagy kitérés után
• A boss harcokat a mesterséges intelligencia irányítja, nem lesznek szkriptelve
• A világban található tárgyakat felhasználhatjuk majd, így pédlául harc közben az ellenfelünk feje felett lévő darázsfészket megbolygatva elterelhetjük a figyelmét
• Öt mágikus jelet (magical sign) használhatunk, mint az Aard vagy az Igni
• A fejlesztési fán haladva megnyitható lesz minden jel második formája, az Igni esetében például magunk köré varázsolhatunk egy tűzgyűrűt
• Külön fejlesztési fát kap a kard (swordfighting) és az alkímia (alchemy) is
• A lovunkat és a hajónkat is fejleszthetjük
• A craft fontos szerepet kap, minden craftelt tárgy testreszabható lesz
• A hozzávalók cserélhetők lesznek, így például a bőr helyettesíthető lesz mondjuk egy szörny természetes páncéljával
• Minden páncélnak egyedi kinézete lesz
• Geralt elmehet a borbélyhoz, hogy megváltoztassa a frizuráját


Mr.White
(senior tag)

köszi az infokat, van ami nagyon tetszetős, ebből rossz dolog nem sülhet ki szvsz. :))


Sheldon
(tag)

Nagyon várom már, most kezdtem el újra az első részt a regények hatására, mire végigjátszom az első két részt, addigra még türelmetlenebbül fogom várni. :))


MageRG
(addikt)

Az infók alapján úgy hangzik, ez lesz a Witcherek GTA: Temeria-ja, ami persze nem baj.
Egy dolog piszkál csak: a quick time eventek.


GypsFulvus2
(őstag)
Blog

Köszönjük a részletes infókat!
Ezek:
• Az ellenfelek nem skálázódnak a játékos szintjével
• A boss harcokat a mesterséges intelligencia irányítja, nem lesznek szkriptelve

különösen jól hangzanak.
Add ó Uram, hogy a túllépve a grafikán végre az AI fejlesztésével is komolyan foglalkozzanak! :R


GrG1210
(aktív tag)

Remélem , hogy nem csak kacsa az infó , mert nagyon jónak ígérkezik .. számomra ÉV játéka kategória lesz ha megjelenik.


Sheldon
(tag)

Pár kép:

Ezek alapján a grafikára nem lehet panaszunk, az biztos! Csak optimalizálják jól, a tartalomra szerintem nem lesz panaszunk, én amiatt nem aggódok, bízok a CDProjekt Red-ben!

[ Szerkesztve ]


Xerxész
(őstag)

Szuper! :R
Remélem, nem csak szöveg, hanem tényleg képesek is megcsinálni.

Ezek a nagy dolgok:
• A játék világa negyvenszer nagyobb, mint az előző részé, és 20 százalékkal nagyobb, mint a Skyrimé
• A világ bejárható lesz gyalog, lóháton vagy akár hajóval is
• Az ellenfelek nem skálázódnak a játékos szintjével
• A boss harcokat a mesterséges intelligencia irányítja, nem lesznek szkriptelve
• A világban található tárgyakat felhasználhatjuk majd, így pédlául harc közben az ellenfelünk feje felett lévő darázsfészket megbolygatva elterelhetjük a figyelmét

Nekem ez a lényeg, a többi igazából "hidegen hagy". :) Ha ezek tényleg teljesülnének... :))


Lui04
(aktív tag)

A quick time eventről annyit, hogy a tegnapi hírlevélben, amit kaptam azt írták, hogy nem lesznek ilyenek a játékban.


Lui04
(aktív tag)

Itt a gameinformer teljes anyaga a W3-ról. Csak bökjetek a képre vagy az "Alle Scans anzeigen"-re.


Lui04
(aktív tag)

A gameinformer folyamatosan tolja fel a "dev diary" videókat, az eddigieket ezen az oldalon érhetitek el.

üzenetek