üzenetek

hozzászólások


razor93hd
(csendes tag)

Én se értem minél kisebb a gyártási csik annál kisebb kéne legyen a fogyasztás is! De azért tényleg elképesztő hogy 15-20 éves procik szintjén van a fogyasztás a csik szélesség meg elvileg minden 3-4 évente csökken.


arabus
(addikt)
Blog

Nem a procik hibásak,intelnél van egy Me firmware az alaplaphoz ez a biosba iródik,és van egy külön Me driver amit a win-hez telepitesz ha a kettő ütközik akkor gond van.
Erről lehet szó,két hétig kinlódtam én is vele,a biossal települt egy 2307 cimzésű ami nem tudom hogy átváltozott 2330-ra és sehogy nem ment a proci vele alap beállitással sem.
Most találtam a net bugyrában egy 2361 végüt és minden helyreállt.


razor93hd
(csendes tag)

Valszeg Kémkedik utánnad a Windows vagy a Skynet próbálja átvenni az irányitást a Géped Felett :DD Én is észrevettem már hogy háttérben a cmd milyen háttér folyamokat végez a kérdés az hogy mit akar? :R


arabus
(addikt)
Blog

Értem a viccet.
Valószinüleg tisztában vagy azzal hogy az Uefi bios nagy ujitása hogy a win valós időben tud kommunikálni a biossal és ezáltal az azzal vezérelt hardverekkel.
Igy tud müködni pl. Ryzen Master vagy intelnél az XTU.
Sőt jó egy éve kb. a win 11 megkapta azt az ujitást hogy a defenderrel karöltve a hibaelháritó nem offline módban üzemel hanem online Ai alapon.
Ezzel pont hogy valós időben tudnak elérést generálni a géped összes hardver eleméhez,a Microsoft szerverein keresztül. :R


razor93hd
(csendes tag)

Nos ezt jó tudni tehát Magyarul 0-24ben megfigyelnek! Akkor jó szórakozást a Microsoftnak a Show-hoz! :DD


Pikari
(addikt)

A hibalehárító sosem offline üzemelt, csak eddig megkérdezte, hogy elküldheti -e a jelentést. Mostmár a microsoft helyetted is tudja, hogy mire érdemes kattintani, a saját érdekedben.


razor93hd
(csendes tag)

Gondolom ez már a Win 8 óta van így vagy már a 7-ben is így működött?

[ Szerkesztve ]


arabus
(addikt)
Blog

Saját érdekem az hogy defender és hibaelháritó,update mentes,szőrig kigyomlált wint használjak. ;)


Darmol
(senior tag)

Tehát Linuxot :K .


Pöttön
(őstag)

Ezzel én is így vagyok. :K


Balu77
(őstag)

Az lesz a megoldás. :) Én most fogok linux irányba mozdulni újfent.


razor93hd
(csendes tag)

Annó én is Próbálkoztam a Linuxal vagy úgy 10 éve! Debian-t használtam mennyit fejlődött azóta? :C


realme
(kezdő)

Igen mert az Unreal Engine játékok jobban terhelik a CPU-t.


bteebi
(veterán)

A szokásos hülyeségem (talán van már olyan, aki unja is), de ennek nem kellett volna még a forgalomba kerülés előtt (urambocsá' teszteken) kiderülnie?? :U Nyilván nem lehet mindig minden helyzetre felkerülni, a felhasználók az igazi tesztelők, de azért ez nem tűnik annyira réteghibának, hogy ne derülődhetett volna ki.


Pikari
(addikt)

Nem, hiszen még azt se tudni, hogy mi okozza. Az eddogi kommentek is csak spekuláció.


razor93hd
(csendes tag)

Az is lehet hogy az Engine Kódjában van a hiba,bár ez is csak spekuláció.


realme
(kezdő)

Minőségbiztosítási hibát véthetett a teljesítmény maximalizálásáért folytatott harca során az Intel. Az Epic Games tulajdonában lévő, játékfejlesztőknek szánt szoftvereket készítő RAD Game Tools véleménye szerint hardveres hibák vannak a gyártó 13. és 14. generációs Core processzoraiban, amelyek miatt specifikus körülmények között és nagy terhelés esetén instabillá válhatnak.
A cég szerint a probléma oroszlánrészt a Core i9-13900K és a Core i9-14900K processzorok egy kis hányadát érinti, a vizsgálódásai alapján egyes BIOS-beállítások, a magas működési frekvencia, továbbá az energiafogyasztás miatt néha egyszerűen rosszul számolnak, emiatt pedig elhasal a rajtuk éppen futtatott folyamat.
A jelenséget az Unreal motort használó játékokban figyelték meg, a RAD által készített Oodle szoftverrel tömörített adatok dekódolásakor. Viszont nem csak ez váltja ki a jelenséget, a szintén nagy terhelést okozó, mások által fejlesztett RealBench, CineBench, Prime95, Handbrake, továbbá Visual Studio futtatásakor is előjöhet az instabilitási gond.


Pikari
(addikt)

Elég meredek, és eléggé súlyosnak kell lennie a hibának ahhoz, hogy konzisztensen előjöjjön egy gépen.


razor93hd
(csendes tag)

De ahogy látom ez már régóta fent álló hiba.
A youtube-on rengeteg videó van hogyan lehet orvosolni a chrast.
Nem értem miért most kapták fel ? :)


joysefke
(veterán)
Blog

A német oldalak, köztük a Computerbase olyan híreket szemléznek, hogy az Intel K-s CPU-k (13700K és fölfele) állítólagos gyors öregedését vizsgálja amely öregedés egy idő után kékhalálokban mutatkozik meg. Tehát szerintük az öregedés okozza a kékhalálokat.

https://www.computerbase.de/2024-04/bsod-mit-intel-core-berichte-um-rasant-alternde-k-cpus-reissen-nicht-ab/

https://www.hardwareluxx.de/index.php/news/hardware/prozessoren/63345-meldungen-und-kritik-rei%C3%9Fen-nicht-ab-hat-intel-ein-problem-mit-degradierenden-prozessoren.html

Ez utóbbi szerint a szupportoldalán már az nVidia is foglalkozik a játék közben fagyogató Intel K-s CPUk problémájával.

[ Szerkesztve ]

üzenetek