Kedves Whbear
"Meg voltak erősítve? "
Igen meg volt erősítve a Caller ID.
"Rendesen be voltak állítva a caller id - k?"
Amennyit tudtam beállítottam. Nem tudom mit lehetett volna még beállítani a Standard plan kiválasztása után át sem engedi a rendszerük, ha nem választasz "All Destinations"-ra érvényes szabályt aminél "Specific Caller ID" szabályozható, hogy mit jelezzen ki azok közül amit visszaigazoltál ez a "Edit dynamic rule"-nál.
Elméletileg tehát be volt állítva, ha ez nem elég akkor így jártam...
"A Dellmont persze működik csak minden tizedik hívásnál rossz az érthetőség."
Régebben talán , inkább az vettem észre ha szoftver telefonnal vagy mobilon stb. ahol a hardver teljesítménye változik a hívás indításnál ott tényleg gond van. Ha hardveres megoldással használja pl. valamilyen routerrel akkor ott ez nincs. (Az hogy szakad bármitől lehet, pl. pillanatnyi net hiba stb.)
Zadarmát én is használom az igen használható de kb síma mobil áron megy sajna, akkor meg minek ha csak nem külföldre hívsz.
" Keveset telefonalunk ki a PBX-ből,"
Igen ugy nem gond a hívószám kijelzés mert felül bírálhatod vele, sajna nekem nem jöttek be ezek a PBX-ek. Nagyon sokat tudnak de ha nem fizetsz sajna megbízhatatlan egy olyan ahol külső sippet tudsz végződtetni.(legalábbis a pbxes.com ha meg áll "kézzel" kell újra indítani) Ennél nekem jobb a házi telefon rendszer. Kinek ez kinek az válik be.
Ha jól tudom saját PBX-ed van, úgy sok mindent meglehet csinálni, de egyelőre elég szívnom a CRM/ERP/Worpdress párossal nem hiányzik mellé a PBX.
Nekem pont a külső lenne hívás a lényeges pontos, működő hívószám kijelzéssel magyar kimenő hívásokra.
Na mindegy így jártam,...köszi a válaszod.
amugy a supportos srác se tudta beállítani. (vagy nem is akarta.)