üzenetek

hozzászólások


kyle23
(tag)

Egyet értek szinte majdnem mindenben!

EV-k valós alternatívák lehetnek, csak nagyon sok idő még, míg az infrastruktúra valóban képes lefedni az igényeket, itt arra gondolok, hogy a töltőhelyek száma min duplázódik v triplázódik, ill 80%-ban lesznek a nagy sebességű töltők , ahol nem kell megvárni egy szülést, hogy maxra menjen a kocsi. Ha ezek adottak lesznek hatalmas réteget kitudnak majd váltani, de addig még mindig inkább réteg termék lesz az EV, sajnos v nem sajnos.

A régi autókra tekintve, az ilyen füstölős szarokat és a DPF nélküli kocsikat én sem engedném forgalomba, kezdetnek megbasznám a tulajt is, utána meg mennék a vizsgaállomásra ahol átengedték a kocsit, de itt nem csak a füstölésre lennék kihegyezve, hanem a rozsda által összefogott kasznis kocsikra is. Egyszerűen nevetséges és szánalmas, hogy milyen autók vannak engedélyeztetve a közutakon.
Minden kocsinak meglenne a helye, az, hogy boldog-boldogtalan dieselt vett, azt nem tudom kinek kell köszönni. Diesel pályára, nagy távolságokra, illetve erőgépekbe, benzines szaladgálni vagy kismotoros benzinesek a városba lett volna a megoldás, csak ugye vki megborította az egészet.
A jelenlegi EV-ket már most tökéletesen lehetne városi, munkába járós autónak használni, mert annak tökéletes és elég, még akkor is, ha fűteni v hűteni kell meg fúj a szél stb. Teljesen még nem kiváltható akár egy benzines akár egy Diesel kocsi, de az idő haladtával és a fejlesztésekkel eljöhet ez az idő, de még nagyon messze vagyunk szerintem tőle. Az lesz majdf még a kérdés, ha átbillen a mérleg nyelve, az áram mint meghajtó anyag hova fog kilőni árban, mert már most is látszik, hogy bizony szépen nő felfelé a töltési ár. Nyilván, ha otthol tudsz tölteni az okés, de ezt a városi, paneles lakosok nem tudják majd megoldani. :)

Nem tervezek amcsiba menni, nincs rá időm. :DD , hál istennek vidéki papíros paraszt vagyok, és viszonylag tiszta levegőt lélegzem. :)

üzenetek